Teraz jest 16 lis 2024, 23:39

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 lut 2012, 00:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Antonio_@2 napisał(a):
I są takie sytuacje na VOIPie na battlelogu:
-Puszczam flary
-Nie! Ja już puściłem!
-Ku*** za późno! Sorki...


Dlatego trzeba się umówić. Ja z kumplem robimy tak, że najpierw ja puszczam flary czy tam ecm, a za drugim razem jak nas namierzą to on, i tak na zmianę. Wystarczy tą komunikację porządnie użyć :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, 11:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
Antonio_@2 napisał(a):
Namierzenie ogarniętego pilota, który umie się posługiwać flarami i trafienie go rakietami naprowadzanymi - trzeba mieć szczęście albo namierzać po kilka razy. I myślę, że te pociski powinny unieruchamiać za pierwszym trafieniem. A teraz tak nie będzie i żeby samolot został unieruchomiony, będzie musiał oberwać dwoma pociskami? Kyrie!
No ale przed rakietami będzie ciężej uciec.
Zgadzam się z tym, że powinno być słychać czy kolega w helce wystrzelił flary czy nie, bo jest masa ludzi którzy grają bez mikrofonu.

-Players should no longer take fall damage from short falls.
-Players now get up from Prone slightly faster, allowing better odds of getting away from a grenade or threat when prone.
-Increased the speed at which a player regains accuracy when aiming after moving for a more responsive

Lobby quaka i CoDa rośnie w siłę :omg:

-The A10 properly gives Jet score again.
-Increased the locking distance for AGM Missiles for Jets when locking on laser designated targets.
-Reduced the locking time for the AGM Missiles for Jets to make them more viable against ground targets.

Ukłon w moją stronę :)

-Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
Było unieruchomienie po trafieniu i było dobrze :?

-Slightly reduced the repair speed of the repair tool.

Bardzo dobrze

-Increased the power of the repair tool when killing soldiers or destroying vehicles slightly.
Nie rozumiem tego, użycie spawary do zabijania i tak było skuteczne. Przynajmniej była frajda w wykonywaniu "assigments" a teraz będzie jeszcze łatwiej :?:

-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.
Z jednej strony zgodzę się z przedmówcą - ECM będzie trochę mniej użyteczny, ale z drugiej strony i tak po namierzeniu można było się tylko przeżegnać.

-The F35 will now only attempt to enter Hover at low altitudes, though it will maintain the hover until forward flight is resumed, even if it reaches high altitude.
No nareszcie!

-Reduced the damage AA guns (both mobile and stationary) do to infantry.
Pelotki już w ogóle nie będą reprezentować tego czym są w rzeczywistości. Ja wiem, że BF3 to nie symulator, ale huraganowy ogień z dwóch armat 30mm (w sumie 5000 strzałów na minutę!!) powinien być OP i powinien budzić respekt.

-CRAM and Pantsir stationary AA weapons now have Air Radar equipped by default.
to będzie tylko przeszkadzać

-Added Horns to all Jeeps.
długo oczekiwany drobiazg

-Tanks can no longer drive into the water and cross the Wake Island lagoon completely submerged.
:o to ciekawe, muszę spróbować zanim wejdzie łatka :D

MK3A1: Increased magazine capacity to 8 and 12 for normal and extended mag respectively. Reduced the total pellets fired from 12 to 9. The MK3A1 has a lower ROF than the USAS12, giving it slightly more ammo makes this an edge vs the USAS.
Jackhammer do tej pory był taki jak USAS tylko że czasami gorszy dlatego nikt go nie brał, mam nadzieję że to się zmieni.

AEK-971: Increased initial recoil, reduced aimed accuracy slightly. The AEK has a very high rate of fire, and also a large muzzle drift that makes control difficult. The low initial recoil allowed a player to kill before the weapon's weaknesses kicked in while the reduced accuracy highlights its close range role.
Obawiam się że za bardzo go zepsują

AN94: Reduced vertical recoil. The AN94's 2 round burst mode is incredibly accurate, but it suffers from a low rate of fire on fully automatic. The recoil in full auto has been reduced somewhat to offset this penalty and make the AN94 more attractive.
Ok, fajnie tylko zpomnieli jeszcze o czymś. W realu jak i battlelogu 2 strzałowy burst ma być ultra szybkostrzelny a w samej grze jakoś tego nie widzę.

G3A3: Increased damage at all ranges, reduced vertical recoil. The G3A3's heavy recoil and heavy round are offset by a low rate of fire and a small magazine. The G3A3 was clearly outclassed at all ranges.
Ten karabin zawsze był moją ulubioną bronią, z niecierpliwością go odblokowywałem, po czym okazał się wielką kupą. Mam nadzieję że teraz będzie lepszy niż pistolet na wodę.

FAMAS: The FAMAS combines an extreme rate of fire with extreme recoil making it very difficult to use at anything other than close quarters combat. Due to update restrictions, the FAMAS had different stats on all 3 platforms. The FAMAS is now uniform on all platforms and now has the correct 25 round magazine.
Moim zdaniem był on OP, przydałoby się go bardziej pognębić.


-The MAV will now be destroyed when running into a soldier or vehicle at high speed. It is still possible to strategically sacrifice your MAV on a soldier; it will be destroyed in the process.
-The MAV can no longer be used as an elevator.
-Players may now use their knife to destroy enemy equipment.

Nareszcie!

-The M224 Mortar can no longer be deployed in an area that is out of combat for another team like a home base or other protected spawn.
Stanowczo protestuję! Był to jeden z lepszych środków przeciw baserape.

Reasumując; większość zmian jest na lepsze.


Ostatnio edytowano 24 lut 2012, 12:51 przez hamsterOne, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, 13:56 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2010, 03:32
Posty: 126
-Jet and Helicopter collisions should now properly result in the death of both vehicles.

Wreszcie!!!!

_________________
Use 'rm file' on Unix/Linux to test for existing file; if you don't get a message, the file existed.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, 14:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Szkoda tylko, że nadal nie pomyśleli o tym, by przy podsumowaniu rundy pisało, jaka runda i tryb ma być następna. Bardzo miło by też było, gdyby przy podsumowaniu rundy nadal dało się czatować.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, 14:30 
Offline

Dołączył(a): 10 lut 2012, 21:17
Posty: 22
Jest jakaś data tego patcha ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, 14:33 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
camilo3 napisał(a):
Jest jakaś data tego patcha ??



Nie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, 16:40 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
hamsterOne napisał(a):
-Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
Było unieruchomienie po trafieniu i było dobrze :?


I bardzo dobrze. Z czołgu trafić helkę/jeta jest bardzo trudno, a jak już oberwie to i tak może nas dobić. Pilot się dużo wysilać nie musi, żeby go czołg nie trafił.

hamsterOne napisał(a):
-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.
Z jednej strony zgodzę się z przedmówcą - ECM będzie trochę mniej użyteczny, ale z drugiej strony i tak po namierzeniu można było się tylko przeżegnać.


Ostatnio z kumplem sprawdzaliśmy i po wystrzeleniu rakiety (dowolnej) po użyciu ECM nie trafiała (chyba, że była bardzo mała odległość, ale w przypadku flar też tak jest).

hamsterOne napisał(a):
-CRAM and Pantsir stationary AA weapons now have Air Radar equipped by default.
to będzie tylko przeszkadzać


Od początku bf3 zastanawiałem się, dlaczego tego nie ma w stacjonarnych? Umiejętność spotowania graczy jest na bardzo niskim poziomie, a już szczególnie samolotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, 17:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Ale tak sobie myślę, że najlepiej by było, gdyby przed Javelinem naprowadzonym Soflamem nie można było się obronić w chwili, gdy pocisk został wystrzelony - tak jak to jest teraz, przed patchem. Jedyną obroną byłby ECM wypuszczany w chwili naprowadzania. Czyli tak, jak to jest teraz.

Z tym że, że dźwięk namierzania przez laser powinien się różnić od dźwięku namierzania zwykłym pociskiem przeciwlotniczym.

Takie rozwiązanie było by moim zdaniem najlepsze.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, 18:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
I może jeszcze ostatni perk w każdym pojeździe na 5 minut niewidzialności?! Już nie przesadzajcie z tymi ułatwieniami


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, 21:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2009, 18:43
Posty: 110
Lokalizacja: Bielsko Biała
hamsterOne napisał(a):

AN94: Reduced vertical recoil. The AN94's 2 round burst mode is incredibly accurate, but it suffers from a low rate of fire on fully automatic. The recoil in full auto has been reduced somewhat to offset this penalty and make the AN94 more attractive.
Ok, fajnie tylko zpomnieli jeszcze o czymś. W realu jak i battlelogu 2 strzałowy burst ma być ultra szybkostrzelny a w samej grze jakoś tego nie widzę.


To coś źle patrzysz. Po ostatnim mega pathu (tym 3-4 gigowym), burst w ANtku jest szybki jak pojedynczy strzał z innej broni.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, 21:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
AN94 ma 1200 ROF w trybie burst i 600 w trybie auto.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, 22:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2011, 01:16
Posty: 61
dedoha napisał(a):
I może jeszcze ostatni perk w każdym pojeździe na 5 minut niewidzialności?! Już nie przesadzajcie z tymi ułatwieniami


Dobrze by było :D. A tak na serio to heli ma przechlapane teraz z laserem. Już trochę godzin przelatałem jako pilot i jak już wystrzeli ten pocisk z javelina nie dość że nie słychać pikania to flary/ ecm już nie pomagają, jedynie można się "pomodlić". To według mnie jest teraz niesprawiedliwe wobec jeta który po prostu ima się wszystkiego. Nie wiem dokładnie jak to będzie wyglądać po tych zmianach (1 rakieta nie unieruchamia samolotu, za to szybsze namierzanie laserowe i zwykłe, o ile dobrze skapowałem), ale liczę na to że pro uber koks w samolocie nie będzie miał statów na koniec rundy w okolicach 30-0, pomimo że przeciwna drużyna ogarnia "grunt" (pplotka/ igły/ flagi itp), natomiast w miarę dobry gracz w helce staty po 4:13 bo laser+jet+ igły nie da się naraz uniknąć (oczywiście nie mówię tu lataniu za swoją bazą i robienie za "artylerie", strzelając rakietami :/).
Raczej nie widzę rozwiązania tego problemu, ponieważ duża jest moc śmigłowca mimo wszystko i piechota musi mieć jakieś szanse na rozwalenie takiego choppera, bo zgrany pilot i gunner unikną każdy wystrzelony pocisk z igły/ pplotki (ecm/flary + flary).
Może znerfić siłę pocisku p-z/ javelina na śmigłowiec (unieruchomienie na poziomie 30%?) + dodać dźwięk lecącego pocisku, a przyspieszyć namierzanie z igły/ pplotki? - nie wiem :P (to jest takie moje gdybanie :P)

hamsterOne napisał(a):
Zgadzam się z tym, że powinno być słychać czy kolega w helce wystrzelił flary czy nie, bo jest masa ludzi którzy grają bez mikrofonu.


Ewentualnie można jako pilot włączyć kamerę za śmigłowcem i zobaczyć czy gunner stosuje flary... (przydałby się jeszcze dla gunnera taki widok)
hamsterOne napisał(a):
...Lobby quaka i CoDa rośnie w siłę :omg:

Masz rację. Powinni to zostawić, a dodać np. spowolnienie biegu Wsparcia z LKM i Technika z Javelinem lub/i z rpg.
hamsterOne napisał(a):
-Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
Było unieruchomienie po trafieniu i było dobrze :?

Czekałem na to! Tak jest w BFBC2 i dobrze funkcjonuje a tu tak znefili :P
hamsterOne napisał(a):
-CRAM and Pantsir stationary AA weapons now have Air Radar equipped by default.
to będzie tylko przeszkadzać

Krok w kierunku anty "spawn killowaniu". Człowiek obecnie nie czuję się całkiem bezpiecznie w bazie i może dostać od razu po odrodzeniu :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2012, 23:27 
Offline

Dołączył(a): 7 wrz 2006, 19:55
Posty: 23
http://bf3blog.com/2012/03/battlefield- ... ification/ :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2012, 00:47 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2011, 01:44
Posty: 112
W końcu.. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2012, 02:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2011, 01:16
Posty: 61
Bez sens. Dodatki na konsolach wprowadzą o tydzień wcześniej niż na pc, a patch na siłę chcą wprowadzić na wszystkich platformach jednocześnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL