Teraz jest 24 wrz 2024, 22:35

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 mar 2012, 20:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Powiem krótko i po żołniersku: Do dupy ten nowy patch.

Stinger mocno stracił na zasięgu: tak więc raczej ciężko cokolwiek zestrzelić. Irytuje mnie też fakt, że muszę wystrzelić aż dwa heatseekery, żeby wrogi pojazd latający chociażby unieruchomić. A potem co? Przeładowanie i jeszcze raz puszczam oba heatseekery naraz, bo pojedyńczo to już nie ma sensu ich wystrzeliwać. Dużo lepiej było, gdy jeden heatseeker unieruchamiał, drugi niszczył. Bardziej dynamicznie, szybciej oraz bez czekania aż heatseekery się przeładują. Jedyny plus jest taki, że mając kolegę z naprawiarką na pokładzie zwiadowczaka mogę dosłownie gwizdać na wrogie heatseekery. Ale nie o to chyba chodziło, prawda? A jety mają za dużo hp moim zdaniem. Sytuacja sprzed pięciu minut:
Latam sobie little birdem na wyspie Kharg. Na wprost mnie leci wrogi jet. Nieświadomy beznadziejności tego patcha pruję do niego z działka. O mały włos mnie nie zabił. Przed patchem jet byłby już unieruchomiony - teraz tak nie jest. Wrogi myśliwiec robi nawrót, po czym w dosłownie sekundę wykańcza moją mocno uszkodzoną helkę. A trochę mojego ołowiu z działka ten jet przecież połknął!
Tyle jeśli chodzi o helikoptery. Grałem też trochę piechociarzem - supportem z Pechenegiem. Większy odrzut. Ma też większą siłę ognia. I prawidłowo. Większość zmian jest jednak na złe. Aha - i faktycznie mniej widać przy przygważdżaniu.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2012, 20:56 
Offline

Dołączył(a): 22 cze 2011, 14:49
Posty: 5
Trochę pograłem i nie wiem czy to coś u mnie ,ale bardzo odczuwalny jest spadek wydajności, przed łatką tego nie miałem. Szarpanie obrazu i jakoś inaczej. A poza tym ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2012, 21:01 
Offline

Dołączył(a): 29 mar 2012, 14:44
Posty: 17
backbone napisał(a):
1. Czołgi są z kartonu - 3 rpg z czołg z pancerzem reaktywnym i pozamiatane.
2. Nie ma sensu grać inżynierem z palnikiem - naprawianie trwa wieki.
3. RPK z extended magiem.

Generalnie chyba czas skończyć z BF3.

Sam jesteś karton, ja po 4 Hitach z RPG się dalej kulałem z aktywnym opancerzeniem. Pewnie w dupę dostałeś i nie ogarnąłeś. Kończysz przez kilka zmian co nie pasuje Ci? Nara
Niema sensu grac inżynierem z palnikiem? a kto Cie naprawi, wiem wolałeś grać sam w czołgu jak oberwałeś wyskoczyć na 5 sek i jazda od nowa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2012, 21:05 
Offline

Dołączył(a): 29 mar 2012, 14:44
Posty: 17
tomek86311 napisał(a):
Trochę pograłem i nie wiem czy to coś u mnie ,ale bardzo odczuwalny jest spadek wydajności, przed łatką tego nie miałem. Szarpanie obrazu i jakoś inaczej. A poza tym ok.

Może PC Ci się troszku nagrzał albo zamulił jakiś dodatkowy program na win, u mnie tak samo gra chodzi jak przed update. RR kompa i powinno hulać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2012, 21:21 
Offline

Dołączył(a): 26 gru 2011, 01:16
Posty: 44
Przed patchem z naprawianiem tanka można było sobie poradzić samemu, teraz repair zajmuje 300 godzin i w gorących sytuacjach nie ma co wysiadać, bo zginiesz i jeszcze oddasz swój czołg wrogom, jak będą ogarnięci.
Ten patch moim zdaniem wręcz wymusza grę zespołową w czołgu pomiędzy gunnerem a kierowcą.

Co do broni, zdupili moją ulubioną, czyli AEK 971, strzela się z niej teraz jakbym miał atak padaczki albo chwilowo podłączyli mnie pod prąd.
Tak jak tam ktoś podał filmik xFactora, facet zna się na rzeczy, oglądam jego filmiki i ma rację, że suppresor jest dupiaty i lepiej zastąpić go dupną lufą lub tłumokiem płomieni i grając dziś kilka h AK74M w miarę się przyzwyczaiłem do tej broni. Dla mnie na dzień dzisiejszy najlepsze ustawienie do tego to kobra/chwycior albo szyna montażowa/dupna lufa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2012, 21:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Grałem też trochę snajperem z moją ukochaną QBU-88. Da się na szczęście grać i to dość przyjemnie. Na plus dam to, że tłumik nie zmniejsza za bardzo obrażeń. I QBU-88 dalej jest dobrą bronią. Tak samo Magnum, który wydaje się nawet nieco lepszy.

Ale ogólnie patch jest do dupy, jeśli chodzi o latanie i nie tylko. Na szczęście Pecheneg nie został znerfiony ;)

Szkoda tylko, że claymore znika 5 sekund po śmierci :(

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Ostatnio edytowano 30 mar 2012, 21:41 przez Antonio_@2, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2012, 21:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2011, 21:58
Posty: 165
Lokalizacja: Chełm
Minusy :
- Namierzanie igłą/stingerem trwa zdecydowanie za krótko.
- Unieruchomienie 1 Javelinem czołgu :stupid: mieli Javelina znerfić a nie poprawiać, teraz wszyscy technicy na mapie mają javeliny
- W niektórych broniach jak AEK za bardzo dodali odrzut, co powoduje że ta broń jest niegrywalna
Plusy :
-Powiększony magazynek do AS VALa :D
- Poprawienie RPG/SMAWa w stosunku do heli/jet

I to by było na tyle. Z mojej strony popieram Antonia
Antonio_@2 napisał(a):
Do dupy ten nowy patch.

_________________
http://bf3stats.com/stats_pc/SzYmCiO_1980


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2012, 21:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Antonio_@2 napisał(a):
Powiem krótko i po żołniersku: Do dupy ten nowy patch.


No chyba sobie żartujesz, najlepiej gdyby wszytko padało jednym strzałem. Tak samo dziwisz się, że little bird dostaje po dupie od jeta. Panowie... trochę realizmu

A co do aeka, jeśli przed patchem grało się tylko nim to faktycznie włączenie recoila może przeszkadzać, zobaczcie jak Famas trzęsie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2012, 22:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
dedoha napisał(a):
Panowie... trochę realizmu

Chcesz realizmu? Idź do wojska, będziesz rzygać realizmem i w najgorszym wypadku pluć krwią.
To jest gra, tu ma być wszystko zbalansowane, każdy ma mieć równe szanse, ja rozumiem ten łańcuch pokarmowy co jaki pojazd ma mordować, plądrować i gwałcić ale trochę rozwagi tutaj, nikt nie może pozostać bez szans wobec czegoś.
Teraz to co zrobili z broniami to jest ukłon w stronę dzieci które płakały na wszystko, jestem zadowolony że ruskie bronie dostały jakiegokolwiek kopa względem amerykańskich, ale teraz te drugie są piekielnie słabe bądź trudne w użyciu, z jednej skrajności w drugą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2012, 22:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Cytuj:
Tak samo dziwisz się, że little bird dostaje po dupie od jeta. Panowie... trochę realizmu

Nie chodziło ściśle o to, że w little birdzie mnie kosił jet, a o to, że jet nie został unieruchomiony po serii z dwóch minigunów little birda - a seria poszła prosto w dziób. Przed patchem było to lepiej. Bo w rzeczywistości taki jet nie byłby przecież w stanie latać po seryjce z dwóch minigunów prosto w dziób.

A poza tym, powtórzę się - lepiej było gdy wrogie pojazdy latające unieruchamiały się po trafieniu jednym heat seekerem.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2012, 23:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Jak zwykle ktoś musi wyjechać z wojskiem...
dlatego napisałem trochę.
Jety dostały w tym patchu mega buffa, deal with it. Przynajmniej teraz walki trwają dłużej i więcej do powiedzenia ma skill a nie fart czy element zaskoczenia. Naprawić heatseekery i bedzie git


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2012, 23:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
I niezbyt mi się podoba to, że Stinger stracił mocno zasięg... chociaż z drugiej strony jest to do przetrwania. Po kilku rundach jako piechur stwierdzam, że aż tak źle to nie jest. Chociaż z drugiej strony ja nie używałem tych broni które dostały nerfa. Nawet przed patchem... Używałem QBU-88, raz na jakiś czas z Magnuma strzeliłem. I Pechenega przez jedną rundę. Tak więc zmian w broniach specjalnie nie odczułem.

Jak już mówiłem - szkoda że claymore znikają 5 sekund po śmierci. Bo mina przeciwpiechotna ma przecież chronić nie tylko mnie, ale też czasem moich kolegów, więc cóż - jeśli ja dostanę kulkę, to koledzy będą już bez osłony miny przeciwpiechotnej.

Podoba mi się jednak to, że tłumik nie wpływa już na obrażenia, a na rozrzut pocisków i na opad pocisku, ale nie zmniejsza obrażeń bezpośrednio. Podoba mi się to.

Helikopterami mi się jednak gorzej lata :(

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2012, 23:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Minusy:
-Czołgi to już nie czołgi
-Bezużyteczny tłumik
-Stingery bezużyteczne
-Jety dalej op
-SKS też op
-RPK powiększone magi zamiast ciężkiej lufy O.o
-Przygważdżanie to teraz masakra jeszcze większa niż było....
-Podobno z niektórych broni teraz na średni dystans nie ma co próbować strzelać
-Mam wrażenie, że coś jest nie tak z hitboxami...
-Zmylanie rakiety na laser przez flary (fizyka wg DICE...)
-Plot za mocny
-Rakiety P-P na jety nie mają racji bytu, wybuchają za jetem
-Obywanie za ścianą dalej obecne
-Nowe CR ale i tak bezużyteczne...
-Dalej nie można rozstawić bipoda innym guzikiem niż PPM
-P90 wydaje się za mocne
-Snajpa ściąga na hita z bliska

Pluty:
+Snajpa ściąga na hita z bliska
+TV ściąga czołgi na hita
+Havoc'iem da się tera normalnie latać
+Większa moc rakiet w helkach vs. piechota
+Nowa minimapa
+Zmniejszone wymagania na baretkę za obrońcę flag
+Buff dla F35
+Inne dodtaki do broni są użyteczne

Dalej nie naprawili durnego buga. Gościowi jakaś tam skrzynka sięga do pasa i spokojnie do mnie nawala. A dla mnie gościowi wystaje samuiśki czubeczek głowy tak, że trafienie kogoś to masakra -.-

Generalnie patch wywrócił wszystko do góry nogami, niestety na minus.... W ciągu 2 dni k/d spadło mi z 1,397 na 1,391..... Coś w tym musi być....

Grać agresywnie snajperem się niemalże nie da (nie mówię tutaj o noskillowym bodyshotingu), latać w helkach nie da się bo zaraz wyleci jakiś jet i po zabawie. Na razie odpuszczam sobie grę w BF'a - do czasu następnego patcha czyli pewnie za pół roku. Więcej nie kupię nic ze stajni EA/DICE szkoda nerwów :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2012, 23:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Krex napisał(a):
Pluty:
+Snajpa ściąga na hita z bliska
+TV ściąga czołgi na hita


Tego jeszcze nie testowałem ale definytywnie są to jedne z największych plusów patcha :)

Krex napisał(a):
W ciągu 2 dni k/d spadło mi z 1,397 na 1,391..... Coś w tym musi być....

NIEWIARYGODNE! O 0,006??? Ja bym usunął battlefielda

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 00:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
szakal0x napisał(a):
NIEWIARYGODNE! O 0,006??? Ja bym usunął battlefielda


Coś jednak w tym musi być, non stop idzie do góry a tutaj nagle spory spadek :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL