Teraz jest 27 lis 2024, 22:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mój mod
PostNapisane: 12 gru 2011, 09:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2010, 16:37
Posty: 19
Siema stworzyłem ten temat bo potrzebuję waszej pomocy. Robię moda i ma trochę małych problemów
,np. 1) Jak zespamować kita na mapce; 2) jak zmienić kolor huda w pojazdach. Znaczy udało mi się tylko na niebieski,pomarańczowy i różowy ale nie wiem jak się oznacza cienie kolorów czy to jest zapis 16 czy 10. Proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój mod
PostNapisane: 12 gru 2011, 12:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Jak tworzysz temat i w nim się pytasz, to po co jeszcze podpinasz się pod inne tematy z tym samym pytaniem? :lol:

Kit jest obiektem (nie można go zespamować, tylko zespawnować :p) i stawia się go tak samo jak każdy inny obiekt w edytorze. - Nie obsługiwałem się nim dużo, teraz przestałem w ogóle więc tutaj moja odpowiedź się kończy.
Kolor zmieniasz normalnie, na warstwach rgb, cienie na warstwie alfa.
Nie ogarniam o co chodzi CI z zapisem 10 czy 16?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój mod
PostNapisane: 12 gru 2011, 15:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2010, 16:37
Posty: 19
Dobrze ale jak daję ,np. nazwę kitu US_Sniper zamiast jakiegoś pojazdu to ten kit się nie pojawia a te 16 i 10 to chodziło mi o Kod szesnastkowy ,np. FF FF FF oraz Kod dziesiętny ,np. 255 255 255.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój mod
PostNapisane: 12 gru 2011, 16:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Przez edytor postaw nowy obiekt, z całą ścieżką do niego.
Po co Ci rodzaj kodu przy zapisywaniu plików dds?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój mod
PostNapisane: 12 gru 2011, 17:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
Chyba że edytuje kolor w plikach .cfg itp.

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój mod
PostNapisane: 13 gru 2011, 09:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2010, 16:37
Posty: 19
Właśnie chodzi mi edycje koloru w plikach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój mod
PostNapisane: 13 gru 2011, 17:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
No to Twoja działka Szq1, ale wątpię, bo wolałeś dostać grafikę gotowca :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój mod
PostNapisane: 13 gru 2011, 21:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2010, 16:37
Posty: 19
Powiedz mi co mam zrobić aby pilot w blackhowk'u mógł strzelać z miniguna oraz strzelać rakietami na przykład z Supercobry (AH1Z1 czy jakoś tak)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój mod
PostNapisane: 13 gru 2011, 21:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Wystarczy przekopiować odpowiednie linijki do odpowiedniego pliku ;]
Na ten temat pisał już szq1.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój mod
PostNapisane: 14 gru 2011, 10:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2010, 16:37
Posty: 19
No dobrze a wiesz jakie to są linijki? I gdzie mogę znaleźć te tematy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój mod
PostNapisane: 14 gru 2011, 17:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
dodaj to
Kod:
ObjectTemplate.addTemplate AHE_AH1Z_HydraLauncher

do usthe_uh60.tweak w miejscu gdzie są pierwsze linijki zaczynające sie od ObjectTemplate.addTemplate
tam bedą gunnerzy, pasażerowie, kamera, smigła itp.
Z dodaniem jeszcze jednej broni jest troche więcej zabawy, postaram sie później zdobyć troche chęci i napisać co i jak.

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój mod
PostNapisane: 15 gru 2011, 08:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2010, 16:37
Posty: 19
Okej dzięki rozkminiłem to trochę udało mi się zrobić, że Blackhowk strzeala rakietami Hydra oraz z działko od f 15 podobnie z Supercobrą, tylko nie wiem co zrobić, aby były dwa działka bo po scaleniu tego kodu tworzy mi się nowy wybór. Druga sprawa co mam zrobić, aby zrespić kit i można byłoby go później wziąć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój mod
PostNapisane: 16 gru 2011, 18:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
W jakim sensie dwa działka?
Nigdy nie wrzucałem kitu na mape, w AIX'e jest takie coś i tam trzeba szukać, niestety AIX'a nie posiadam.
Problem osobnego kita dla graczy, którego nie mogą użyć boty rozwiązałem tworząc broń, (mine) która "wyrzuca" spawn tego kita.
czyli bierzemy np. taką at_mine.tweak
tworzymy spawn na podstawie tych w plikach mapy, mój wygląda tak:

Kod:
ObjectTemplate.create ObjectSpawner spawner_kit_spawn      (nazwa spawnu)
ObjectTemplate.activeSafe ObjectSpawner spawner_kit_spawn  (nazwa spawnu)
ObjectTemplate.modifiedByUser Republic
ObjectTemplate.isNotSaveable 1
ObjectTemplate.hasMobilePhysics 0
ObjectTemplate.setObjectTemplate 1 spawner_kit_1   (nazwa kita)
ObjectTemplate.setObjectTemplate 2 spawner_kit_1   (nazwa kita)
ObjectTemplate.maxNrOfObjectSpawned 2
ObjectTemplate.minSpawnDelay 1
ObjectTemplate.maxSpawnDelay 5


najlepiej jak umieścimy ten spawn w pliku danej broni. Następnie zmieniamy
ObjectTemplate.projectileTemplate na nazwe spawnu i powinno działać

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój mod
PostNapisane: 19 gru 2011, 09:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2010, 16:37
Posty: 19
U mnie nie działa może zrobiłem coś źle? To jest plik at_mine.tweak fragment jego treści
Kod:
ObjectTemplate.animationSystem1P Objects/Weapons/Handheld/AT_mine/AnimationSystem1p.inc
ObjectTemplate.animationSystem3P Objects/Weapons/Handheld/AT_mine/AnimationSystem3p.inc
ObjectTemplate.projectileTemplate spawner_kit_spawn
ObjectTemplate.keepProjectiles 30
ObjectTemplate.velocity 5
ObjectTemplate.itemIndex 5
ObjectTemplate.delayToUse 1.1
ObjectTemplate.create ObjectSpawner spawner_kit_spawn
ObjectTemplate.activeSafe ObjectSpawner spawner_kit_spawn
ObjectTemplate.modifiedByUser Republic
ObjectTemplate.isNotSaveable 1
ObjectTemplate.hasMobilePhysics 0
ObjectTemplate.setObjectTemplate 1 US_Sniper
ObjectTemplate.setObjectTemplate 2 US_Sniper
ObjectTemplate.maxNrOfObjectSpawned 2
ObjectTemplate.minSpawnDelay 1
ObjectTemplate.maxSpawnDelay 5
W Project Reality oraz Point of Existence i Forgotten Hope widziałem coś takiego, że na mapie masz broń, którą możesz podnieść i wziąć i masz taki nowy kit. A z tymi dwoma działkami że nie masz jednego tylko dwa tak jak, np. W tym małym helikopterze Littlebird czy jakoś tak, a jeszcze jedno jak dać UAV do pojazdu tak jak w/w pojeździe?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój mod
PostNapisane: 20 gru 2011, 22:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
umieść kod spawnu na samym końcu z małym odstępem od reszty. UAV:
Kod:
rem ---BeginComp:Ability ---
ObjectTemplate.createComponent Ability
ObjectTemplate.Ability.radarRadius 70
rem ---EndComp ---


Cytuj:
ObjectTemplate.create GenericFireArm she_littlebird_miniguns
ObjectTemplate.modifiedByUser "armandoma"
ObjectTemplate.createdInEditor 1
rem ---BeginComp:WeaponHud ---
ObjectTemplate.createComponent WeaponHud
ObjectTemplate.weaponHud.weaponIcon Ingame\Weapons\Icons\Hud\icon_Predator.tga
ObjectTemplate.weaponHud.hudName "KILLMESSAGE_WEAPON_minigun"
[...]
ObjectTemplate.weaponHud.overheatSound S_Weapon_Vehicle_Overheat
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:MultiFireComp ---
ObjectTemplate.createComponent MultiFireComp
ObjectTemplate.fire.fireStartDelay CRD_NONE/0.4/0/0
ObjectTemplate.fire.addBarrelName she_littlebird_minigun_barrel
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultAmmoComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultAmmoComp
ObjectTemplate.ammo.nrOfMags 1
ObjectTemplate.ammo.magSize 900
ObjectTemplate.ammo.reloadTime 5
ObjectTemplate.ammo.autoReload 1
ObjectTemplate.ammo.reloadWithoutPlayer 1
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:WeaponBasedRecoilComp ---
ObjectTemplate.createComponent WeaponBasedRecoilComp
ObjectTemplate.recoil.cameraRecoilSpeed 8
ObjectTemplate.recoil.cameraRecoilSize 0.3
rem ---EndComp ---
r[...]
ObjectTemplate.hasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.physicsType Mesh
ObjectTemplate.aiTemplate M134
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate S_she_littlebird_miniguns_Fire1P
[...]
ObjectTemplate.addTemplate S_she_littlebird_miniguns_Zoom
ObjectTemplate.addTemplate she_littlebird_minigun_barrel
ObjectTemplate.setPosition 0.90709/-0.86266/0.87083
ObjectTemplate.setRotation 0/-1.5/0
ObjectTemplate.addTemplate she_littlebird_minigun_barrel
ObjectTemplate.setPosition -0.90709/-0.86266/0.87083
ObjectTemplate.setRotation 0/-1.5/0

rem -------------------------------------
ObjectTemplate.projectileTemplate she_littlebird_miniguns_Projectile
ObjectTemplate.keepProjectiles 5
ObjectTemplate.velocity 500
ObjectTemplate.heatAddWhenFire 0.01
ObjectTemplate.coolDownPerSec 0.4
ObjectTemplate.overheatPenalty 3

ObjectTemplate.create GenericProjectile she_littlebird_miniguns_Projectile
ObjectTemplate.modifiedByUser "armandoma"
ObjectTemplate.createNotInGrid 1
[...]
ObjectTemplate.tracerTemplate p_tracer_r
ObjectTemplate.minDamage 1
ObjectTemplate.damage 100

ObjectTemplate.activeSafe Sound S_she_littlebird_miniguns_Fire1P
ObjectTemplate.modifiedByUser "armandoma"
[...]
ObjectTemplate.activeSafe Sound S_she_littlebird_miniguns_Zoom
ObjectTemplate.modifiedByUser "armandoma"

ObjectTemplate.create RotationalBundle she_littlebird_minigun_barrel
ObjectTemplate.modifiedByUser "armandoma"
ObjectTemplate.createdInEditor 1
ObjectTemplate.floaterMod 0
ObjectTemplate.hasMobilePhysics 0
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate S_she_littlebird_minigun_barrel_RotationRpm
ObjectTemplate.addTemplate e_muzz_minigun
rem -------------------------------------

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL