Teraz jest 16 lis 2024, 17:01

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 251 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 mar 2012, 21:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Też mam ślepą nadzieję na to, bardzo urozmaiciłoby to rozgrywkę i dodało jej elementu taktycznego, i tak 90% otoczenia jest niezniszczalne. WSZECHTOMAT!
Żeby chociaż coś takiego jak animacja ślizgu czy dopasowanie się właśnie żołnierza do przeszkód (Właśnie taka animacja a nie zatrzymanie się ze sprintu od tak) i chociażby to felerne podnoszenie broni przy przeszkodach, sporo gier ma taki bajer, Syndicate ma sporo bajerów udających system chowania się za osłonami, dlaczego BF3 nie miałby takich mieć?

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 mar 2012, 21:21 przez Mofixil, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2012, 21:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2010, 20:58
Posty: 24
Lokalizacja: Łódź
Krycie się za osłonami to by było w sumie coś, ale bardziej prawdopodobne wydaje mi się, że po prostu dodadzą, że jeśli podczas sprintu wciśnie się klawisz od kucania to postać wykona wślizg i nic więcej. System osłon mógłby za bardzo zmienić styl gry, a EA pewnie tego nie zaryzykuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2012, 21:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
waclawek napisał(a):
System osłon mógłby za bardzo zmienić styl gry, a EA pewnie tego nie zaryzykuje.

Dlaczego? Żeby nie ryzykować szturmu na marki Ghost Recon i Rainbow Six?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2012, 21:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2010, 20:58
Posty: 24
Lokalizacja: Łódź
Mofixil napisał(a):
waclawek napisał(a):
System osłon mógłby za bardzo zmienić styl gry, a EA pewnie tego nie zaryzykuje.

Dlaczego? Żeby nie ryzykować szturmu na marki Ghost Recon i Rainbow Six?

Choćby dlatego, wtedy musieliby zaniechać walki z marką Call od Duty. W końcu Raibow Six i Modern Warfare to zupełnie inne gry, tylko że MW zarabia więcej kasy niż RS, a raczej obecnie EA jest nastawione na wojnę z Activision.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2012, 21:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Już widzę jak BF3 zamienia się z napakowanego akcją FPSa w powolny strategiczny oparty całkowicie na kooperacji symulator z powodu jednego DLC.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2012, 21:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2010, 20:58
Posty: 24
Lokalizacja: Łódź
Mofixil napisał(a):
Już widzę jak BF3 zamienia się z napakowanego akcją FPSa w powolny strategiczny oparty całkowicie na kooperacji symulator z powodu jednego DLC.

Sam widzisz, że jest to niemożliwe, dlatego na pewno nie wprowadzą systemu osłon do Bf3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2012, 22:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
To niech chociaż zrobią zmianę pozycji broni gdy znajdujesz się zbyt blisko ściany.
Takie wihajstry jak właśnie w Syndicate bardzo umiliłyby rozgrywkę, i nie trzeba robić całego systemu osłon.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2012, 22:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2010, 20:58
Posty: 24
Lokalizacja: Łódź
Mofixil napisał(a):
To niech chociaż zrobią zmianę pozycji broni gdy znajdujesz się zbyt blisko ściany.

I to byłby dobry pomysł, tylko skoro nie ma tego od początku gry, to jest dosyć mało pradwopodobne, aby wprowadzili to później, ale mogę się mylić, ot EA tym razem może nas pozytywnie zaskoczyć :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2012, 11:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
dedoha napisał(a):
http://en.wikipedia.org/wiki/LSAT_light_machine_gun
l86 to wersja lkm broni z karkandu l85a2. Racja mogli by się postarać o coś zupełnie nowego, ale patrząc jakie bronie są w podstawce np. po 2 wersje m16 i m4 które różnią się tylko trybem strzelania taki ruch nie dziwi. Poza tym mamy też g36 i mg36, dojść ma też SCAR-L do pary z SCAR-H

SCAR-L pewnie będzie dla szturmowca. Tych broni jest już dużo i faktycznie robi się masło maślane. Z tym M16A3 i A4 to jest przegięcie IMO.
Jest jeszcze parę egzemplarzy mających własną markę, które mogliby dać:
Ak-47 wreszczie, FAL, FNC, Galil, Tavor TAR-21, Valmet

więcej submachinegunów:
Uzi, MP5, Ingram mac10

to tak na przykład


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2012, 12:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2010, 12:53
Posty: 153
Lokalizacja: Wrocław
Będzie dobrze :)
Co do osłon-raczej tego nie wprowadzą...
Co do zniszczeń, w biurowcu czy co tam było na filmie-pewnie dużo będzie można rozwalić... bo będzie tak jak na metro albo bazarze...

_________________
Obrazek
Mój Kanał YouTube...
Forum Qam'a Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2012, 13:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Tar-21 właśnie będzie w tym dodatku, nie zapominajmy jednak że przed nami jeszcze następne 2 DLC i potencjalnie 20 kolejnych nowych broni


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2012, 13:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lis 2011, 16:52
Posty: 20
XM-8, VHS i Desert Eagle mi wystarczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2012, 15:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
dedoha napisał(a):
Tar-21 właśnie będzie w tym dodatku, nie zapominajmy jednak że przed nami jeszcze następne 2 DLC i potencjalnie 20 kolejnych nowych broni
:omg: 20 :?:
sami sobie pod górkę robią z równaniem balansu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2012, 14:52 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2009, 10:58
Posty: 159
Watpie, by w "armored kill" dodali jakies nowe bronie. Close quarters skupia sie na walce piechoty, wiec tu logicznym jest, ze nowe bronie pojawic sie musza. Z kolei "armored" jest nastawione na walki pancerne i tam najpewniej uswiadczymy nowe pojazdy, a nie bronie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2012, 14:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
ashlon napisał(a):
Z kolei "armored" jest nastawione na walki pancerne i tam najpewniej uswiadczymy nowe pojazdy, a nie bronie.

Ale piechociarz też musi brać w tym jakiś udział więc pewnie dostaniemy multum granatników ppanc.
Może w końcu pojawi się M136 AT4 D:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 251 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL