Teraz jest 26 sie 2025, 21:09

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 21:14 
Offline

Dołączył(a): 6 mar 2003, 17:51
Posty: 409
Lokalizacja: wawa-kabaty
Kebab to danie Libijskie i tureckje chyba ryzem ich przkupisz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 21:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 17:23
Posty: 1386
Lokalizacja: Rakowiec
Już kompletuję hardware dla Vietnama ;) Obawiam się jedynie że nie starczy pieniędzy na samą grę :D
Proponuję by wszyscy kupili BF:V w dniu premiery,załatwili dużo popcornu i piwa,zamknęli się w domu,odpalili wspólnego TSa i napierali tydzień non-stop .... Ooo ciśnienie mi spada... 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 21:20 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Gorefest napisał(a):
Proponuję by wszyscy kupili BF:V w dniu premiery,załatwili dużo popcornu i piwa,zamknęli się w domu,odpalili wspólnego TSa i napierali tydzień non-stop ....


W dniu premiery da się to załatwić.
Tylko kto przyciągnie budkę z Kebabem ? :wink:

Gorefest napisał(a):
Ooo ciśnienie mi spada... 8)


Nie śmiem nawet zapytać z czego :P

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 23:47 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2003, 12:23
Posty: 269
Lokalizacja: Gdynia
W dniu premiery da się to załatwić.
Tylko kto przyciągnie budkę z Kebabem ? :wink:

Jak to kto ? Irekw :lol:

_________________
1945-Hiroszima, 1986-Czarnobyl, 1995-Windows, 2005 Lepper?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 23:58 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Panoram napisał(a):
Jak to kto ? Irekw :lol:


A idź :o

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2004, 00:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
===Tomy===[PL] napisał(a):
Panoram napisał(a):
Jak to kto ? Irekw :lol:


A idź :o

nie, nie, on by zrobil Kebaba-smierdziela :lol:

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2004, 12:30 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Co do pułapek Wietkongu (bo temat jak zwykle w wypadku > niż 3 strony zmierza w kierunku ogólnego lizania się po fiutach), to wiadomo, że będą booby trapsy z granatów (standardowa puszka plus drucik) oraz staczające się po zboczach wzgórzy pnie drzew z kolcami. Będzie dziwnie, mówię Wam, to już nie będzie BF, tylko coś innego - oba teamy mają CAŁKOWICIE różne sposoby walki. Ciekawe, czy uda się to autorom zbalansować jakoś, mam niejakie obawy, że minimum połowa map będzie na początku (do wyjścia patchy?) nie do grania - w sensie Amerykanie będą gnębili Wietnamców albo odwrotnie - Amerykanie nawet nie będą mogli wystartować przez wysypujących się zewsząd partyzantów.

Była jakaś gra multi, w której aż tak bardzo byłyby zróżnicowane teamy?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2004, 13:31 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Cubituss napisał(a):
Amerykanie nawet nie będą mogli wystartować przez wysypujących się zewsząd partyzantów.


Też mam takie obawy. Bezsensowne byłoby stawianie respawnów w dowolnym miejscu mapy ze strony Vietcongu, tym bardziej w pobliżu baz Amerykanów. Może będzie to rozwiązane w sposób bardziej ludzki: ściśle określone miejsca rozgrywki np. dżungla, wioski, etc.

Nie masz na ten temat żadnych informacji ?

BTW: co to jest ogólne lizanie się po fiutach ? Rozumiem off-topic, ale nie rozumiem stylu :wink: 8)

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2004, 13:34 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Tomy --> "ogólne lizanie się po fiutach" to definicja babulenia w danym wątku na jakiś temat niezwiązany z tym wątkiem, babulenia przy okazji pełnego poklepywania się po plecach.

Co do spawnów - wiem tyle, że wietnamski inżynier będzie mógł PRZESTAWIAĆ spawny, nikt nie mówił o stawianiu nowych. Czyli flaga na grzbiet i pędzimy przez dżunglę. Podejrzewam, że spawn - jeśli inżynier padnie, niosąc go na plecach - wraca do punktu wyjścia. Łatwo nie będzie.

Mnie zdecydowanie bardzo-bardzo cieszą dwie rzeczy. Jedna to wpływ ilości ludzi na prędkość przejmowania flagi, druga to licznik przejęcia flagi - będzie pokazywał ile jeszcze sekund zostało do przejęcia. Ułatwi to IMO stwierdzanie, czy jest ktoś w pobliżu flagi, bo podejrzewam, że licznik będzie wyzerowany, jeśli w zasięgu flagi będzie przeciwnik.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2004, 13:42 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Cubituss napisał(a):
Tomy --> "ogólne lizanie się po fiutach" to definicja babulenia w danym wątku na jakiś temat niezwiązany z tym wątkiem, babulenia przy okazji pełnego poklepywania się po plecach.


Uff ... myślałem, że to jakieś pojęcie personalizuje "wygłupy" forumowiczów.

Zatem jak zwał tak zwał i klepiemy dalej .. rzeczową treść.

Cubituss napisał(a):
Co do spawnów - wiem tyle, że wietnamski inżynier będzie mógł PRZESTAWIAĆ spawny, nikt nie mówił o stawianiu nowych. Czyli flaga na grzbiet i pędzimy przez dżunglę. Podejrzewam, że spawn - jeśli inżynier padnie, niosąc go na plecach - wraca do punktu wyjścia. Łatwo nie będzie.


Pomysł świetny.

Cubituss napisał(a):
Mnie zdecydowanie bardzo-bardzo cieszą dwie rzeczy. Jedna to wpływ ilości ludzi na prędkość przejmowania flagi, druga to licznik przejęcia flagi - będzie pokazywał ile jeszcze sekund zostało do przejęcia. Ułatwi to IMO stwierdzanie, czy jest ktoś w pobliżu flagi, bo podejrzewam, że licznik będzie wyzerowany, jeśli w zasięgu flagi będzie przeciwnik.


Ułatwi i przyspieszy jeśli tj. piszesz powyżej inżynier zdąży postawić respawna (i przeżyje) w miejscu strategicznym dla przejęcia stałego respawnu. Brzmi fajnie. Pozostaje czekać.

Osobiście jestem zainteresowany kwestią wsparcia lotniczego.
Żadnych nowinek ... np. namiar na zrzut napalmu ( coś na znak wsparcia ogniem artylerii) ?

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2004, 13:46 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
A ja jestem najbardziej zainteresowany sprawa snajpowania :wink:
Ciekaw jestem jak to grywalnie rozwiaza...Jesli bedzie las i kupa drzewek to moze snajpowanie wygladac jak na Stalingradzie :wink:
A wiadomo ze nikt nie bedzie w tej grze czekal w bazie na strzal w glowe :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2004, 13:59 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Tomy --> wiem tylko tyle, że "wsparcie lotnicze będzie". Zestawiam to z "bardziej intuicyjnym radiem" oraz "lepszą, bardziej przejrzystą minimapą" i mam wizerunek, że wsparcie będzie. Marzy mi się taka opcja - przyłożenie lornetki do oczu - LPM, trzymamy - i zataczamy obszar, który podświetla się nam w lornetce. Puszczamy LPM - requesting air support, piloci w maszynach widzą na minimapie podświetlony teren, który wskazaliśmy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2004, 14:06 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Cubituss napisał(a):
piloci w maszynach widzą na minimapie podświetlony teren, który wskazaliśmy.


Rewelacja !

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2004, 14:07 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Wiesz, to na razie marzenia :). Przekonam się wkrótce, jak to wygląda. Generalnie byłbym ostrożny z porównywaniem BF:V do BF1942, bo jak na razie rysuje mi się tutaj zupełnie inna koncepcja pola walki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2004, 14:22 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Cubituss napisał(a):
Wiesz, to na razie marzenia :). Przekonam się wkrótce, jak to wygląda. Generalnie byłbym ostrożny z porównywaniem BF:V do BF1942, bo jak na razie rysuje mi się tutaj zupełnie inna koncepcja pola walki.


Oczywiście, ale można popuścić wodze fantazji.
Mimo wszystko uważam, że gra będzie udana.

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL