Teraz jest 24 wrz 2024, 01:25

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 mar 2012, 20:42 
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2011, 00:08
Posty: 39
To prawda chwyt przedni i tłumik nic już nie dają. Lepiej już biegać z tłumikiem płomieni i dwójnogiem , przynajmniej u supporta. Nie wiem czy też tak macie ale przy przejściu z głównej broni do pistoletu też wam kuca?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 00:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Nie no, ten patch aż taki zły to nie jest. Trzeba tylko strzelać pojedyńczymi pociskami we wrogów, bo serią to tylko na maksimum 10 metrów. Da się przeżyć i można się przyzwyczaić do nowych warunków...

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 00:15 
Offline

Dołączył(a): 7 wrz 2006, 19:55
Posty: 23
http://www.youtube.com/watch?v=OxsbTjPe ... e=youtu.be

run n gun jak w codzie :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 01:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Ktoś napisał że obrażenia wzrosły, ja natomiast mam wrażenie że trzeba wpakować dużo więcej kul żeby kogoś ubić. Kilka razy miałem też sytuacje kiedy ktoś wystawał z za kamienia i w ogóle nie mogłem go ranić tak że jak nigdy odkąd gram w battlefielda nie widziałem żadnej różnicy kiedy ktoś mówił o hitboxah tak teraz chyba to czuje.

Czytałem o zmianach dotyczących tłumika i tłumika płomieni i w teorii wiem o co chodzi, może ktoś opisać jak teraz te dodatki sprawdzają się w praktyce ? U mnie zawsze było to puste miejsce na dodatek a po tych zmianach może zacznę któregoś używać.

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 01:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2007, 11:51
Posty: 9
procent napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=OxsbTjPe2fs&feature=youtu.be

run n gun jak w codzie :]


Piękne podsumowanie jak działa gówniane przygważdżanie ~~


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 02:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 10:01
Posty: 38
jasne że działa jak przeciwnicy lecą jak lemingi to co się dziwić, brakuje mi w tej grze możliwości ustawienia rundy bez respawnów, giniesz to czekasz aż skończy się czas na rundę lub zginą wszyscy, choć może taki dłuższy respawn np choćby z 30 sek by pomógł zatrzymać czasami pochody stadnych baranków biegnących jakby każdy kręcił swój własny odcinek RAMBO


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 08:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2010, 13:24
Posty: 42
Lokalizacja: Breslau
@up No pomysł pierwsza klasa. Wyobraź sobie, że giniesz na początku rundy a tu do odczekania jeszcze tylko 990 ticketów na Karkandzie:D

_________________
.::Zabijacz namber łan::.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 09:12 
Offline

Dołączył(a): 29 lis 2011, 19:53
Posty: 55
Lokalizacja: :ajcazilakoL
Obrażenia wzrosły ale celność broni spadła. Ogólnie jakoś mi teraz sie dziwnie gra - jakbym usiadł do innej gry. CHWDPatchom


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 09:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
nirvanes napisał(a):
@up No pomysł pierwsza klasa. Wyobraź sobie, że giniesz na początku rundy a tu do odczekania jeszcze tylko 990 ticketów na Karkandzie:D


No właśnie on mówił też, że dłuższy respawn(minimum 30 sekund) też by robił swoje i byłby dobrym rozwiązaniem. A jeśli chodzi o rundę bez respawnu(jedno życie), to wyglądało by to zupełnie inaczej. Myślę, że nie byłoby wtedy czegoś takiego jak tickety. Gra kończyłaby się, gdyby jedna z drużyn została wyeliminowana.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 09:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
maLENstwo napisał(a):
brakuje mi w tej grze możliwości ustawienia rundy bez respawnów, giniesz to czekasz aż skończy się czas na rundę lub zginą wszyscy

Taka gra już jest, nazywa się Counter Strike.

This is Battlefield !

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 10:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Można ustawić Respawn Time na 4 godziny.
Albo ogólną liczbę ticketów ustawić na 1/2 slotów (zadziała w CQ, w Rushu ruskies mają nieskończoną, tutaj czas respa trzeba zmienić).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 10:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 10:01
Posty: 38
nirvanes napisał(a):
@up No pomysł pierwsza klasa. Wyobraź sobie, że giniesz na początku rundy a tu do odczekania jeszcze tylko 990 ticketów na Karkandzie:D


Heeh trochę mnie nie zrozumiałeś ustawienia bez respawnów wiązało by się także z tym że nie było by ticketów a czas do końca rundy. Po ukończeniu czasu lub wybiciu wszystkich runda by się kończyła. Przy Twojej wariacji trzeba by na serwerze 1980 osób aby się tickety skończyły :wink:
Na conquest'cie by to nie zadziałało ale na rushu mogło by się sprawdzić i takie rozwiązanie nie jest stosowane tylko w CSie (sic!) ale w wielu innych grach.


Ostatnio edytowano 1 kwi 2012, 10:39 przez maLENstwo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 10:39 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Co było z czołgami nie tak, że dostały takiego nerfa? Teraz to ja się piechoty boję nawet.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 10:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 10:01
Posty: 38
jonek napisał(a):
Co było z czołgami nie tak, że dostały takiego nerfa? Teraz to ja się piechoty boję nawet.


a tak przy okazji czy zwykły myśliwiec też ściąga czołg teraz w jednym podejściu z działka jak A10 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 12:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2010, 20:11
Posty: 105
A ja mam problem ze ściągnięciem tego patcha, otóż podczas ściągania pasek nie ładuje się dalej maleje prędkość ściągania. Zwykle ściąga się ok. od 20 do 40%, ktoś ma jakiś pomysł?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL