Po kontakcie z EA support.
prawdopodobnie znalzłem problem. Mialem problem z instalacją sterowników od grafiki, przez co miały one date aktualizacji 05/2011;)
Nie dało sie zainstalowac nowszych wyskakiwał błąd instlacji pakietu. Właśnie mam przeinstalowany system , instalacja sterowników z 2012 do grafiki przebiegła pomyślnie i będąc dobrej myśli mam nadzieje że jutro rano sobie zagram
Kontakt z EA:
1 rozmowa kazali wyłaczyć wszystkie procesy użytkownika w menadżerze zadań i sprawdzić czy będzie sie wieszać.
2. Kolejna rozmowa była nieco dłuższa. Okazało się że to wina moich sterowników (wstyd przyznać że zaniedbałem system do tego poziomu że nie mógł zainstalować sterowników grafiki).No to Re-instal systemu nowe sterowniki z grudnia 2011 o ile sie nie myle.Po 30 minutach gry zwiecha.
oraz 3 rozmowa:
Kazano mi Naprawić gre w Origin'ie, przeinstalowa gre , origina.
Stworzyć nowe konto administratora i tam znowu zainstalowac gre.
Zrobić test "Can i Run it?" który wykonywałem kilkakrotnie z powodzeniem i wiadomoscią że moge grac.
Pytano o Internet i szybkość. Jeżeli 15MiB światłowodem to za mało to LOL :]
Kazano wyłączyć antivirusa w moim przypadku NOD32 a jezeli to nie pomoże to usunąć.
Ominąć router (który mam ) i tak grać. - Przekierowałem wszystkie porty na mojego PC już dawno a to jest to prawie samo.(btw czy firewall może zawiesić gre w 20 minucie? x) ).
Wiele innych rzeczy które już zapomnialem.
A pytanie sie mnie o coś co napisalem 5 linijek wyżej i wczesniej kilka krotnie to już przesada...
Mówicie że polski EA jest do kitu ;]
Jedynie osoba w rozmowie NR2 była dość przytomna. Acz kolwiek nie pomogła i tak.
Kazano mi napisac E maila do EA mówiąc że to jest poważniejszy problem w którym Livechat nie może pomóc.
Dziwne to już 4 e-mail ;] ciekawe czy zdąża odpisać w 1 miesiac.
Tak więc jak widzicie sprawdzam wszystko i wszystko zawodzi.Doszedłem do wniosku że niejedna osoba często odwiedzająca TO forum jest o wiele bardziej zaawansowana w dziedzinie swojego problemu z BF3 niż niejedna osoba w Livechat.
Uparłem sie że mi pomogą.Po 6 rozmowie załapałem sie do "Poziomu 2" - "Level 2 is well-equipped with the resources needed to handle your issue." oczywiscie kontakt przez e mail. ;] odpiszą do 48 godzin (ta jasne...). No ale bądźmy pełni nadzieji że wkońcu moje setki linijek wypisanych o moim problemie przyniosą jakieś rezultaty i nie naprawia tego tylko mi ale wyślą patcha który pomoże innym .
A oto jakże inteligętna odpowiedź na mojego e maila.
Advisor: Hello Michal,
Thank you for contacting Electronic Arts.
I appreciate your interest In EA Games. I assure you my support in getting this issue resolved.
I apologize for the inconvenience caused to this far. Try following the troubleshooting steps mentioned below:
1. Right-click on blank space on the Windows Taskbar and select Task Manager.
2. Follow these steps to close unnecessary programs:
a) Click the Applications tab to view the list of active programs.
b) Click on any program listed in this window and click the End Task button.
c) Repeat the previous instructions until all programs have been closed.
3. Follow these steps to close unnecessary processes:
a) Click the Processes tab to view the list of active processes.
b) Click the User Name column header to organize the processes by login.
c) Click on any program listed next to your Windows login, other than EXPLORER.EXE and TASKMGR.EXE, then select the End Process button 4.
* Warning: Do not close any processes running under SYSTEM, LOCAL SERVICE, or NETWORK SERVICE 5. Repeat the previous instructions until all programs associated to your Windows Login are closed except for the following two:
* TASKMGR.EXE
* EXPLORER.EXE
Also, try clearing your temporary files:
To delete your Windows temporary files on Windows Vista:
1. Click on Start
2. Type %temp% in the search box, and then hit the Enter key.
3. Click on one of the files in the folder that just opened, and press Ctrl + A to select all of the files in this folder.
4. Press the Shift+ Delete key on your keyboard.
5. When prompted if you are sure, choose yes.
If you receive an Error Deleting File or Folder message while the files are being deleted, it just means that one of the files is in use by a program right now. Click OK, close all open programs, and repeat the steps above. If this continues, try restarting your PC and repeating the process again.
I’m positive that the above mentioned troubleshooting steps should fix your issue.
Your patience is highly appreciated while resolving this issue.
In case the issue re-occurs, please reply to this email and we will be glad to assist you further.
I know you have been trying very diligently to get this issue sorted out. I really appreciate your co-operation. As a token of gratitude, please allow me to offer you a Discount code ---------------- of 15% that can be used to purchase EA Games online on Origin. The code can be redeemed at:
http://store.origin.com and is valid for 30 days from the date of issue on released games (except Pre-orders and new releases).
For any help with the steps above, please do not hesitate to approach us. Alternatively, please visit our online knowledgebase here:
http://help.ea.com/At Electronic Arts, we value your co-operation and efforts.
Regards,
Richa
Electronic Arts – World Wide Customer Experience
Rozmowa EA livechat nr 6516514651 z wy*** za**** informatykiem po klasie przedszkole.
Nie wiedzial co ma ze mna zrobic. Miał 5 minutowe przerwy w trakcie rozmowy zawieszał sie, zakładam że poszedł na papierosa , po herbatkę, potem znowu sie odwieszał i mówił że nadal pracuje nad moją sprawą.Skontaktuje sie ze mną "Game Expert". Oczywiscie to już będzie chyba 20 e mail w którym znowu powtórzą ten bezsens co zawsze. Zeby wyczyscić folder TEMP, Wyłaczyć kontrole rodzicielską w panelu sterowania, zainstalować najnowsze sterowniki (czy oni sądzą że sterowniki wychodzą co 20 minut?) itp. Mówiliscie że polska EA nie pomaga?
EA Polska nie odpisuje w zasadzie to dobrze bo po co mają tracić czas na pisanie bzdór? Lepiej sobie filmiki na Youtube ogladac.
EA - pisze , przepraszam kopjuje i wkleja bez sensowne solucje typu " Wyłączyć wszystkie procesy użytkownika" itp.Tak marnują nasz czas.
A prawda jest taka że 13 letnie dziecko czytające np. to forum wie o wiele wiecej niż cały ich pie***** zespół włacznie z Game Expertami.
A gdy skończą sie im wiadomosci do Wklejania to mówią że skontaktuje sie z nami Game Expert.
// Jak robić by nie robić a zarobić?Zostańcie Game Expertami
//
Szukacie pomocy? Zacznijcie od Forum. No chyba że naprawde sie wam nudzi i chcecie sobie poczatować to zapraszam do EA Support
Może przesadzam ale straciłem godziny na rozmowie z nimi, z czego większość kazała mi zaaktualizowac sterowniki. =)