Teraz jest 26 lis 2024, 15:16

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 sty 2003, 11:38 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2003, 11:24
Posty: 73
Lokalizacja: Gorlice
Szkoda że samoloty tak sztucznie sie rozwalają. :( I fajnie by było gdzyby czołg mógł przebić ściane albo mur :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2003, 23:06 
Offline

Dołączył(a): 6 sty 2003, 22:52
Posty: 242
Lokalizacja: Tam gdzie nie dochodzi słońce
Taaaa. to by było wyrombiste. Widzisz że kilku spryciarzy chowa się w domku a ty im łup przez ściane! To by się wrąbiście grało!!!!!!!!

_________________
"Druga strona jest przeludniona.
Śmierć nie ma dokąd pójść."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2003, 11:04 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2003, 11:24
Posty: 73
Lokalizacja: Gorlice
Tak ale nie można oczekiwać cudów , bo jak tak to chyba czeba by było grać na procesorze Penium 5 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2003, 22:02 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 08:34
Posty: 456
Lokalizacja: Gdańsk
No wlasnie, zobaczcie red fraction jak zamula MP przez to deformowanie scian :D tzn ja tego nie doswiadczylem ale tez malo gralem w MP ale takie sa opinie graczy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2003, 22:10 
Offline

Dołączył(a): 22 gru 2002, 00:32
Posty: 144
Lokalizacja: WaWa - Natolin
Mnie tylko troche dziwi ze czolg nie moze przejechac przez... drewniany plotek - leeeeeeekka paranoja :D :D :D

_________________
Narazie nie ma :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sty 2003, 01:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 09:19
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa
Post testowy

_________________
ObrazekSenatus PopulusQue Romanus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lut 2003, 23:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 16:58
Posty: 332
Lokalizacja: Warszawa
Coca napisał(a):
No wlasnie, zobaczcie red fraction jak zamula MP przez to deformowanie scian :D tzn ja tego nie doswiadczylem ale tez malo gralem w MP ale takie sa opinie graczy...


jako gracz w rf moge wyrazic swoja opinie Geo Mod wcale nie zamula MP

dla niewiedzacych:
Geo-Mod -->wlsnie dzieki temu modomi morzesz deformowac otoczenie :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lut 2003, 09:53 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 08:34
Posty: 456
Lokalizacja: Gdańsk
Grey niech bedzie, masz w ta gre wieksze doswiadczenie:) Ja tylko o tym czytalem na jakims forum :) Jak sam kilka razy zargalem to tez nie mialem problemu ale moze to jest odczuwalne dla kogos ze slabym laczem? Zreszta niewazne :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2003, 21:50 
Offline

Dołączył(a): 22 gru 2002, 21:40
Posty: 374
Lokalizacja: KOŹLE
troszke mi sie pomysl zle kojazy np biezesz czolg rozwalisz wszystkie bydynki na mapi i sama ziemia :D =] biezesz samolot lecisz bombki i wiekla dzira na mapie i co ?:) grasz se na midweyu bombardujesz wyspe i co zatopi sie biedaczka zrobisz w wyspie dziury woda naleci i na dno pujdzie :P mozna by cos rozwalic...

_________________
fajny :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2003, 23:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 16:58
Posty: 332
Lokalizacja: Warszawa
--=Arcy=-- napisał(a):
troszke mi sie pomysl zle kojazy np biezesz czolg rozwalisz wszystkie bydynki na mapi i sama ziemia :D =] biezesz samolot lecisz bombki i wiekla dzira na mapie i co ?:) grasz se na midweyu bombardujesz wyspe i co zatopi sie biedaczka zrobisz w wyspie dziury woda naleci i na dno pujdzie :P mozna by cos rozwalic...


w rf jest ograniczenie geo mod mozesz wszystko rozwalac do pewnego momentu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2003, 15:43 
Offline

Dołączył(a): 22 gru 2002, 21:40
Posty: 374
Lokalizacja: KOŹLE
wiem ze tak jest :P

_________________
fajny :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2003, 08:20 
Offline

Dołączył(a): 24 gru 2002, 00:38
Posty: 315
człowieku wypas by był a nie odbija się albo spada health w czołgu aaa jak czołg się przewróci to w rzeczywistości zaczyna dymić sie a nie wybucha i żeby był złom po rozwalonych pojazdach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2003, 19:45 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 18:02
Posty: 30
Lokalizacja: Warszawa
Moze kiedys?
Np. w battlefield1942 ver2.
Ale faktem jest ze takie rzezcy powini pododawac. Byloby znacznie ciekawiej...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2003, 22:10 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2002, 22:32
Posty: 1397
Lokalizacja: Wawa
no to maja kupe czasu.. takie detale (no moze geomod to wiecej roboty) to mozna w patchach poprawiac

_________________
Pan Szmata
OBIT M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS

HIC NATUS EST
Scierkens
M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2003, 23:09 
Offline

Dołączył(a): 21 sty 2003, 19:01
Posty: 291
Lokalizacja: SzczeciN
heh fajnie by bylo jak ludzie w bf' ie byli by tacy jak w SOF 2 i martwe przedmioty zachowywaly by sie jak w Red Fraction. No ale pewnie zeby pograc sobie wtedy w taka gre to zwykly Pentium 4 by nie wystarczyl. Ja bym chiał tylko zeby porawili sile pocisku z czolgu na ludzi. Bo czasami az smiac sie chce jak pocisk od czogu walnie w czlowieka, ktory po uderzeniu biegnie sobie dalej jak by nigdy nic sie nie stalo. :)

_________________
I love democracy....I love the Republic.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL