Teraz jest 4 mar 2025, 11:04

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 sty 2012, 11:55 
Offline

Dołączył(a): 11 paź 2011, 16:24
Posty: 16
Krex , to wytlumacz mi na czym polega zadanie snajpera na rushu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2012, 15:01 
Offline

Dołączył(a): 3 mar 2010, 22:03
Posty: 51
Zależy od mapy. Choć głównym zadaniem jest osłona MCOM. Bo całe szczęście poprawili to co było z****** w BC2 i teraz żeby MCOM uzbroić nie można biegać jak kretyn, któremu palą się spodnie. Dodatkowo, korzystanie z MAV i SOFLAM. Pierwszy jest uniwersalny (wyjątek to wielki bazar), SOFLAM jest na mapy z pojazdami, szczególnie na helki i czołgi. Ułatwia to namierzanie celów panom z Javelinami (recon z markerem + eng z Javelinem może ściągać tak helki, flary nie ratują :P ). Plus też eliminacja wrogiej siły roboczej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2012, 00:32 
Offline

Dołączył(a): 15 cze 2007, 15:20
Posty: 295
wyso napisał(a):
Krex , to wytlumacz mi na czym polega zadanie snajpera na rushu.

LOL - podczas wczytywania mapy masz napisane jakie masz zadanie, do czego służą Twoje zabawki pewnie też wiesz więc co za problem pomyśleć? Ale dobra, wyręczę Cię, bo mam w miarę dobry humor.

Obrona:
>Stawianie spawnu dla drużyny pomiędzy 2 MCOMami/obok konkretnego MCOMa gdy jeden zostanie rozwalony bądź mamy pewność, że drugi jest dobrze chroniony aby w razie uzbrojenia można było natychmiast rozbroić bez tracenia czasu na sprint respawn - bankomat.
>MAV/UGS obok MCOMów/ciasnym przejściu jeśli takowe istnieje.
>SOFLAM postawiony tak, aby mógł ogarnąć jak najwięcej terenu, skierowany standardowo na drogę z jakiej najczęściej atakuje sprzęd (np autostrada).
>Po prostu strzelanie do przeciwników i rozbrajanie MCOMa jeśli taki zostanie uzbrojony. Nie bój się paść, powinieneś mieć przecież swój własny respawn obok celu. Postawienie nowego zaraz po respawnie to kwestia pół sekundy.

Atak:
>Stawianie spawnu dla drużyny w jakimś mało uczęszczanym miejscu jak najbliżej MCOMów.
>MAV/UGS w pobliżu MCOMów. Tutaj polecam szczególnie MAVa, ponieważ lądujesz takim na dachu któregoś z budynków czy w oknie w pobliżu jednego MCOMu, robisz szybki szturm na bankomacik i po zniszczeniu od razu przenosisz go szybko nad drugi póki większość obrony jest zebrana przy zniszczonym pierwszym.
>SOFLAM posawiony tak, aby mógł ogarnąć jak najwięcej terenu, skierowany standardowo na miejsce w którym najczęściej stoi sprzęt przeciwnika. Tutaj jednak wydaje mi się, że i tak MAV przy szturmie jest zawsze lepszy. SOFLAM powinien być używany tylko w ostateczności, gdy czołg staje się problemem nie do przejścia.
>Po prostu strzelanie do przeciwników i uzbrajanie MCOMów. Tutaj nie ma ograniczeń która klasa może a która nie.

Jak widać, Twoja rola nie zmienia się za bardzo w porównaniu z innymi trybami gry, ponieważ TWOJA ROLA ZALEŻY OD TWOICH ZABAWEK, NIE TRYBU GRY. Jest cel, i to, co możesz zrobić ze swoim sprzętem. Tyle.

Co do broni: musisz sam wybrać. Pograj i zdecyduj jak Ci jest po prostu wygodnie. Ja przykładowo na defensywę biorę M98 z większa lunetą (x8-x12) ponieważ nie musisz się przemieszczać, mniej więcej wiesz skąd wychodzą wrogowie i możesz pilnować takich przejść z większego dystansu. No i każdy pocisk robi dość dużą różnicę, gdy widzisz, że przeciwnik już uzbraja cel. Jako snajper masz możliwość najszybszego zdjęcia takiego delikwenta. Czy to poprzez headshot, czy jednym pociskiem z Barretta - nie ma to większego znaczenia. W każdym razie uzbrojenie MCOMa powoduje zawsze zamieszanie w szeregach obrońców.
Do szturmu natomiast zazwyczaj biorę SWD z samym chwytem i ewentualnie jakąś mała optyką (kolimatory czy jakaś luneta gdzie x4 to max). Od czasu do czasu zakładam tłumik na HC, choć nie wiem czy wiele mi to daje. Jego szybkostrzelność i 2 hity na fraga są całkiem fajne do szturmu. Oczywiście jeśli jesteś pewny swojej ręki, możesz brać M98 z jakimś kolimatorem. Ja jednak wolę mieć możliwość wykończenia 2-3 wrogów na raz. W końcu to szturm.

_________________
Jestem zajebisty, a najlepszym na to przykładem jesteś właśnie Ty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 13:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
Satyr napisał(a):
m98b plus jakieś oko judasza ^^ i podwojne taktowanie^^ Na YT wpisz sobie Sgt.Enigma i obczaj co nieco. Jak posiadasz skilla i nie oblewasz się potem w FK to dasz radę.

Może głupie pytanie ale co to "FK"?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 15:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Miało być "podczas full kontakt" tyle ze swype mi pozmienial wyrazy^^

Skoro żadna snipa typu bolt action nie ubija nawet na hc jednym hitem to nie lepiej grać automatem? Grałem dużo Sksem i podpasowal mi. Potem ktoś napisał ze EMbr jest w stanie ubić podczas full kontakt na hita. Nie sprawdziło się to a na dokładkę embr jakiś toporny mi się wydaje i failowo mi nim idzie ^^ więc skoro sks i embr wala na 2 hity i na hita w banke wroce do sksa ;)

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 15:42 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2011, 00:40
Posty: 195
Satyr napisał(a):
Miało być "podczas full kontakt" tyle ze swype mi pozmienial wyrazy^^

Skoro żadna snipa typu bolt action nie ubija nawet na hc jednym hitem to nie lepiej grać automatem? Grałem dużo Sksem i podpasowal mi. Potem ktoś napisał ze EMbr jest w stanie ubić podczas full kontakt na hita. Nie sprawdziło się to a na dokładkę embr jakiś toporny mi się wydaje i failowo mi nim idzie ^^ więc skoro sks i embr wala na 2 hity i na hita w banke wroce do sksa ;)

W ogóle snajper w tej grze to jest chyba wciśnięty na odwal się. Klasa snajpera w tej części BF'a niestety mocno ucierpiała. Gdyby nie jego zabawki typu mav czy soflam to można by tą klasę usunąć i nikt by różnicy nie zauważył. Na HC granie ze snajperką boltaction jest bezsensowne. Koleś z karabinem maszynowym ściąga mnie krótką serią przez pół długości mapy, a ja jego snajperką muszę trafić dwa razy przy wolnym przeładowaniu. W trybie HC to jedynie semi-auto w FK i latanie mavem pozostaje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Moj AN-94 kladzie na hc kazdego snipera pojedynczym burstem. Z tym ze mi "luneta" nie błyska, a żeby go ubić wystarczy mi, ze widzę drgające kilka pikseli. Bo heady ta maszynka wchodza nagminnie bez mojej wiedzy ^^. Ale chce pograc sniperem by spróbować czegoś nowego.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 16:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2010, 21:33
Posty: 139
† No to pozostaje się modlić aby nastepny DLC dodał jakiegoś .50 cal bo inaczej kupa co dla niektórych. Pisze o tych którzy na siłe próbują byc pro, kampiąc z boltaction podczas gdy nie opanowali strzelania hedów. Niecelny strzał z tego = wyrok na snajpera. Oczywiście jeśli masz za przeciwnika 100% snajpera a nie lamusa.

A jeszcze do tematu i mapek z Karakanda, dlaczego zawsze się pchacie na najwyzsze budynki na mapie ? Wasza przewaga nie wzrasta, a wrecz malaje. Typa na drapaczu widać jak na dłoni, a on sie nawet nie domyśla skąd na niego patrzy wrogi snajper.

_________________
Grupa komunistów chińskich zaatakowała pracujący w polu radziecki traktor. Traktor odpowiedział salwą rakiet po czym odleciał w kierunku Moskwy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 16:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Z boltem w full kontakt na hc gra sie zayeebiscie. Wyrabia sie hurtowo fragi z klamki ^^ @szczegolnie gdy klamka ma bind wyjecie+kropniecie ^^

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 16:18 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2011, 00:40
Posty: 195
Mrufkojat napisał(a):
† No to pozostaje się modlić aby nastepny DLC dodał jakiegoś .50 cal bo inaczej kupa co dla niektórych. Pisze o tych którzy na siłe próbują byc pro, kampiąc z boltaction podczas gdy nie opanowali strzelania hedów. Niecelny strzał z tego = wyrok na snajpera. Oczywiście jeśli masz za przeciwnika 100% snajpera a nie lamusa.

A jeszcze do tematu i mapek z Karakanda, dlaczego zawsze się pchacie na najwyzsze budynki na mapie ? Wasza przewaga nie wzrasta, a wrecz malaje. Typa na drapaczu widać jak na dłoni, a on sie nawet nie domyśla skąd na niego patrzy wrogi snajper.

Nie wiem czy czytałeś co napisałem, ale spróbuje Ci wyjaśnić jeszcze raz. Nie ma żadnego problemu jeśli trafiasz w cel, który nie ma pojęcia o Twoim istnieniu. Możesz spokojnie wycelować i trafić. Spróbuj natomiast trafić head'a snajpą boltaction w ruchomy cel, który na dodatek do Ciebie strzela w trybie HC. Grać się da, ale semi auto na HC to zdecydowanie lepszy wybór. No ale Ty sensei wiesz przecież lepiej.
Co do kampienia na dachach zgadzam się, że to idiotyzm. Trzeba wybierać miejsce, którego sami byśmy się nie domyślili i przede wszystkim dobrze usytuowane strategicznie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 16:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2010, 21:33
Posty: 139
fido2801 napisał(a):
Mrufkojat napisał(a):
† No to pozostaje się modlić aby nastepny DLC dodał jakiegoś .50 cal bo inaczej kupa co dla niektórych. Pisze o tych którzy na siłe próbują byc pro, kampiąc z boltaction podczas gdy nie opanowali strzelania hedów. Niecelny strzał z tego = wyrok na snajpera. Oczywiście jeśli masz za przeciwnika 100% snajpera a nie lamusa.

A jeszcze do tematu i mapek z Karakanda, dlaczego zawsze się pchacie na najwyzsze budynki na mapie ? Wasza przewaga nie wzrasta, a wrecz malaje. Typa na drapaczu widać jak na dłoni, a on sie nawet nie domyśla skąd na niego patrzy wrogi snajper.

Nie wiem czy czytałeś co napisałem, ale spróbuje Ci wyjaśnić jeszcze raz. Nie ma żadnego problemu jeśli trafiasz w cel, który nie ma pojęcia o Twoim istnieniu. Możesz spokojnie wycelować i trafić. Spróbuj natomiast trafić head'a snajpą boltaction w ruchomy cel, który na dodatek do Ciebie strzela w trybie HC. Grać się da, ale semi auto na HC to zdecydowanie lepszy wybór. No ale Ty sensei wiesz przecież lepiej.
Co do kampienia na dachach zgadzam się, że to idiotyzm. Trzeba wybierać miejsce, którego sami byśmy się nie domyślili i przede wszystkim dobrze usytuowane strategicznie.


Cytuj:
Nie ma żadnego problemu jeśli trafiasz w cel, który nie ma pojęcia o Twoim istnieniu.


:shock: :shock: :shock:

Cytuj:
Spróbuj natomiast trafić head'a snajpą boltaction w ruchomy cel, który na dodatek do Ciebie strzela w trybie HC
Grać się da, ale semi auto na HC to zdecydowanie lepszy wybór


99% hedów w ruchomy cel tp fart i przypadek, jednak wiem że Ty jestes tym 1%. Czyli to znaczy że zaspamujesz biegnącego wroga 10 nabojami z semi auto, w miedzy czasie zostaniesz zauwazony przez wrogie heli, snajperow czolgi i kolesi z całkiem innego serwera. Ubić i odrazu zginąc to dlamnie najwieksze frajerstwo

Nie jestem senseiem, jednak mam wygrane snajperem kilkaset jak nie kilka tysięcy godzin w róznych grach, ArmA, Americas Army, BF2, BAD COMPANY 2, Warrock, Sniper Elite, Ghost Warrior. To mnie nauczyło że snajper strzela raz góra dwa i ma zabić, a nie strzelac az ubije. Myśle ze pomyliłes klasy i jestes jakims M249 spammerem.

Oczywiście zaqwsze się możemy zmierzyć w grze 1vs1

_________________
Grupa komunistów chińskich zaatakowała pracujący w polu radziecki traktor. Traktor odpowiedział salwą rakiet po czym odleciał w kierunku Moskwy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 16:30 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2011, 00:40
Posty: 195
W takim razie poczekam jeszcze z 20 lat zanim dojdę do poziomu, który Ty prezentujesz, a póki co jako szara myszka na serwerach HC będę korzystał z semi-auto ;) Pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 16:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2010, 21:33
Posty: 139
fido2801 napisał(a):
W takim razie poczekam jeszcze z 20 lat zanim dojdę do poziomu, który Ty prezentujesz, a póki co jako szara myszka na serwerach HC będę korzystał z semi-auto ;) Pozdro


Ok, nie ma problemu. A wiec do tego czasu łykaj moje naboje.

_________________
Grupa komunistów chińskich zaatakowała pracujący w polu radziecki traktor. Traktor odpowiedział salwą rakiet po czym odleciał w kierunku Moskwy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 17:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Mrufkojat napisał(a):
To mnie nauczyło że snajper strzela raz góra dwa i ma zabić, a nie strzelac az ubije.

To mnie zgubiło bo zawszę żyje w przekonaniu że celnie wpakowany ołów jest lepszy od spamu...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 19:49 
Offline

Dołączył(a): 13 lut 2011, 19:41
Posty: 12
fido2801 zgodze sie z Toba, obecnie ta klasa w BF3 zostala sprowadzona do poziomu zenady.
BF2 zdecydowanie przewyzsza grywalnoscia - i coz z tego ze grafika gorsza?
To co wymyslili to jakies SF, owszem zawsze mozna to "usprawiedliwic" tekstem typu "to tylko gra", ale wobec tego dlaczego jest debilnie w stosunku do poprzedniej gry....? Wszak poprzednio to tez gra.
De facto wcale nie chodzi tu o gre i rozwiazania (powiedzmy zblizone do realizmu jakos tam, czy jakkolwiek to nazwac) ale o...graczy i ich styl + narzekania na ta klase.
I faktem jest ze to co zrobili eliminuje ta klase z gry, ja nie widze sensu jej obecnosci, teraz juz zupelnie.
Majac na uwadze rowniez fakt ze teraz sa w stanie zrobic faktycznego snajpera, czyli poprawic to co spieprzyli poprzednio (moze z powodu niemozliwosci programowych), a czego nie zrobili obecnie z premedytacja, pomimo mozliwosci.
Jak dla mnie BF3 nie jest kontynuacja poprzednika, to jakas hybryda (skladanka pomyslow+narzekan).
Jezeli ktos gral w poprzeniej snajperem to bedzie teraz skuteczniejszy.
Ja nie uwazam siebie za mistrza w tej klasie, niemniej wyniki mi znaczaco wzrosly, ale satysfakcja absolutnie nie.
Zreszta pojawil sie w tej grze paradoks, kolejna rownowazna (co do skutecznosci) klasa snajpera "maszynowego".
Ale tutaj tez jest debilnie : po co celowniki snajperskie do lekkiej broni maszynowej, wszak bardziej przydatne sa w ciezkiej ?
I tu wracamy do punktu wyjscia : nie warto stosowac zasad realizmu i porownywania.
Tak sobie "cos" wymyslili w tej grze, szkoda jedynie ze wyszlo gorzej niz poprzednio.
Ponarzekalem, teraz konkrety : treninng (rowniez w kwestii precyzji i refleksu) + poznanie terenu + szereg miejscowek.
Ale na Boga...nie wybierajcie oczywistych lokalizacji bo "wysoko i widac wszystkich", Was rowniez...
Zadziwilo mnie ze ludzie nie tylko popelniaja te same bledy,ale w dodatku sa w tym uparci...potrafia ginac po 5-6 razy w jednym miejscu.Po co ?
Kolejna wazna rzecz : nawet jesli gracie samotnie grajcie dla ZESPOLU, celu gry.
Inaczej gra nie ma sensu, wszak jesli ktos chce nabic "fraga" to jest "metro"...
WAZNIEJSZE jest to abyscie informowali o zauwazonych "obcych" niz zdobycie "fraga", i jest to nawet wazniejsze niz ustawienie "wskaznika celu".
I tu ponownie wroce do punktu wyjscia : dla kogo chcecie grac, dla siebie czy dla zespolu ?
A wiec oprocz treningu obranie sobie celu "misji" w grze.
I tu jedna prawda : im ambitniejszy cel i praca dla zespolu tym mniej "fragow",ale...wieksza satysfakcja z gry.
Mysle ze glowny problem i "upierdliwosc" snajpera polega na tym ze za bardzo gra na wlasne kato,a za malo informuje.
Rady praktyczne : wybierajcie miejsca ktorych nikt by nie wybral ; nie liczcie na to ze ukryjecie sie za jakims krzakiem, ich nie widac w dalszym planie, istnieja tylko drzewa na stale. ; wazneijszy jest partner niz ustawienie "wykrywacza", ktory widac jak na dloni na mapie (zamierzony blad gry, podobnie jak miny i C4).
I na koniec : NIGDY nie szukajcie latwych celow w BAZIE PRZECIWNIKA, bo przeszkadzacie w grze.
Zadarzalo mi sie ubic na HC innego snajpera z zespolu, ktory walil do obcej bazy,ale ile razy mozna zanim cie nie dopadnie "kick" ?
Jezeli macie pewnosc ze w danym punkcie jest respawn to NIE STRZELAJCIE do takiej pojawiajacej sie postaci, dajcie szanse gry graczowi - wazneijsza jest wspolna gra niz zdobycie indywidualnych punktow, bo bez innych ta gra nie istnieje.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL