Teraz jest 23 wrz 2024, 19:30

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 kwi 2012, 07:56 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2010, 03:32
Posty: 126
Blad reanimacji nie jest nawet w polowie wkurzajacy jak zrypany noz... Nie ma jak siedziec komus na d**ie z wyciagnieta kosa bezskutecznie probujac dzgnac...

_________________
Use 'rm file' on Unix/Linux to test for existing file; if you don't get a message, the file existed.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 11:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
To prawda, wczoraj widziałem jak znajomy z drużyny dźgnął kolesia 3 razy i nic. Już miałem ustrzelić dzganego ale wkurzony właściciel noża do papieru sam to zrobił. Komedy.

Edit.

Dlaczego mam laga na celownikach optycznych od 3.4 w gore. Na zoomie jak robie streafa to celownik skacze jak po drabinie, nie zatrzyma sie tylko jeszcze kilka pikseli rwie dalej. No zeby tego nie naprawic???

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 13:15 
Offline

Dołączył(a): 7 wrz 2006, 19:55
Posty: 23
z nożem przypomina mi się sytuacja z BC2, po wyjściu gry narzekano że nóż jest OP to po patchu wogóle nie działał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 14:20 
Offline

Dołączył(a): 26 gru 2011, 01:16
Posty: 44
Ja teraz widuję często taką sytuację, kiedy w przeciwnej lub w naszej drużynie są ogarnięci piloci jetów, wszystkie czołgi stoją w bazie, helikopter na lądowisku i myślę sobie czemu nikt tego nie używa. Po wejściu do czołgu lub helki od razu dostaję odpowiedź, gdy 2 jety masakrują wszystko co wylatuje lub wyjeżdża z bazy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 14:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
Dopiero teraz usiadłem do BF3 po patchu. Na początek zaznaczę że byłem jego zwolennikiem na podstawie tego co deklarowali zmienić, jedynie trochę martwiło mnie że samoloty będą dostawać do kierowanych A-A. Po paru godzinach grania wczoraj stwierdzam że balans jest do d... na mapkach sprzętowych. Na infantry jest lepiej bo ludzie biegają wreszcie z różnymi broniami - nie tylko z M16.
Teraz mamy do czynienia ze kuriozalnymi śmiesznymi sytuacjami:
> Relatywnie mały pocisk RPG ściąga helki na hita a ciężka rakieta z Tunguski nie?
> Rakiety kierowane w realu są najskuteczniejszą bronią do walki z samolotami a w BFie to tylko dekoracja teraz.
> TV też mnie wqrza... delikatnie mówiąc.
> (powtórzę się) W rzeczywistości armaty Tunguski mają kaliber 30mm i szybkostrzelność 5000 /min (razem). LAV ma armatę 25mm, szybkostrzelność w grze to chyba nie więcej jak 3 /min (wikipedia podaje do 500 /min). Natomiast efekt w bf3 po patchu jest taki że LAV-25 jest potężniejszy niż czołgi a Tunguska prędzej rozjedzie żołnierzy wroga niż zabije strzelając do nich. Ja rozumiem że balans powinien być zachowany, ale sorry...

Z mojej perspektywy pilota powiem że podstawowy plus tego patcha to wreszcie używalny F35. Da się kręcić lepsze staty ale nie jestem z tego powodu zadowolony. Reasumując -balans totalnie się posypał


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 14:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Jak zawsze w grach DICE po patchu wszystko się przewraca, słabe bronie robią się OP, masa bugów, glitchów. Shotguny ściągające wrogów na 70 metrów (wcale nie slug czy frag ammo), norecoil bronie, sidearmy o mocy karabinów szturmowych. Jednym słowem cała masa ciekawostek :P
RPG zdejmuje heli na hita dlatego, że jest nim trudno trafić w pojazdy latające, kwestia umownego balansu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 14:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2011, 21:58
Posty: 165
Lokalizacja: Chełm
hamsterOne napisał(a):
(powtórzę się) W rzeczywistości armaty Tunguski mają kaliber 30mm i szybkostrzelność 5000 /min (razem). LAV ma armatę 25mm, szybkostrzelność w grze to chyba nie więcej jak 3 /min (wikipedia podaje do 500 /min). Natomiast efekt w bf3 po patchu jest taki że LAV-25 jest potężniejszy niż czołgi a Tunguska prędzej rozjedzie żołnierzy wroga niż zabije strzelając do nich. Ja rozumiem że balans powinien być zachowany, ale sorry...


Co do wszelkiej maści pelotek ( czy to stacjonarka czy mobilka ) : lubiłem posiedzieć przed patchem w takiej i siać zniszczenia w siłach powietrznych wroga. Jednak teraz to pelotki nadają się do "ozdoby", bo ustrzelić nią to za cholerę się nie da nic ustrzelić, nawet piechura :lol:

_________________
http://bf3stats.com/stats_pc/SzYmCiO_1980


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 16:36 
Offline

Dołączył(a): 11 lut 2012, 23:00
Posty: 20
Nie wiem dlaczego tak narzekacie na te p.loty. Wcześniej były za silne, gdy siedział w niej inżynier to pilot był wręcz bez szans, żeby ją zniszczyć. W końcu na niebie są dog fighty jak w BF2, a nie jety mają się nawzajem gdzieś bo i p.lota wszystko pościąga. Z TV przesadzili, jest za mocna, nieograniczona amunicja robi z helki latającego zabójcę. Jeśli ktoś ogarnia latanie helką tak jak w BF2, seat switching albo ma po prostu ogarniętego pilota to bez problemu wykręci staty 20:2 i pierwsze miejsce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 16:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Cytuj:
Wcześniej były za silne, gdy siedział w niej inżynier to pilot był wręcz bez szans, żeby ją zniszczyć.


Dlaczego bez szans? Jakoś się dawało radę...

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 16:47 
Offline

Dołączył(a): 11 lut 2012, 23:00
Posty: 20
Pełna seria z rakiet plus działko owszem rozwalają p.lotę, ale trzeba mieć czas żeby to wszystko wypuścić, a jeśli p.lota nas zauważyła a my lecimy prosto na nią to mamy co najwyżej 3 sek. i disabled :)

A z kolei zdisablowanie ( co za słowo ) p.loty i nawrót tak żeby ją dobić daje czas inżynierowi na naprawę. Dla mnie wcześniej były OP i tyle, teraz uważam, że i w p.locie i w samolocie można się pobawić bez większego stresu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 17:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Pelotki to cóż... Nie zdarzyła ci się sytuacja, że wrogi helikopter wisi wysoko i daleko od ciebie i kosi twoją pelotkę z rakiet, samemu będąc poza zasięgiem namierzania heatseekerem, a z działka pelotki na taką odległość ciężko skutecznie strzelać...

Przed patchem by było to helikopterowi ciężko zrobić...

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 17:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Kiedy niby mobilne p-lot były za silne?przed patchem śmieszny śmigłowiec potrafił rozwalić tunguskę nim ta go dostrzegła,widziałem tylko punkt który szybko mi odbierał życie,jak zostało jakieś 40% dopiero mogłem go trafiać bo był w zasięgu,jeszcze napisz że stacjonarne p-lot jest też op bo raz fuksem dostałeś od niego

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 17:17 
Offline

Dołączył(a): 11 lut 2012, 23:00
Posty: 20
Ja pisałem o jetach, nie o śmigłach :) To jasne, że ogarnięte śmigło przed i po patchu na niektórych mapach nie musi wylatywać z bazy, żeby kosić prawie cały teren :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 17:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Mobilne aa są od tego, żeby niszczyć latadła. Patch niewiele w tej kwestii zmienił, ogarnięty pilot helki czy jeta potrafi zniszczyć tunguskę nie wchodząc w jej zasięg tj 500m z działka i na oko do 600m z rakiet aa. Pod tym względem to owe latadła są OP. Żeby coś zdziałać pelotką musisz się chować, atakować z zaskoczenia, często przemieszczać i czekać aż wroga maszyna odpowiednio się zbliży.

Zabawne jest, że teraz można niszczyć czołgi telewizorem na połowie mapy stojąc helikopterem na respie US w Firestormie. One hit kill to jednak przesada, głębokie unieruchomienie by wystarczyło


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 17:58 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Dlaczego nikt nie pisze o spowolnieniu naprawiania? Wszystko mogłoby siekać czołgi/pelotki tak jak przed patchem, a spowolnione naprawianie wyrównałoby balans. Na chwilę obecną baaaaaardzo wolne naprawianie + siła latadeł powoduje masakrę wszelkich pojazdów naziemnych. Co jak co, ale to latadła powinny się bać pelotki, a nie odwrotnie. Do niszczenia pelotki były zawsze czołgi i piechota.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL