Teraz jest 23 wrz 2024, 23:31

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 kwi 2012, 17:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
http://www.youtube.com/watch?v=vvxMQ902 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Jn9nS36d ... re=related

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2012, 18:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
op, buff, nerf ??? Wy jeszcze znacie taki język jak polski ?

MK napisał(a):
,heli dalej nie da się rozwalić jednym trafieniem z rpg


Da się, wczoraj zniszczyłem 2 razy havoca, 2 razy little birda i raz Z11W. Skutecznośc 100% Może próbowałeś z transportowymi, tych nadal nie zniszczysz jednym strzałem.

Parodia z tymi MAVami, jeszcze proszą o raportowanie ludzi jak by nie mogli wydać hotfixa 15 KB który by to naprawił, jak dla mnie mogą przenikać przez ludzi i problem rozwiązany :D

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Ostatnio edytowano 2 kwi 2012, 19:04 przez PawelKult, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2012, 18:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
No bez jaj kolory jeszcze jestem w stanie odróżnić,widzę cztery nasze niebieskie punkty a na liście obok jest jedno miejsce plus spawn w heli i jecie,podobnie jak ktoś przejmuje naszą flagę i miga wtedy też jest problem ze spawnem,flagi które są przejęte też dopiero po kilku sekundach pojawiają się na liście,oczywiście jeszcze nie wpadli i raczej nie wpadną na pomysł aby wybierać spawny tak jak to było w serii BF

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2012, 20:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Cytuj:
Skutecznośc 100% Może próbowałeś z transportowymi, tych nadal nie zniszczysz jednym strzałem.


Opancerzony helikopter bojowy zostaje zniszczony przez jeden pocisk z RPG, ale zwykły transportowy już nie?

Zapraszam na...

Świat Według DICE!!! Nowy serial komediowy! Tylko na Polsacie!

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2012, 20:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2004, 15:16
Posty: 617
jednym słowem kaszanka :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2012, 20:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Transportowiec po direct hicie z RPG ma jakieś 5-10% sam sprawdzałem, to niemal instantkill,

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2012, 20:38 
Offline

Dołączył(a): 7 sty 2012, 12:57
Posty: 43
Transportowiec naprawiany naraz przez 2 techników jest w stanie wytrzymać wszystko ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2012, 20:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
No niestety taka fizyka DICE ale to nawet przeżyje, to czego nie mogę znieść to że nieopancerzonego, zwykłego, odsłoniętego jeepa nie da się zniszczyć jednym strzałem. Transportowe helikoptery niech sobie mają żeby nie było za łatwo ale nie buggy k...a !

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2012, 16:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Znerfienie heat seekerów denerwuje mnie jak nic.

DICE może i chciało pójść w stronę realizmu zwiększając odrzut i rozrzut broni, ale cóż... realne nie są już takie heat seekery...

A poza tym, są nie tyle że nierealistyczne, ale też strasznie irytujące.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2012, 20:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
OMG...nadejszła wiekopomna chwiła,Battlelog będzie miał implementowany live scoreboard czyli na żywo statsy graczy na serwie oraz liczba ticketów http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/

wreszcie ta przeglądarka będzie się do czegoś nadawała

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 00:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
MK napisał(a):
OMG...nadejszła wiekopomna chwiła,Battlelog będzie miał implementowany live scoreboard czyli na żywo statsy graczy na serwie oraz liczba ticketów http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/

wreszcie ta przeglądarka będzie się do czegoś nadawała


Oł jea :D Skończy się wchodzenie na serwer po to żeby z niego wyjść bo jedna drużyna dostaje epicki w..dol i nie mogą wyjść z bazy. Będzie można zobaczyć wyniki 1000:70 ticketów i szukać innego serwera :) Brawo.

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 09:09 
Offline

Dołączył(a): 26 gru 2011, 01:16
Posty: 44
http://www.youtube.com/watch?v=oxcRMhRO ... AAAAAAAMAA
Mieliście może już taką sytuację? Chodzi mi głównie o to pierwsze, jak wpakował w gościa chyba z 30 pocisków pilot dołożył rundę z rakiet a facet dalej żyje. Miałem tak ostatnio na mapie, znalazłem gościa, który campił, nie dało się go nożem zabić, wpakowałem z 3 magazynki w niego z odległości 2 metrów, dołożyłem pistoletem a on dalej stał ! Później zespawnował się na mnie jeszcze jeden typ z mojej drużyny i ta sama sytuacja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 11:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Czy zmieniło się coś z tym autospotowaniem?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 13:03 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2010, 03:32
Posty: 126
Na pewno cos sie zmienilo ze spotowaniem bo przedtem mi nie dzialalo na piechote a jedynie na pojazdy - w dodatku musialem przytrzymac klawisz az mi sie rose pokazywalo co powodowalo chwilowy zaciach a teraz wreszcie moge normalnie spotowac. Dodam ze nie uzywalem domyslnego przycisku tylko "Home" - jestem mankutem...

_________________
Use 'rm file' on Unix/Linux to test for existing file; if you don't get a message, the file existed.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2012, 15:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Przynajmniej CommoRose nie przerywa już celowania.
Zresztą, czy jakiejkolwiek poprzedniej części BF dało się strzelać i bawić CR jednocześnie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL