Teraz jest 16 lis 2024, 14:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 mar 2012, 12:21 
Offline

Dołączył(a): 27 lut 2009, 15:13
Posty: 62
Przygważdżanie było za słabe, czasem ludzie nawet pytali jak zdobyć tą baretkę za przygwożdżenia. Teraz jest ok, można wziąść perka, który to redukuje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 12:40 
Offline

Dołączył(a): 30 gru 2007, 17:56
Posty: 33
Tak można wiem !!!! tylko jego redukcja jest za słaba !!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 12:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2007, 11:51
Posty: 9
Dokładnie perka przeciw przygważdżaniu gówno daje, to jest teraz tak op ze szok ~~


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 12:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009, 21:36
Posty: 2617
Lokalizacja: Eteryczna kraina snów pełna przygód
http://store.origin.com/DRHM/store?Acti ... tlefield+3 jak było to sory, teraz możecie sobie kupić unlocki zamiast je odblokowywać, jakie to ... play4winowe!

_________________
http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_agency_pl
Polska ekipa GTA V: Online [PS4][PS3][XBOX360][PC]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 13:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Laser napisał(a):
Cytuj:
Wreszcie
???????????? jak dla mnie przygwożdzenie działało całkiem sprawnie a tera wystarczy jeden LMG spamer w wąskim przejściu i jest niezniszczalny, robi tyle dymu że ledwo go widać do tego rozmycie że nie idzie go trafić

przygważdżanie wcześniej kompletnie nic nie zmieniało w rozgrywce. Przynajmniej dla mnie. Jedynym efektem byo to +50 czasami...


Eleanor napisał(a):
http://store.origin.com/DRHM/store?Action=DisplayProductSearchResultsPage&SiteID=eaemea&Locale=pl_PL&ThemeID=850300&CallingPageID=ProductSearchResultsPage&Env=BASE&itemIdx=0&keywords=battlefield+3 jak było to sory, teraz możecie sobie kupić unlocki zamiast je odblokowywać, jakie to ... play4winowe!


Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 13:35 
Offline

Dołączył(a): 26 gru 2011, 01:16
Posty: 44
Cytuj:
http://store.origin.com/DRHM/store?Acti ... tlefield+3 jak było to sory, teraz możecie sobie kupić unlocki zamiast je odblokowywać, jakie to ... play4winowe!

O lol niesamowita nędza. To pakiet dla tych wszystkich upośledzonych, którzy nie umieją znaleść funu w odblokowywaniu takich broni, perków do pojazdów itp. To tak, jakby DICE podało kody do tej gry :| (prawie jak GTA IV, tylko że tam za kody sie nie płaciło xD) Pazerność tej firmy nie zna chyba granic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 13:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pokoloko1989 napisał(a):
Cytuj:
http://store.origin.com/DRHM/store?Acti ... tlefield+3 jak było to sory, teraz możecie sobie kupić unlocki zamiast je odblokowywać, jakie to ... play4winowe!

O lol niesamowita nędza. To pakiet dla tych wszystkich upośledzonych, którzy nie umieją znaleść funu w odblokowywaniu takich broni, perków do pojazdów itp. To tak, jakby DICE podało kody do tej gry :| (prawie jak GTA IV, tylko że tam za kody sie nie płaciło xD) Pazerność tej firmy nie zna chyba granic.

A w czymś to Tobie przeszkadza?

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 14:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2007, 11:51
Posty: 9
Pokoloko1989 napisał(a):
Cytuj:
http://store.origin.com/DRHM/store?Acti ... tlefield+3 jak było to sory, teraz możecie sobie kupić unlocki zamiast je odblokowywać, jakie to ... play4winowe!

O lol niesamowita nędza. To pakiet dla tych wszystkich upośledzonych, którzy nie umieją znaleść funu w odblokowywaniu takich broni, perków do pojazdów itp. To tak, jakby DICE podało kody do tej gry :| (prawie jak GTA IV, tylko że tam za kody sie nie płaciło xD) Pazerność tej firmy nie zna chyba granic.


W czym ci przeszkadza to ze ktoś to kupi ? Twoje pieniądze na to wyda ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 14:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Sycomind napisał(a):
Śmieszą mnie wasze kwestie ze gra jest na minus już i nie da się w to grać wiec nie gram do następnego patcha, nie chcesz grać? nie graj i raczej niema większego sensu pisać to tu, bo kogo to interesuje że już grać nie będziecie.


A mnie śmieszą takie komentarze, forum jest od tego aby wyrazić na nim swoją opinię i tak właśnie zrobiłem... Resztę zdania dokończ sobie sam...


May'u napisał(a):
Nie do końca prawda, snajpa raz ściąga raz nie.


Trzeba trafić w klatkę piersiową z tego co zauważyłem, trafienie gdzieś niżej nie zabija na hita.


banzaI12 napisał(a):
Wydaje mi się, że to spory plus, teraz przygważdżanie ma jakiś sens, warto rozłożyć się z powiększonym magiem i choćby strzelać w okolice, gdzie przeciwnik się chowa, żeby inni mogli ich zabić.


Ja mam kompletnie odmienne zdanie na ten temat. Przygważdżanie nigdy mi się nie podobało. Dlaczego? Spróbuj takiemu trafić banię z snajperki. Rozkłada się taki wali ze 100 naboi i nic nie trafia - to dlaczego kurde ja mam nie móc trafić w niego? Co z tego, że wyceluję jak i tak pocisk poleci tak jakbym strzelał z biodra? Było wystarczająca dobrze, baretki za przygważdżanie było banalnie prosto zrobić więc nie róbcie sobie jaj (i nie mówcie, że ciężko było bo sam mam ponad 7000 asyst za przygważdżanie a wsparciem jakoś nie grywam....)

Co do dodatków za kasę - mi to wisi, jak nie umie grać to i tak mnie nie zabije, nie ważne co podczepi to swojego kałacha czy z czym tam sobie oni biegają...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 14:29 
Offline

Dołączył(a): 26 gru 2011, 01:16
Posty: 44
Wyraziłem swoje zdanie. w niczym mi to nie przeszkadza a już napewno nie będzie mi to przeszkadzało w graniu z takimi ludźmi. Po prostu nie podoba mi się to, ja wolę pomęczyć się żeby coś odblokować i miec z tego jakąś satysfakcję. Jak ludzie chcą niech kupują, nie napisałem nic w stylu "nie kupujcie tego to nie jest pro" i nie namawiałem nikogo żeby nie wydawał na to kasy więc wyraziłem swoje zdanie i odpowiedziałem na wasze pytania, mam nadzieję, że taka odpowiedź was satysfakcjonuje. Aha nie jestem też żadnym nolifem a już tym bardziej pro. Gram dla zabawy i jak czegoś nie odblokuje to nie będę z tego powodu płakał albo właśnie szedł kupić taki "dodatek" już dość wyciągneli ze sprzedaży gry B2K i wyciągną z przyszłych DLC.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 15:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Krex napisał(a):
Ja mam kompletnie odmienne zdanie na ten temat. Przygważdżanie nigdy mi się nie podobało. Dlaczego? Spróbuj takiemu trafić banię z snajperki. Rozkłada się taki wali ze 100 naboi i nic nie trafia - to dlaczego kurde ja mam nie móc trafić w niego? Co z tego, że wyceluję jak i tak pocisk poleci tak jakbym strzelał z biodra? Było wystarczająca dobrze, baretki za przygważdżanie było banalnie prosto zrobić więc nie róbcie sobie jaj (i nie mówcie, że ciężko było bo sam mam ponad 7000 asyst za przygważdżanie a wsparciem jakoś nie grywam....)



Przygważdżanie to element realizmu, kto normalny wystawi łeb jeśli w jego kierunku leci stado ołowiu? W grze trudno oddać element strachu więc zawężenie pola widzenia symuluje chwile gdy jest się pod ostrzałem. Wyobraź sobie sytuację gdy jeden snajper ustawiony w dobrym miejscu blokuje przejście do strategicznego punktu grupce przeciwników. Jeden rozstawia bipod i pruje w jego kierunku a w tym czasie reszta składu się przemieszcza w kierunku celu.


Ostatnio edytowano 31 mar 2012, 15:25 przez dedoha, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 15:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Powiem tyle, że ja już rzygam tym patchem. Przed patchem grało się o wiele lepiej - było dużo grywalniej moim zdaniem.

-walka w powietrzu jest bez sensu. Dużo lepsza była przed patchem, o czym już pisałem.(zepsute heatseekery, jety mają za dużo hp i tak dalej, i tak dalej)
-stingery nieskuteczne. Po co było w ogóle zmniejszać ich zasięg? Bez sensu.
-Pocisk naprowadzony na cel, który jest dodatkowo oznaczony wskaźnikiem laserowym zostaje zmylony przez flary. Jak ktoś już powiedział - świat według Kiepskich z fizyką według DICE.
-Claymore znika 5 sekund po śmierci. Bez sensu. Lepiej było przed patchem. Taka mina mogła osłaniać nie tylko mnie, ale też moich kolegów. Do tego nie trzeba było jej co chwilę rozkładać na nowo po zrespieniu się na koledze.
-na mapce niektóre rzeczy są za duże, a inne za małe
-mi też się nie podoba to przygważdżanie. Gdybym chciał je naprawdę poczuć, to bym pojechał do Afganistanu. Wolałem jednak przygważdżanie takie, jakie było przed patchem. Wtedy też się dało robić zaporę ogniową przy użyciu RKMów, a wszystko przynajmniej normalnie wyglądało i działało.


To ja już wolałem jak nooby używały MAVa jako przenośną windę :(

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Ostatnio edytowano 31 mar 2012, 15:41 przez Antonio_@2, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 15:29 
Offline

Dołączył(a): 28 mar 2012, 17:32
Posty: 3
dedoha napisał(a):
Krex napisał(a):
Ja mam kompletnie odmienne zdanie na ten temat. Przygważdżanie nigdy mi się nie podobało. Dlaczego? Spróbuj takiemu trafić banię z snajperki. Rozkłada się taki wali ze 100 naboi i nic nie trafia - to dlaczego kurde ja mam nie móc trafić w niego? Co z tego, że wyceluję jak i tak pocisk poleci tak jakbym strzelał z biodra? Było wystarczająca dobrze, baretki za przygważdżanie było banalnie prosto zrobić więc nie róbcie sobie jaj (i nie mówcie, że ciężko było bo sam mam ponad 7000 asyst za przygważdżanie a wsparciem jakoś nie grywam....)



Przygważdżanie to element realizmu, kto normalny wystawi łeb jeśli w jego kierunku leci stado ołowiu? W grze trudno oddać element strachu więc zawężenie pola widzenia symuluje chwile gdy jest się pod ostrzałem. Wyobraź sobie sytuację gdy jeden snajper ustawiony w dobrym miejscu blokuje przejście do strategicznego punktu grupce przeciwników. Jeden rozstawia bipod i pruje w jego kierunku a w tym czasie reszta składu się przemieszcza w kierunku celu.


To niech dodadza przegrzewanie sie LKMow bo jak widze jak ktos 200 naboi na raz wystrzela to to jest smieszne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 15:31 
Offline

Dołączył(a): 23 lip 2011, 20:08
Posty: 29
Akurat to byłby dobry pomysł, jakby po powiedzmy 100 nabojach LKM by się zaczął zacinać i trzeba by spauzować, żeby się całkowicie nie zaciął.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2012, 15:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
dedoha napisał(a):
Przygważdżanie to element realizmu, kto normalny wystawi łeb jeśli w jego kierunku leci stado ołowiu? W grze trudno oddać element strachu więc zawężenie pola widzenia symuluje chwile gdy jest się pod ostrzałem. Wyobraź sobie sytuację gdy jeden snajper ustawiony w dobrym miejscu blokuje przejście do strategicznego punktu grupce przeciwników. Jeden rozstawia bipod i pruje w jego kierunku a w tym czasie reszta składu się przemieszcza w kierunku celu.


Taaak porównywać grę do prawdziwego świata...
To teraz wytłumacz mi dlaczego można w nieskończoność biegać sprintem, flary zmylają pociski naprowadzane laserowo, dlaczego można podnosić gościa, który sekundę wcześniej został postrzelony w głowę... można by tak dalej. Gra ma sprawiać przyjemność, nigdy powtarzam NIGDY nie będzie podobna do prawdziwego świata i nie ma taka być (pomijamy tutaj specjalistyczne symulatory - to inna bajka), a coś takiego tylko strasznie wkurza...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL