Nie wiem, jak to działa w Armie, ale w BF2, modding jest nieco zagmatwany. Na razie bawiłem się broniami, z nie miałem odwagi, żeby podejść do pojazdu. Mimo, to spróbuje pomóc.
Może wybrałeś 'zły' model? W pliku .bundledMesh dla czołgu siedzi 8 wersji.
![Obrazek](http://i43.tinypic.com/9awcie.jpg)
geom0-pierwsza osoba
geom1-trzecia osoba
geom2-zniszczony
lod0-3-odległość rysowania
Chyba, że chodzi o te obszary zaznaczone na czerwono, to ciężko mi powiedzieć co jest przyczyną... Próbowałem wszystkich narzędzi jakie mam (inne-starsze-wersje BF2 Toola w ogóle nie mogły wczytać siatki, a MeshViewer pokazywał, to co 3ds Max, nie próbowałem jedynie BFEditora), ale wszędzie gąsienice tak wyglądają. Screen robiłem przy użyciu importera z BF2 Ulilities (tam, gdzie ładujesz plik .con) i jest nieco lepiej, niż przy użyciu Importera z Necessary Tools (tam wszystko-koła, działo itd jest przeciągnięte do środka modelu).
EDIT
Czołg z PRa wygląda tak samo...