jako, ze ma pare fragow na tych sprzetach (miny ponad 500 fragow, c4 ca 500 fragow) to sie wypowiem:
miny:
2 miny = 100% Unieruchomiony tank (jesli ma pancerz potrzebne sa czasami 3) - czasami lapiemy fraga/i...
3 miny = 100% Zniszczony tank (jesli ma pancerz potrzebne sa czasami 4) - raczej ten uklad w zasadzie fraguje...
reasumujac 3 miny rozkladamy na 1 tank
ogolnie komplikuje sprawe opancerzenie dodatkowe pojazdu jak i rozlozenie min/ladunkow (im ciasniej tym lepiej)
c4:
2 = unieruchomienie (rozkladamy na tyle lub bokach pojazdu w kierunku tylu)
3 = zniszczenie i fragi - o ile nie ma zawodnik dodatkowego opancerzenia, wtedy potrzebujemy 4 kostke
i zasada rowniez jak przy minach - im ciasniej tym skuteczniej
co jest bez sensu: gdy rozkladamy kostki na np pojezdzie a ktos w nie strzeli, on dostaje pkty i fragi, my nic, nawet nie 1pkt za asyste...
reasumuja 3 kostki na tank
claye:
mozna po niech przebiec i nie ubija - jak sie wbiegnie bokiem/po skosie, sa bardzo skuteczne na przejsciach/sciezkach stalych dla wszystkich botow (grajacych

) podczas wszystkich trybow gry
imo: narzedzie wysoce kamperskie
min i c4 nie zaliczam do kamperskich sprzetow (na ca 590 rund cq, mam ca 600 ribbonow zdobycia flag i ca 110 ribbonow obrony frag), w moim przypadku - choc ogolnie typy kampia z tymi zabawkami ile wlezie...