Dziękuję za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi.
Mofixil napisał(a):
Antonio_@2 napisał(a):
Chyba pochopnie interpretuję ten serwer jako CQL na OpMetro D:
Pochopnie:). Serwer to 16 slotowy hardcorowy mix - TDM, SQDM, RUSH, SQRUSH. Do tego semi INF

Gdy jest mniej niż 10 graczy nie spawnuja się pojazdy.
Wyjaśniając troszkę sytuację. Już w pierwszym poście napisałem, że nie chcę nic blokować.
Blokowanie jest całkowicie bezsensowne, a dyskusja o tym będzie bezpłodna 
. Chodzi mi o to, że mam możliwość, na przykład po 15-tym zabiciu za pomocą RPG/SMAW/M320, w dowolny sposób przypomnieć delikwentowi, że troszkę się zapędził i być może swoim stylem gry uprzykrza zabawę innym graczom. (a nawet nie być może bo od haseł typu:
panie admin zrób pan coś z tym kolesiem z rpg/m320/smaw bo przyjemność z gry żadna to już mi się grać/adminować odechciewa) To przypomnienie zrobi za mnie automat. Może napisać coś na czacie, może takiego jegomościa 'kilnąć', a w skrajnym przypadku 'kicknąć' z serwera. Problemem jest ustalenie liczby tych zabić, po której warto przyjrzeć się takiemu delikwentowi. Bo tutaj właśnie trzeba wziąć pod uwagę sytuacje, o których wspominacie: priorytet celu, kamper, piechociarz przed czołgiem, ilość slotów czy tryby gier. Pomyślałem, żeby o tę liczbę zapytać Was - społeczność graczy. Serwer jest publiczny więc każdy z Was może na niego kiedyś trafić, spotkać się z proponowanym przeze mnie rozwiązaniem. Fajnie jest już teraz wiedzieć co o nim myślicie. A może ktoś miałby jakiś ciekawy sposób jak to usprawnić.