Teraz jest 26 lis 2024, 20:34

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 sty 2012, 15:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2009, 19:37
Posty: 88
Lokalizacja: Kuźnia Nieborowska
czopor napisał(a):
Antonio_@2 napisał(a):
Fajna by była taka mapka, specjalnie na tryb Rush:

Okopy, przed którymi rozciągałoby się kilkuset metrowe jałowe pole bez żadnych osłon. Resp obrońców w tych właśnie okopach. Resp atakujących na polach kilkaset metrów od okopów. Na polach tych żadnych osłon - sama zrównana, jałowa ziemia. Atakujący muszą przebiec kilkaset metrów bez żadnych osłon, cały czas będąc pod ostrzałem obrońców w okopach. Musieliby pomyśleć i strzelać pociskami dymnymi oraz używać swoich czołgów jako osłon - czołg jedzie, za nim idzie kilku piechurów i używa czołgu jako osłony. Coś pięknego, zwłaszcza na 64 graczy.


Fajna, fajna - jak grasz obrońcą. Kładziesz się z bipodem i tylko liczysz kille. Dym nie pomoże bo jesteś zespotowany. Czołg padnie w 2 sekundy na pustym polu. Wnioski wyciągnij sam...

Zgadzam się z czopor - bez osłon taka mapka traci sens. Mapy z takimi okopami są w modzie BF 1918, oczywiście z różnymi osłonami i przeszkodami w polu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2012, 20:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
@hamsterOne
Chodziło o Bohemia Interactive ( Operation Flashpoint, Armed Assault 1 i 2, niedługo Arma 3)
Ci z drugim„S”(Simulations)– zajmują się bardziej wypasionymi symulacjami (VBS i VBS 2).
Nie mylić z nieudanymi koszmarkami Codemasters.
Oni też jako pierwsi (2001)wprowadzili do gier warunki atmosferyczne i widoczne zmiany pór dnia (zmierzch , świt). Mają tam wpływ tylko na widoczność.
Crysisa wtedy nawet w planach nie było :D

@Antonio
Czy warto ? Jeśli chcesz poczuć taki „klimat" wystarczy pograć w BFBC2 Atacama Rush przy słabych teamach. Gdy pojazdy nie mogą wyjść z bazy dzieje się dokładnie jak piszą Moxifil i czopor.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2012, 13:14 
Offline

Dołączył(a): 27 kwi 2006, 11:20
Posty: 163
Lokalizacja: koło Oświęcimia
Jakby dodali zmiane pory dnia dla admina to wszystkie mapy odnowiło :) 8)

_________________
Pipka :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2012, 14:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Taka Granica Kaspijska albo Gulf of Oman w nocy przy pełnym zachmurzeniu, tak żeby lecąc śmigłowcem/odrzutowcem nie było widać ziemi. Trzeba było by się opierać na wysokościomierzu i termowizji. Miodzio. Przy widoczności do 20m... coś wspaniałego.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2012, 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
Antonio_@2 napisał(a):
Taka Granica Kaspijska albo Gulf of Oman w nocy przy pełnym zachmurzeniu, tak żeby lecąc śmigłowcem/odrzutowcem nie było widać ziemi. Trzeba było by się opierać na wysokościomierzu i termowizji. Miodzio. Przy widoczności do 20m... coś wspaniałego.

Częstotliwość pojawiania się informacji, że zabił Cię PECH wzrosła by o 300%. :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2012, 15:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Ale było by to nowe, wspaniałe doświadczenie dla ogarniętego pilota, który dużo już wylatał, a chciałby zobaczyć coś nowego. No, ale od czegoś jest ten wysokościomierz, prawda?

Ale to chyba tylko na serwer nierankingowy ^^

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2012, 15:04 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2011, 00:40
Posty: 195
sidh77 napisał(a):
Antonio_@2 napisał(a):
Taka Granica Kaspijska albo Gulf of Oman w nocy przy pełnym zachmurzeniu, tak żeby lecąc śmigłowcem/odrzutowcem nie było widać ziemi. Trzeba było by się opierać na wysokościomierzu i termowizji. Miodzio. Przy widoczności do 20m... coś wspaniałego.

Częstotliwość pojawiania się informacji, że zabił Cię PECH wzrosła by o 300%. :wink:

A ilość FPS spadła o 70%... Silnik Frostbite 2 jest dość wymagający więc jak jeszcze dojdą takie cudeńka to nawet najlepsze maszyny będą miały problem ze stabilną i sensowną ilością FPS.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2012, 15:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
fido2801 napisał(a):
A ilość FPS spadła o 70%... Silnik Frostbite 2 jest dość wymagający więc jak jeszcze dojdą takie cudeńka to nawet najlepsze maszyny będą miały problem ze stabilną i sensowną ilością FPS.

To trzeba będzie sobie odpuścić najwyższe detale, AA i pornosy w tle.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2012, 16:19 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2011, 00:40
Posty: 195
Co tam detale, co tam Antialiasing... te pornosy w tle. Kto się bez tego obejdzie grając w BF.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2012, 18:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
fido2801 napisał(a):
sidh77 napisał(a):
Antonio_@2 napisał(a):
Taka Granica Kaspijska albo Gulf of Oman w nocy przy pełnym zachmurzeniu, tak żeby lecąc śmigłowcem/odrzutowcem nie było widać ziemi. Trzeba było by się opierać na wysokościomierzu i termowizji. Miodzio. Przy widoczności do 20m... coś wspaniałego.

Częstotliwość pojawiania się informacji, że zabił Cię PECH wzrosła by o 300%. :wink:

A ilość FPS spadła o 70%... Silnik Frostbite 2 jest dość wymagający więc jak jeszcze dojdą takie cudeńka to nawet najlepsze maszyny będą miały problem ze stabilną i sensowną ilością FPS.


Wprowadzenie zmniejszenia zasięgu widoczności przez cały czas trwania rundy raczej miałoby korzystny wpływ na wydajność. Najbardziej „mulą” miejsca z najlepszym widokiem.

Testowane na słabszej „maszynce” z GPU 512 RAM – Na Karkandzie pomiędzy akcją na „Targowisku” a „Przedmieściami” nawet do 20 FPS.

Naprawdę obciążające mogą być wspomniane kilka postów wyżej dynamiczne zmiany. Noc przy sensownym rozłożeniu efektów świetlnych, których w FB aż tak wiele nie ma (misje SP ) też powinna być do uciągnięcia dla obecnych PC na mapkach MP.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2012, 21:29 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2011, 00:40
Posty: 195
Zależy o czym mowa. Bo jeśli o byle jakim filtrze, który będzie po prostu stopniowo zasłaniać to co się znajduję coraz dalej to się zgodzę. Natomiast zrozumiałem, że koledze chodziło o jakiś lepszy efekt realnej mgły, a dodatkowo wspomniał o zachmurzeniu żeby ograniczyć widoczność helkom i jetom. Taki zestaw raczej nie upłynni nam rozgrywki. A jeszcze niektórzy chcieliby zmianę warunków atmosferycznych i pór dnia w trakcie trwania rundy...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2012, 02:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
Efektu realnej mgły czy prawdziwych chmurek zadowalających pilotów aktualnie nic nie uciągnie. :)
Czasem warto jednak iść na pewien kompromis,nawet taki tandetny filtr byłby lepszy niż Kanałowy "sufit" na wys 300m. Zresztą całość tej mapy sprawia na mnie dziwne wrażenie niedokończonej roboty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2012, 02:20 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2011, 11:33
Posty: 18
Przynajmniej celownik noktowizyjny byłby użyteczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2012, 13:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Matipl123 napisał(a):
Przynajmniej celownik noktowizyjny byłby użyteczny.

IRNV jest użyteczny na każdej mapie która nie ma w nazwie Operation i Metro.
Tylko pod OpMetro dostał nerfa, Caspian Border, Firestorm, wciąż koksa.
Btw, termowizja a noktowizja to dwie różne rzeczy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2012, 14:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Cytuj:
IRNV jest użyteczny na każdej mapie która nie ma w nazwie Operation i Metro.
Tylko pod OpMetro dostał nerfa, Caspian Border, Firestorm, wciąż koksa.
Btw, termowizja a noktowizja to dwie różne rzeczy.

Na Caspianie ludzi widać na żółto gdzieś do 30-40 metrów. Sprawdzałem na pustym serwerze z kolegą.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL