Teraz jest 23 wrz 2024, 19:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 kwi 2012, 18:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2005, 13:56
Posty: 45
Lokalizacja: Land of free
Krex napisał(a):
Omg przecież masz powiększony magazynek w MG36 do odblokowania po 300 zabiciach.

Przypominam o czytaniu ze zrozumieniem, bo mówiłem ze MG36 mam 5 gwiazdek a dodatkowy magazynek jest zablokowany przy czym pisze że mam 0/300 zabic co oznacza że jesli po update magazaynek ma byc nadal jako addon do tej broni to jest to ewidentny bug.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2012, 18:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Ja mam dokładnie 61 zabójstw MG36 i też mi pisze, że mam 0/300 przy tym powiększonym magazynku.

Z tymże...
Obrazek

Nie pisze zero jako cyferka, tylko słownie. Null.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2012, 20:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Mądre głowy z DICE nie są zbyt mądre, by dać dwie bardzo ważne rzeczy w tym patchu:

-Żeby w końcu bipod dało się rozłożyć innym przyciskiem niż PPM. Leżę sobie za rogiem i czeka na mnie wrogi żołnierz aż się wychylę. I jeśli chcę popatrzyć przez celownik w pozycji leżącej, muszę wcześniej rozłożyć bipod, a na to nie ma czasu, bo wróg na mnie czeka. Jedyne rozwiązanie to rozłożyć bipod za osłoną i się wychylić patrząc przez ten celownik. Ale po co takie półśrodki? Chciałbym, żeby w opcjach była możliwość rozłożenia bipoda innym przyciskiem niż PPM.

-Żeby w myśliwcach kółka nie wysuwały się automatycznie! Lol! :omg: Naprawdę, za wsuwanie i wysuwanie kółek mógłby służyć jakikolwiek przycisk!

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2012, 21:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
I może jeszcze osobny przycisk do lądowania? Nie zapominaj, że to gra dla mas i uproszczenia są mile widziane


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2012, 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Spróbuj taki przycisk na padzie konsoli upchnąć, przecież wszystkich by dupca bolała za to że PC dostaje coś więcej :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2012, 23:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Mario02 napisał(a):
Przypominam o czytaniu ze zrozumieniem, bo mówiłem ze MG36 mam 5 gwiazdek a dodatkowy magazynek jest zablokowany przy czym pisze że mam 0/300 zabic co oznacza że jesli po update magazaynek ma byc nadal jako addon do tej broni to jest to ewidentny bug.


Przypominam, że mogłem przegapić jeden czy dwa posty w tym wątku. Ja widziałem, że gdy kumpel wbił te 300 zabić z MG36 to w Battlelogu normalnie pokazało się, że go odblokował. Czy go mógł używać? Nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2012, 17:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 wrz 2008, 16:26
Posty: 82
Tutaj pytanie głównie do snajperów. Dokładnie po wprowadzeniu nowego patcha albo mi sie coś zje bało w grafice albo rzeczywiście pociski wystrzeliwane przez nas w lunecie wyglądają jak "fireball" ? Na większą odległość, jak cel jest mały to lecący pocisk mi go wręcz zasłania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2012, 17:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
To właśnie jest GENIALNE UŁATWIENIE DO WALKI NA DUŻYCH DYSTANSACH by każdy gracz (nawet na konsoli w ich 704p) mógł zobaczyć gdzie pocisk poleciał i mógł wprowadzić poprawki.
Może niech czerwoną linią dodadzą trajektorię lotu pocisków, albo nie, niech pokazuje gdzie pocisk trafi.
Albo najlepiej, niech na konsolach będzie hitscan! Od tej całej "balistyki" rzygać mi się już chce, gdzie jeszcze przy snajpieniu ma to sens, przy broni której zasięg skuteczny nie przekracza 250 metrów jest to tylko problem.
Płakać mi się chce od tych 14DMG dla karabinków, SCAR powinien dostać zakres 25-20 gdy reszta zostałaby przy 17.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 kwi 2012, 18:02 przez Mofixil, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2012, 18:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwi 2012, 12:49
Posty: 41
Lokalizacja: Bydgoszcz
tia dziwny jest ten fireball, ale ja go widziałem już dawno temu jak korzystałem z L96, więc to może bug tej broni. Anyway czemu tak hejcicie konsole zabiły wam matkę czy co. PS. najpierw na forum czytałem, że mają one 720p niedawno widziałem tutaj wiadomość, że jest to 712p. Teraz otwieram kartę i wtf 704p. Patch coś zmienił czy co? bo aż tak duży nie był.

Edit

Moje zdanie o patchu bo trochę offtop zrobiłem. Cóż mam bardzo mieszane odczucia. Zmienili strefę powietrzną i to bardzo ECM wydaje się nie działać, flary działają mi w bardzo rzadkich przypadkach, a gaśnica nie gasi jakoś tak. nie wiem czy źle jej używam, a poza tym pocisk AA nie podpala tylko zabiera 55%. Ten bug z klawiszem shift jest jedyną opcją, tylko że ja wolałbym mojego ECM niż jakieś bugi z dopalaczem. Niestety zaobserwowałem też zjawisko ultra helikoptera, kiedy to nic oprócz jeta go nie zniszczy, a czasami no coż mam taki szał nie na te helki tylko na pilotów, co skłania mnie do trochę takiego lamerskiego przemyślenia, że powinno się wprowadzić podział serwerów na rangi np. do pułkownika, pułkownik 0 do 50 gwiazdek i 50 gwiazdek w górę. Chyba byłoby tak lepiej, ponieważ ci lepsi nie narzekali by na brak teamworku, braku gry na cele itp. A ci słabsi mogli by się podszkolić i nie musieli by patrzeć się bezsilnie na helkę ze statami 100-0 ownującej wszystko na mapie bo pilot jak i strzelec mają wylatane po 500 godzin, unikają wszystkiego i latają w dywizji prosto z czołówki ESL. Reszta zmian to czołgi. Trzeba być znacznie ostrożniejszym, ale i tak da się nieźle pojeździć. Narzędzie zdecydowanie na plus. O wiele lepszy jest ten wolniejszy palnik (znaczy się bardziej zbalansowany) rakiety są mocniejsze, ale coż nie są tak dobre na piechotę, na szczęście jak osławiony CG z BC2. USAS dostał nerfa w sumie dobrze, ale ja i tak nie umiałem z tego strzelać. AEK spoko, przynajmniej ma jakiś recoil a nie wali jak działo laserowe, co mnie zawsze irytowało jak z niego strzelałem. Zmienili trochę moje QBZ-95B, ale nie płaczę, przyzwyczaiłem się. Trochę za duże przygwożdżenie. To nie dotyczy tylko metra, na caspianie snajperzy sieją popłoch, ale od tego są. Fajnie chcieli zrobić realistycznie, ale to nie jest Penumbra, że nasza postać dostaje taką panikę na widok wroga. reszta mniejszych zmian na plus. Mam nadzieję, że nie dostanę hejtu za ten trochę dziwny pomysł z dzieleniem serverów.

@Down

Też jestem zatwardziałym pecetowcem, jedyna moja konsola to był Pegasus (ta wersja typu klawiaturką). Są tam jednak fani BF i nie można odmówić im prawa bycia fanem tylko dlatego, że grają na konsoli i mają pada, zamiast myszki w ręku. Lubią grać tak to niech grają, a nam pecetowcom nic do tego.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 kwi 2012, 18:33 przez Danren, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2012, 18:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Ja wiem tyle że na konsolach nawet 720p nie ma, trochę powyżej 700p, ale znając tendencję patchy do zwiększania wymagań to wkrótce będzie można na konsolach podziwiać BFa w 540p.
I hejcę konsole bo jestem zatwardziałym pecetowcem który na padach i konsolach grał tylko w gry wyścigowe (Wipeout i WRC anyone?).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2012, 22:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
@UP: Czyli jednak nie taki zatwardziały :P

Ja do zmian po patchu już się przyzwyczaiłem.. odrzutowce olewam, tanki padają jakoś od dwóch granatów, snajpy biją na hita z bliska. Idzie przeżyć. Ale dalej nie mogę zdzierżyć tego durnowatego przygważdżania, przez które nie da się praktycznie nic zabić na dystansie większym niż 1 metr...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2012, 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Krex napisał(a):
@UP: Czyli jednak nie taki zatwardziały :P

Ja do zmian po patchu już się przyzwyczaiłem.. odrzutowce olewam, tanki padają jakoś od dwóch granatów, snajpy biją na hita z bliska. Idzie przeżyć. Ale dalej nie mogę zdzierżyć tego durnowatego przygważdżania, przez które nie da się praktycznie nic zabić na dystansie większym niż 1 metr...

Ostatnio miałem okazję kilkakrotnie pograć w Bad Company 2 z kolegami.
Celowanie i zabijanie w BC2 w porównaniu z BF3 przychodzi z taką łatwością, że jeszcze nigdy tak łatwe to nie było. Ot wystarczy przymierzyć i wcisnąć spust, frag murowany. A w BF3 mimo, że ma się gościa w celowniku i strzela cały magazynek, to podczas przygwożdżenia raczej niewiele z tego wynika.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2012, 23:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 wrz 2008, 16:26
Posty: 82
Mofixil napisał(a):
To właśnie jest GENIALNE UŁATWIENIE DO WALKI NA DUŻYCH DYSTANSACH by każdy gracz (nawet na konsoli w ich 704p) mógł zobaczyć gdzie pocisk poleciał i mógł wprowadzić poprawki.


Jak niby mam zobaczyć gdzie trafia pocisk ? właśnie nie widze bo ten fireball zasłania cel ! więc widze, co najwyżej, że pocisk trafia w okrąg o średnicy może ze 2 metrów. Wcześniej też widziałem gdzie leci + gdzie trafia. Klase snajpera ogólnie robił chyba jakiś woźny po godzinach.

Ktoś tam, jeszcze napisał, że to przy L96 - racja, przy tym najbardziej daje się to we znaki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2012, 23:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Wierzbin napisał(a):
zabijanie w BC2 w porównaniu z BF3 przychodzi z taką łatwością, że jeszcze nigdy tak łatwe to nie było. Ot wystarczy przymierzyć i wcisnąć spust, frag murowany. A w BF3 mimo, że ma się gościa w celowniku i strzela cały magazynek, to podczas przygwożdżenia raczej niewiele z tego wynika.


Jak to jest że ja mam kompletnie odwrotne wrażenie? :O

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 07:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Up@ Nie jesteś sam, mam tak samo^^

Edit:

Wkurza mnie ze nie naprawili pewnego błędu reanimacji. Tzn często się zdarza ze jak postać upadnie i wejdzie w kolizje z jakimś elementem mapy to można zapomnieć o reanimacji. Nie da się go reanimować pomimo ze ikonka nad nim wskazuje taka potrzebę.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL