Teraz jest 29 lis 2024, 21:16

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1024 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 69  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 mar 2012, 19:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2008, 14:08
Posty: 35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Mr. J, nie rozumiesz tego że nie rozumiem w jaki sposób mogłem grać w FHSW na,,europie,, na mapie której nie mam czy tego że grałem na tej zmodyfikowanej mapie Berlina? VoU, pomożesz?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2012, 20:07 
Offline

Dołączył(a): 16 lip 2010, 10:45
Posty: 668
slobodan napisał(a):
Kolejny news na Devblogu!
Wprowadzono samolot I-153 i czołg T-40, oraz możliwość bombardowania czołgami T-40. :lol:
Obrazek Obrazek


Oww my goodness !!! co to jest za samolot xd, wygląda jak przerośnięty bombowiec :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2012, 20:13 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Tego nie łapię:
Cytuj:
mapie Berlin-1945(a co lepsze nazywała się Fall Weiss) po modyfikacji

Ładował się Berlin, z tym że podczas ładowania pokazało ci ekran Fall Weissu, czy grali tylko gracze z Polski i temu Fall Weiss?

Polikarpow, wreszcie jakiś samolot zdolny wymanewrować Roberta, Slobodana i Pumiego :wink:

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2012, 20:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Cytuj:
co to jest za samolot xd, wygląda jak przerośnięty bombowiec

Jest to Tupolev TB-3 i był on już wcześniej w FH. Jest to jeden z pierwszych samolotów w całości wykonany z lekkich stopów.

Cytuj:
Polikarpow, wreszcie jakiś samolot zdolny wymanewrować Roberta, Slobodana i Pumiego

noo zapowiada się sprytny samolocik :) Ja tam dobrym pilotem nie jestem, często mam farta :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2012, 20:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
Tupolew TB3? w BFie niestety nie da się go odwzorować. Była to maszyna niemal niemożliwa do zestrzelenia przez Mietki, o innych szkopskich myśliwcach nie mówiąc..., ale jedną wadę miała: mimo iż miała nośność tak wielką, że to coś mogło lecieć na 2 silnikach i to jeszcze z dziurami na skrzydłach wielkości metra, ale dzięki odkrytym miejscom pilotów, łatwo było pozbawić maszyny kierowców... A w wersji SPB, to tutaj nieprawdę zrobili, bo tak: nad samolotem były I153, ale pod skrzydłami były parówy*
parówa: potoczna nazwa Polikarpowa I16

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2012, 20:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2008, 14:08
Posty: 35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Heh. Plansza podczas ładowania była od Fall Weis i w trakcie gry na score liście również widniała nazwa Fall Weis. A ja dalej nie łapie jak to u mnie wszystko działało. Dla Was pewnie to oczywiste ale dla mnie cyfrowa magia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2012, 22:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, 22:52
Posty: 142
:shock: Obergefreitrze, jak sądzę (a cyfrowym guru nie jestem) z tą planszą to inna była podczas ładowania po prostu a co do mapy to Berlin 1945 jest w podstawce chyba i samą gołą mapę powinieneś mieć.A reszta cudów ładowałą się z serwera :| chyba.Poza tym albo Ty albo Vano mówiliście, że to mapa testowa i w produkcji do sprawdzenia przez nas - samozwańczych acz ochoczych TESTERÓW z najczarniejszej otchłani piekła :roll: :mrgreen:
Z tego co pamiętam Iszaki 153 i przywoływane prze Hansa parówy były przestarzałe. Jak p 11 dość zwrotne.
Mr.J z tym Rapidem pomyślę bo chcę się podzielić tylko, że nie mam pojęcia jak to zrobić bo ja jeszcze nigdy... :roll: :oops: Na tS sie zgadamy czy jak :)

_________________
VaU
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2012, 15:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
Parówa zwrotna :?: :lol: :lol: :lol: przecież B17 jest zwrotniejsze, parówa jak wiadomo to maszyna do niczego nie nadająca się, która ciągle wpada w korkociągi(kto chce się przekonać, polecam grę IL2 Sturmovik 1946+moda Ultra Pack, tam to odwzorowane jest pięknie, bo w zwykłym ILe 1946 Parówa ma polepszane osiągi), jest powolna, zero zwrotności, nędzne uzbrojenie(w BFie akurat to nie ma znaczenia...) a poza tym, aby zamknąć podwozie trzeba kręcić korbą(w ILe to odwzorowano fajnie, parę dni minęło, jak odszukałem w sterowaniu klawisze do "manual gear", w BFie nie ma znaczenia), ogólnie Parówy były spuszczane w kibel szybciej, niż kacapy nadążali je produkować, nie trzeba było ich nawet wycofywać z jednostek, bo zniszczone Parówy Jakami-1 zastępowali

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2012, 16:42 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
W IL1946 każdy jeden samolot wpada w korkociąg :P Uściślijmy, parówa = dolnopłat Polikarpow I-16? Rezczywiście od momentu kiedy pierwszy raz zobaczyłem zdjęcie tego samolotu, zastanawiałem się jak to może latać :stupid: Dwupłat musi być zwrotniejszy od tej beczki, nie ma bata.

Posiadacie może wiedzę historyczną na temat znaczących walk powietrznych frontu wschodniego? Pytam, bo brakuje mi takich w FHSW, coś jak Bouganville albo Bombing the Reich, tylko że z udziałem Sowietów. VaU do tablicy... :lol:

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2012, 17:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, 22:52
Posty: 142
:shock: No więc właśnie :wink: I 16 były przestarzałe, nędzne, w karykaturalnie kreskówkowym kształcie przypominające Gee-Bee oraz obdarzone absurdalną wręcz zwrotnością :wink: , objawiającą się nałogową skłonnością do wpadania w korkociąg przy byle okazji a nawet bez okazji :lol: :lol: :lol:nawet jeżeli miałby być to korkociąg płaski :roll: Co nie zmienia faktu, że był I-16 pierwszym na świecie dolnopłatem z chowanym podwoziem, a że ręcznie he he he..A w Iła grałem pobieżnie. :wink:

Mr.J na froncie wschodnim niemal każda duża operacja wojskowa miała swe odbicie w powietrzu, z tym że do w zasadzie końca '42 Rosjanie byli w defensywie bo im w pierwszych dniach w zachodniej części ZSRR rozbito lotnictwo.Dziś zaraz wyjeżdżam wiec polecam stronki tematyczne lub wiki.
Ps Podczas operacji Zitadelle jedni i drudzy mieli piekło w powietrzu więc tam również się działo :!:

Ps2 Mr.J mnie też zainteresował temat mam w domu monografię na temat walk Niemców na Fw 190 nad Kurskiem (jak wyżej, rzeźnia) i tu adres http://www.dws.org.pl/viewtopic.php?f=61&t=847
polecam jeszcze stronkę http://www.pomorze.gd.pl/ (to moje rejony :) ) tyle udało mi się pokopać "na obczyźnie" hehe bo wyjechany jestem. :roll:

Brawo Obergefreitrze! wreszcie jedynie słuszny avatar :lol:

_________________
VaU
Obrazek


Ostatnio edytowano 3 mar 2012, 14:30 przez VaU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 mar 2012, 11:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
Mr. J: nie każdy, A5M4(dostępny w modzie Ultra Pack 3.0RC4) przeciąga dopiero jak prędkość spadnie do ok. 90kmh, a stery możesz wychylać do oporu a i tak nie przeciągnie. A parówa to nawet w ILe na ziemii w korkociąg wpada od poruszania kamerą w kokpicie lub otwarcia owiewki(Tak, dostępne w w.w modzie wczesne Parówy mają zamykaną kabinę!) aha, i wracając do twego pytania, Parówa to I-16. A jak masz ILa 1946, to patche zainstaluj(do 4.10), moda wyżej wymienionego, to może pogramy(u nas, w DZN to prawie codziennie w 3 latamy, 4 nie zaszkodzi od czasu do czasu :wink: )

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 mar 2012, 18:01 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
dzięki Vau, na wątek z pierwszego linku też trafiłem, tylko tam przez większość postów dywagują głównie nad tym czy moralnym było strzelanie do bezbronnych bailerów :P

Hans: Próbowałem grać w IL2 1946 online, ale od tego czasu boję się ponownie włączać tej gry. Nie byłem w stanie zestrzelić żadnego myśliwca (ciężko wycelować), no i te korkociągi. Sporo starych wyg (albo cziterów). :| Od nas z FHSW też parę osób grywa w to, ale chyba na tym najnowszym patchu 4.11. Przydałoby się żeby UltraPack był też na 4.11 to by się uniknęło konieczności posiadania dwóch osobnych instalek ILa. A UPack to mod pierwsza klasa, zwłaszcza ze względu na obecność moich ulubieńców MiGa-15 i 17 (VaU, twój wujek latał na 17, tak?)

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 mar 2012, 18:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, 22:52
Posty: 142
:D Tak.Szkolił się jeszcze na tłokowcach (LWD Junak na ten przykład czy TS 8 Bies) ale służbę przelatał m.in. na Twoich ulubionych Mig 15, 15bis, 17,19 kończąc na 21, wszystkie róznych dostępnych wtedy wersji.Nie jestem pewien co do tych Mig 19, przy okazji zapytam :)

_________________
VaU
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 mar 2012, 20:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
Mr.J: te korkociągi to można zlikwidować: nie wychylamy sterów do oporu jak w BF, tylko łagodnie, wspomagamy się klapami na pozycji bojowej, oraz staramy się zająć pozycję do strzału na ogonie przeciwnika, aby trafić. A patch to teraz 4.10m obowiązuje, a i dużo serwerów z UP działa
P.S: a MiGa 17 lubiłeś, bo są w nim rakiety K-13? :P

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, 18:40 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Pany, na forum został po raz kolejny poruszony temat przesunięcia godziny rozpoczęcia eventów. Jeśli chcecie przesunąć ją na 18ą, proszę niech każdy z osobna się wypowie pokrótce i poprze ten pomysł!!! Potem nie będzie już możliwości! Ogólnie wypowiedzcie się tam co do waszych sugestii odnośnie formy i czasu rozgrywania eventów. Nawet tekst z translatora wystarczy, ważne tylko żeby każdy zainteresowany wydał opinię, żeby potem nie było lamentu, że mogło się mieć wpływ na zmiany a nie miało.

Adres tematu: http://fhsw-europ.ucoz.de/forum/3-41-11

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1024 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 69  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL