Teraz jest 28 lis 2024, 21:57

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 mar 2012, 22:08 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2012, 22:03
Posty: 6
Witam, dziś zmieniłem hasło na battlelogu a potem nick/id w originie za pomocą strony:
Kod:
http://www.origin.com/us/change-id

Teraz mam taki problem,że po pierwsze przy próbie logowania do battlelogu po tych wyżej opisanych zabiegach przy wpisywaniu hasła pomyliłem się dwa razy i moje konto zostało zablokowane. Pisało coś takiego "Zbyt dużo nieudanych logowań, zostałeś zablokowany" więc do tej pory nie mogę się zalogować.. Druga sprawa myślę, że poważniejsza - dotyczy origina. Po zmianie nicku/id na tym nowym nicku nie wykrywa moich gier, tak jakby było to zupełnie nowe konto.. to samo jest ze znajomymi - nie wykrywa ich. Oczywiście gry nie zainstaluje na nowo bo pisze, że kod aktywacyjny jest już używany... Teraz nie wiem co robić. Chciałem się dodzwonić do pomocy EA ale oczywiście się nie da.. Miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za pomoc :)


Ostatnio edytowano 8 mar 2012, 22:10 przez xxvader18, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, 22:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
1. Support.
2. Loguj się mailem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, 22:15 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2012, 22:03
Posty: 6
Loguje się mailem oczywiście ale dalej nie mogę się zalogować gdzieś tak 2 godziny to już trwa..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, 22:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Pozostaje tylko to.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, 22:59 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2012, 22:03
Posty: 6
"Problem może wynikać z tego, iż po nieudanej próbie zalogowania się do Battlelogu, spróbowałem zalogować się na konto EA danymi z Origin (e-mail, który zgadzał się z kontem EA, nie działał w Battlelogu) i wyświetlił mi się napis, abym wybrał Origin ID. Wpisałem mój login z Origin (Lord Archimonde97), ale wyświetlił mi się napis, że taki Origin ID jest zajęty, więc wpisałem nowy - Archimonde1997. Po tej sytuacji napis podczas logowania się do Battlelogu o treści: Wrong email or password zmienił się na: Buy BF3 to get access to Battlelog. Następnie zalogowałem się na Origin poprzez podanie e-maila i okazało się, że nie mam tam żadnych gier. Wylogowałem się, i zalogowałem ponownie wpisując nick LordArchimonde97 i miałem zarejestrowane grę Battefield 3. Stąd moje pytanie o e-mail na jaki zarejestrowany jest nick LordArchimonde97.
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam!"

Jest to cytat postu jakiegoś kolegi z innego forum, który miał czy ma identyczny problem, niestety nie wiem jak go rozwiazał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2012, 21:44 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2012, 22:03
Posty: 6
Problem rozwiązany. Dodzwoniłem się do EA i bardzo szybko mi pomogli, jednak to co ludzie piszą o polskim supporcie to nie prawda. Może zalezy na kogo traficie, ja trafiłem na bardzo miłą i sympatyczną osobę, która szybko mi pomogła :) Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL