Teraz jest 22 lip 2025, 18:57

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 317 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 lut 2012, 13:08 
Offline

Dołączył(a): 18 sty 2012, 16:52
Posty: 23
Siema , jestem początkującym pilotem śmigłowców w jety się nie bawie :P i mam problem z odblokowanym perkiem przy śmigłowcach bojowych. Mianowicie, odblokowałem skaner okolicy dla pilota i dla strzelca jeśli wybiorę strzelca to ok skaner działa jeśli natomiast pilota to nie , mini mapa nie podświetla się a pozycje wrogów na ziemi nadal nie są zaznaczane. Czy skaner ma jakiś ograniczony zasięg działania ? muszę np. podlecieć nie wiem na 50 do 100 metrów ,żeby działał ? z góry thx pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, 14:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Masz skaner wybrany w obu zestawach czy tylko w jednym?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, 15:49 
Offline

Dołączył(a): 18 sty 2012, 16:52
Posty: 23
Skaner mam wybrany zarówno dla pilota jak i strzelca. Sugerujesz ,żeby wybrać tylko dla pilota ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2012, 17:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Fajnie jest w helikopterze zwiadowczym wziąć ze sobą kolegę technika z palnikiem i Igłą, z którym ma się komunikację głosową.

Widzę wrogi helikopter. Namierzam, puszczam pociski powietrze-powietrze. Jeśli przeciwnik puści flary, ja się obracam, kolega namierza Igłą i strzela. Jeśli trafi, przeciwnik jest już skończony i mogę go łatwo dobić. A jeśli przeciwnik znowu wypuści flary, ja namierzam jeszcze raz swoimi rakietami gdy się przeładują i już przeciwnik nie ma tak kolorowo - flary muszą się przeładować. Ja i kolega możemy dwa razy częściej namierzać i strzelać, a przeciwnik musi dwa razy częściej wypuszczać flary, co się dobrze nie kończy dla niego.

A wiecie, że helikopter zwiadowczy może być w locie naprawiany przez siedzącego w nim technika z palnikiem? To też jest bardzo pomocne.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2012, 19:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2011, 21:58
Posty: 165
Lokalizacja: Chełm
@Antonio
Zamiast rakiet powietrze powietrze weź sobie P - Z i laser - działa o 100 % lepiej niż naprowadzane. Do tego kolega z palnikiem i Igłą jak napisałeś i taki helikopter jest praktycznie nie do rozwalenia, no chyba że będzie z 10 równocześnie wypuszczonych Stingerów, co jest niemożliwe przy zbieraninie na publikach :lol:

_________________
http://bf3stats.com/stats_pc/SzYmCiO_1980


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2012, 19:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Cytuj:
Zamiast rakiet powietrze powietrze weź sobie P - Z i laser - działa o 100 % lepiej niż naprowadzane.


Ale najpierw muszę to cudo odblokować.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2012, 21:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2011, 01:16
Posty: 61
http://www.youtube.com/watch?v=atkg358IYC8
Było to już, podałem to gdzieś (W ciekawe filmy...), ale ktoś usunął mój post. Z CZEGO JESTEM BARDZO NIEZADOWOLONY - bez powodu - nikt mi nie napisał czy naruszałem jakieś prawa/ reguły, na pw, na gg, na pocztę - OBOJĘTNIE GDZIE.
Czy propaguje w pewien sposób użycie tego bugu? Na pewno tak (nie zaprzeczam)
Ale dlaczego tak robię? Żeby wszyscy byli świadomi, że jest taka możliwość i żebyś nie był zdziwiony i się zastanawiał jak cię zabił ten buguser. Może to być pomocne dla adminów, żeby mogli wyrzucić takiego gracza.
A tak na prawdę nie sprawdzałem tego, może to w tej chwili nie działa (staram się grać nie wykorzystując bugów).
Zresztą średnio inteligentny gracz po jakimś czasie i tak by na to wpadł (wystarczy spędzić parę godzin z partnerem w heli). Po wystrzeleniu TV missle i w czasie "sterowania" tej "zbugowanej" rakiety, gunner znika. Jednak jest to dziwne zjawisko, ponieważ partner z drużyny widzi że w tym czasie może wsiąść do choppera, pomimo to i tak nie może (tak samo pilot nie może się przesiąść).
Natomiast można to wykorzystać jeszcze w inny sposób. Wsiadamy sami do heli, bierzemy ecm dla pilota, flary dla gunnera - co nam daje całkowitą odporność na igły, stingery, pplotki.
Na pierwsze pikanie - ecm -.
Na drugie pikanie czekamy aż potencjalny nasz zabójca wypuści rakietę - przesiadamy się szybko na gunnera, wciskamy X (flary), wchodzimy ponownie na pilota.
Na 3 pikanie, możemy uruchomić ecm, jeśli mamy READY, albo wznosimy się lekko w górę - wchodzimy na miejsce gunnera i puszczamy szybko TV missle, nie koniecznie musimy trafiać w jakiś cel - po czym w dowolnej chwili możemy wejść na miejsce pilota (F1) - nawet jak mamy widok "kamerki rakiety" (lecącej)

Myślę, że znowu tego nikt nie usunie. A jak ma taki zamiar, niech chociaż napisze powód.

Tyle w tym temacie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lut 2012, 20:25 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2010, 03:32
Posty: 126
Czego to ludzie nie wymyślą...

_________________
Use 'rm file' on Unix/Linux to test for existing file; if you don't get a message, the file existed.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2012, 00:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Znudzony już TDM i Rushem postanowiłem popykać w Conquesta i pobawić się pojazdami. Odpaliłem jakiś serwer i...dostałem baty jakich chyba nigdy mi się nie zdarzyło od czasów 1942 dostać ;)

Zawsze preferowałem heli i w BF2 wylatałem kupę godzin. Wydaje mi się, że wiem o lataniu - helim - to co można wiedzieć. Niestety albo ostatnio zułomniałem albo czegoś nie wiem. Konkretnie chodzi o pilota przeciwnej drużyny, który doił mnie jak chciał w swoim samolocie i wyprawiał takie cuda jakich się nie spodziewałem. Zresztą problemem było zrobienie czegokolwiek nie tylko wobec niego ;)

-Moje rakiety AA w ogóle nie rozpoczynały procesu namierzania wrogich pojazdów w 70% przypadkach. Nawet gdy leciałem 40m za wrogiem.
-Czasami słyszałem dźwięk namierzania wroga ale nie miałem przed sobą żadnego wroga...
-Wrogi pilot jeta potrafił skręcać bokiem(dosłownie nagle samolot leciał trochę bokiem by potem zrobić unik)
-Przeciwnik namierzał mnie z odległości gdzie moje rakiety nawet nie myślały o zauważeniu oponenta

Ogólnie gra była mega dziwna i skończyła się żałosnymi statami. Teraz tylko nie wiem czy był to jakieś bugi/lagi czy jakiś cud nad Wisłą pozwala na zupełną niewrażliwość na namierzanie. Bardzo nie podoba mi się fakt, że samoloty mogą zwolnić do niemalże zawisu a potem odlecieć po zestrzeleniu helki z działka(mam na myśli nawet radzieckie). W BF2 takie numery nie były możliwe i chyba słusznie, bo jakim cudem coś co leci niewiele szybciej niż ludek biegnie, nie spada...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2012, 21:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
@up
Po pierwsze. Nie napisałeś czy latałeś ze strzelcem czy nie ale mogę Ci poradzić jako noob pilot helki: lepszy strzelec suchy nieogar niż latanie w pojedynkę.

Po drugie. Nierzadko można natrafić na pilotów nolife-ów zwłaszcza późno w nocy. Ostatnio po kilku nieudanych rundach w infantry chciałem się zrelaksować w jecie i odbić sobie staty a tu pech chciał że w dwóch rundach trafiłem pod rząd dwóch różnych przeciwników mających po 50 gwiazdek na jetach.

Po trzecie. Rakiety AA to teraz taki trochę taktyczny dodatek; średniego pilota jeta nimi łatwo nie zestrzelisz. Ptaszki ćwierkają że rakiety mają być lepsze po łatce.

Po czwarte.
Lailonn napisał(a):
-Czasami słyszałem dźwięk namierzania wroga ale nie miałem przed sobą żadnego wroga...
może jednak miałeś strzelca który akurat używał swoich rakiet powietrze ziemia.

Po piąte.
Lailonn napisał(a):
-Wrogi pilot jeta potrafił skręcać bokiem(dosłownie nagle samolot leciał trochę bokiem by potem zrobić unik)
chciałbym to zobaczyć; nie raz zastanawiałem się nad różnymi zastosowaniami steru kierunku w walce (klawisz "a" i "d")

Po szóste. Flary i ECM uniemożliwiają namierzenie. Dodatkowo przeciwnik może mieć "below radar" (radar terenu po polsku chyba przetłumaczyli - patrz battlelog)

Po siódme. Skoro samoloty niemal zawisały przy strzelaniu do Twojej helki to najpewniej byłeś za wysoko. Tak w ogóle to daruj sobie ganianie za samolotami. Trzeba jedynie mieć je na oku i wykonywać uniki w odpowiednich momentach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, 01:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2011, 01:16
Posty: 61
hamsterOne napisał(a):
lepszy strzelec suchy nieogar niż latanie w pojedynkę

Ze strzelcem bywa różnie. Jeśli bierzemy randoma to nie spodziewajmy się od niego flar i dużej aktywności (odpowiednie użycie drugiego zestawu broni - tv/ p-z). Dlatego ja osobiście polecam brać ludzi tak powyżej 50 poziomu, niektórzy już na tym rank'u raczą brać flary albo tv missle :/
hamsterOne napisał(a):
nie raz zastanawiałem się nad różnymi zastosowaniami steru kierunku w walce (klawisz "a" i "d")

Ja to bardzo często używam, nie wiem jak inni.
A skręt bokiem jak napisał Lailonn jest jak najbardziej możliwy, może jakiś pro elo pilot jeta wypowie się nad przydatnością tego manewru, bo ja cienias jestem.
hamsterOne napisał(a):
Dodatkowo przeciwnik może mieć "below radar" (radar terenu po polsku chyba przetłumaczyli - patrz battlelog)

Wyłączyli tą opcje i nie mam jej w zestawie (ciekawe dlaczego?). Nie wiem jak to wyglądało przed wyłączeniem tego, ale obecnie lot blisko ziemi jeta lub helki uniemożliwia jej namierzanie. Chyba nie na wszystko to działa, bo o ile się orientuje to na laser nie dziala i chyba igły/stingery/ pplotki, czyli wszystko naziemne.

A wracając to postu Lailonna, życzę Ci powodzenia i cierpliwości w ogarnięciu choppera. Musisz się liczyć bezustannym pikaniem, aż uszy zwiędną,
angry kidami w jetach, którzy niejednokrotnie rozbiją się o twój pojazd obojętnie się gdzie schowasz, aby poczuć niepojętą ekstytację,
zbugowanym tv missle, które niejednokrotnie sprawi, że będziesz samobójcą, jednocześnie zabijając gunnera
i nie zawsze działających flarach strzelca, który i tak bardzo rzadko można spotkać :P. A i zapomniałbym, NIE bierz Havoca :D HAVOC TO ZUO
Pozdrawiam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, 03:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Obecnie below radar działa jak trzecie miejsce w czołgu, odblokowujesz i masz niezależnie od wybranych perków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, 08:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
badejx napisał(a):
A i zapomniałbym, NIE bierz Havoca :D HAVOC TO ZUO

Bez przesady Havoc daje rade. Owszem jest trochę mało zwrotny i powolny ale jak się człowiek przyzwyczai to można nim wymiatać. Poza tym moim zdaniem jak ktoś się nauczy dobrze latać na Mi-28 nad ziemią, manewrować pomiędzy latarniami, drzewami czy kominami to na Viperze będzie mu to przychodziło z dziecinną łatwością. Havoc ma jeszcze jedną zaletę, z powodu swojej ociężałości mało kto chce na nim latać i często stoi w bazie, więc bez długiego czekania można go użyć. ;)

Edit
Doszły mnie słuchy że po nowym patchu poprawią osiągi Havoca aby były zbliżone do Vipera.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, 10:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
@hamsterOne + @badejx jak widać na forum/w grze jestem już 8 rok, więc bez przesady :P Swego czasu w BF2 miałem wylatane w heli jakieś 250h to chyba "coś" tam wiem ;)

Nie miałem żadnego gunnera bo wrogie jety skutecznie zniechęciły kogokolwiek do latania - ja jestem uparty.

Doskonale wiem, że można uniemożliwić namierzanie ale rzecz w tym, że w danej grze problem ten występował w 60-70% przypadkach przy TYCH SAMYCH pilotach i dotyczył każdego z nich 4(2 heli + 2 jety) niezależnie od wysokości. Nie odpalali żadnych flar etc. Po prostu moje rakiety nie działały. Czasem zaczynały działać po zmianie broni i powróceniu do PP. Co więcej widok z kokpitu podskakiwał mi momentami jak w becie dlatego zastawiam się czy nie trafiłem na upartego buga.

Im więcej biegam w trybie conquest tym bardziej irytująca się gra okazuje. Mam wrażenie, że w BF2 pojazdy były lepiej zbalansowane a do tego jety był jetami a nie jakimiś pierdziawkami potrafiącymi latać i nie spadać przy 40km/h ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, 10:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
Lailonn napisał(a):
@hamsterOne + @badejx jak widać na forum/w grze jestem już 8 rok, więc bez przesady :P Swego czasu w BF2 miałem wylatane w heli jakieś 250h to chyba "coś" tam wiem ;)
w takim razie stawiam na lagi bo...
Lailonn napisał(a):
Co więcej widok z kokpitu podskakiwał mi momentami jak w becie dlatego zastawiam się czy nie trafiłem na upartego buga.
telepanie w kokpicie najczęściej świadczy o lagach.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 317 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL