Teraz jest 23 wrz 2024, 21:26

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 kwi 2012, 18:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Czy ten suppression efekt działa tylko na karabiny i ogólnie broń palną czy też na RPG,sprawdzał ktoś?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2012, 18:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2011, 20:31
Posty: 346
Jeśli masz na myśli czy RPG/SMAWem można przygwoździć przeciwnika to tak. Podobnie jak M320 (zwykłymi granatami chyba co dziwne nie albo mi się nigdy nie trafiło).

_________________
Amor Patriae nostra lex! Sapere aude!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2012, 18:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Nie,chodzi mi czy jak się jest pod ostrzałem i się odpowiada z RPG to czy też ta broń będzie miała rozrzut tak jak karabiny

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2012, 18:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
RPG i SMAW mają 100% celności i tylko opad, nie wyobrażam sobie by rakieta skręciła o 90 stopni tuż po wylocie z lufy lol.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2012, 20:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2009, 18:43
Posty: 110
Lokalizacja: Bielsko Biała
Mofixil napisał(a):
RPG i SMAW mają 100% celności i tylko opad, nie wyobrażam sobie by rakieta skręciła o 90 stopni tuż po wylocie z lufy lol.

Realnie zdarzają się takie suprajsy, w America's Army czasami głowica z rpg po wystrzeleniu od razu skręcała i leciała w niebo. :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2012, 22:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
AA to nie ArmA.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2012, 23:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2005, 22:32
Posty: 430
Lokalizacja: Gdańsk
Gra się normalnie, jak zawsze, gram sporadycznie jako weteran i nie zauważyłem żadnej różnicy, po patchu.

_________________
have a rest...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2012, 12:30 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Macie takie wrażenie, że ECM jest zbugowany? Pomimo jego użycia nie przerywa przeciwnikowi namierzania i obrywam z rakiety. Przed patchem ECM wyraźnie przerywał namierzanie. Też tak macie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2012, 13:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2011, 01:16
Posty: 61
Właśnie też to zauważyłem. Działa dopiero mniej więcej po 1- 1,5 sec od włączenia :/
I jest wyraźna dziura z jego użyciem. Jeśli puścimy ECM w tym samym czasie co pocisk wystrzeli to jestem niemal pewny że dostaniemy. A jak puścimy ECM kiedy już pocisk leci to jest większe prawdopodobieństwo że nas ominie :/
strasznie mnie to irytuje :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2012, 13:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2005, 13:56
Posty: 45
Lokalizacja: Land of free
A czy mógł by mi ktos wytlumaczyc co stało sie z powiększonym magazynkiem do MG36? Bo w battlelogu widze ze jest ale nie odblokowany tzn. pisze ze potrzeba 300 zabic a ja MG36 mam juz 5 gwiazdek wiec wtf? Generalnie wszystkie RKM'y maja powiekszone magazynki tylko nie MG? Czyżby powiekszony magazynek w zamian dostał VAL?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2012, 13:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Po tym patchu się syf zrobił i powiększony magazynek MG36 przewędrował na RPK.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2012, 11:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Omg przecież masz powiększony magazynek w MG36 do odblokowania po 300 zabiciach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2012, 11:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Pewnie działa tak samo jak ciężka lufa do M27, jest ale nie ma.
Zresztą, dlaczego mamy odblokowywać coś co mieliśmy od początku?
Żeby chociaż magazynek miał jeden bęben zamiast dwóch bez tego dodatku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2012, 13:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
To ewidentny bug i niedopatrzenie ze strony DICE za magazynkami i lufami w broniach supporta. W sumie to mi to nie przeszkadza, mg36 już mi zbrzydło a rpk74 z przeciętnej pukawki stało się nagle najlepszym lkm-em


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2012, 13:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
A M27IAR z FlashSuppem i bipodem ma ujemny recoil.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL