Teraz jest 27 lis 2024, 06:54

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 lut 2012, 00:06 
Offline

Dołączył(a): 10 lis 2011, 21:51
Posty: 4
Witam. Pisałem kilka miesięcy temu temat z problemem Bf3. Niestety został usunięty a ja nie odczytałem odpowiedzi na moje pytanie.
Problem jest taki, że mam dwa konta Origin a pamiętam, że robiłem tylko jedno! W Media Markecie Zakupiłem dwie gry na początku listopada. Bf3 Oraz MoH 2010. Pierwszą zainstalowałem MoH. Instalacja przebiegła bez problemów i bardzo dobrze bawiłem się w trybie wieloosobowym. Kusiło mnie więc zainstalowanie gry Battlefiled 3. Najpierw został zainstalowany program Origin. Jako, że nie miałem konta Origin Zrobiłem nowe i na nim zainstalowałem Bf3. otwiera mi się stronka battlelog. Nad okienkiem logowania napisane jest na czerwono "Wrong email or password". Próbowałem różnej kombinacji haseł oraz email'i jakie posiadam i nic z tego. Próbowałem się dodzwonić do pomocy technicznej EA lecz nic z tego. Pierwszy numer wiecznie zajęty a do drugiego nie można się w ogóle dodzwonić. Dziś zauważyłem, że Origin wprowadził zmianę ID. Pomyślałem, że mogę spróbować.Wprowadziłem email oraz hasło które nie pasowało. Powtórzyłem i znowu to samo. Pomyślałem, że mogę mieć inne hasło i to poskutkowało. Zmieniłem ID Origin. Ale maltretowało mnie, że musiałem wpisać inne hasło. Więc wylogowałem się z konta Origin I wpisałem nowe ID oraz hasło. Oczom ukazało się w ogóle inny Origin z zainstalowaną grą MoH a Bf3 nigdzie nie było! Czy może mi ktoś wytłumaczyć Na te dwa pytanie które są opisane Powyżej???
PS. EA ciągle zmienia numery telefonów. Czy ktoś może mi podać aktualny oraz od której do której do nich dzwonić? Troszkę się rozpisałem za co z góry przepraszam.Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2012, 01:06 
Offline

Dołączył(a): 11 maja 2011, 08:14
Posty: 136
Porozmawiaj z pomoca techniczna przy użyciu EA Chat:
https://help.ea.com/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2012, 07:42 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
Grzsta9 napisał(a):
Problem jest taki, że mam dwa konta Origin a pamiętam, że robiłem tylko jedno!
... Pierwszą zainstalowałem MoH...


Tu jest pierwsze konto EA/ORIGIN

Grzsta9 napisał(a):
Kusiło mnie więc zainstalowanie gry Battlefiled 3. Najpierw został zainstalowany program Origin. Jako, że nie miałem konta Origin Zrobiłem nowe i na nim zainstalowałem Bf3.


Tu zafundowałeś sobie drugie konto EA/ORIGIN.

Pisz do nich emaile, napisz jaki popełniłeś błąd i czy mogą Ci to scalić z powrotem w jedno konto.

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2012, 17:39 
Offline

Dołączył(a): 10 lis 2011, 21:51
Posty: 4
OK dziękuje Panom bardzo. Temat do zamknięcia. Wysłali mi nowy kod do gry i po problemie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL