Teraz jest 23 wrz 2024, 19:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 kwi 2012, 21:12 
Offline

Dołączył(a): 7 wrz 2006, 19:55
Posty: 23
na początku nastepnego tygodnai wychodzi fix dla heatseekers i tv missile , wkóncu tvka nie będzie rozwalała jednym uderzeniem , co mnie osobiście cieszy jako pilota helki. Noobki znowu opuszczą helke, bo w bliskim kontakcie nię będa portafily grać :)


Ostatnio edytowano 12 kwi 2012, 22:23 przez procent, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 22:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
jonek napisał(a):
Dlaczego nikt nie pisze o spowolnieniu naprawiania? Wszystko mogłoby siekać czołgi/pelotki tak jak przed patchem, a spowolnione naprawianie wyrównałoby balans.


Bliżej ideału jest teraz niż przed patchem gdy naprawiało się pojazdy śmiesznie szybko, że nie trzeba było nikogo brać do pomocy. Znerfić telewizor, naprawić pancerz czołgu i zobaczymy co będzie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 22:54 
Offline

Dołączył(a): 26 gru 2011, 01:16
Posty: 44
Co do TV sytuacja z dzisiaj na caspianie.
Koleś wylądował sobie na jakimś górce havociem niedaleko swej bazy, przesiadł się na miejsce gunnera i siekał sobie staty z TV. Szybki message w teamie i wspólnymi siłami gościa obaliliśmy, ale dla mnie to bez sensu było, bo teraz byle noobek wbija do heli i tak robi. Co do naprawiania, dla tanka disabled teraz, to prawie równoznaczne z dedem. Naprawia się 300 godzin i nawet we dwóch jak jest w miarę bezpiecznie ciężko się naprawia. Według mej opini tanki za bardzo dostały po dupie a jety stały się niemal nietykalne (nie licząc wrogich jetów). Nawet taki totalny noobek jak ja po patchu w jetach odblokowałem połowę perków.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, 23:32 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
Moje wrażenia są takie że skopali nawet najbardziej podstawowe rzeczy.: http://www.youtube.com/watch?v=al2BzmoPLr0
To chyba jest podstawa żeby ładunki można było snajpą zdejmować... tym bardziej tą najsilniejszą w grze

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, 01:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Z nożem ostatnio nie mogłem gościa ściągnąć z moździerza i podobnie będąc na stacjonarnej wyrzutni po chwili usłyszałem że ktoś za mną się męczy ale też chyba miał plastikowe sztućce bo w końcu jak go usłyszałem i chciałem się obrócić to mnie zastrzelił :D

Z naprawą to jest tak jak ze wszystkim, była za szybka to zrobili za wolną. Nie potrafią znaleźć środka który był choćby w ich poprzedniej grze BC2...

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, 08:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
Naprawianie teraz jest ok.

Co do p-lotek to przed łatką też dało radę ją rozwalić. Wystarczył dobry pilot albo odrobina teamworku wśród średnich pilotów. Umowny balans - tak, ale nie science fiction. O ile dobrze pamiętam to p-lotki dostały już drugiego nerfa. Ich huraganowy ogień powinien budzić respekt. Można było zrobić coś takiego na przykład:
- odebrać proximity scan i termowizję
- dodać beam scanning
- nieco osłabić ruchliwość i zwrotność p-lotek
- siła ognia powinna być taka jak przed patchem
- na bliski dystans pociski armat powinny trafiać ze 2 metry na lewo i na prawo od miejsca w które celujemy (w przypadku tunguski) bo osie armat są sporo oddalone od osi celownika.
- p-lotka ma możliwość podniesienia luf bardzo wysoko ale nie powinna ich opuścić poniżej linii horyzontu

Te powyższe pomysły sporo ograniczyłyby możliwości p-lotek przeciwko piechocie bez śmiesznego osłabiania ich armat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, 09:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
@up: Wspaniały pomysł, Hamster... Szkoda tylko, że Dice nie chciało na to wpaść... :(

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, 10:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwi 2012, 12:49
Posty: 41
Lokalizacja: Bydgoszcz
ASMODATH napisał(a):
Moje wrażenia są takie że skopali nawet najbardziej podstawowe rzeczy.: http://www.youtube.com/watch?v=al2BzmoPLr0
To chyba jest podstawa żeby ładunki można było snajpą zdejmować... tym bardziej tą najsilniejszą w grze


Mi też M98B nie niszczy ładunków, ale za to np M40 niszczy (testowałem na minach) nie wiem, czy to jakiś bug raczej, bo to nie ma zupełnie sensu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, 10:23 
Offline

Dołączył(a): 11 maja 2011, 08:14
Posty: 136
1. Jammer czasem działa czasem nie.
2. Przygwazdzanie jest przesadzone.
3. Pelotka wali w piechotę jak pistolet na kulki.
4. Spieprzone heat-seekery
5. Naprawianie mogliby troche przyspieszyc.
6. Zbugowany magazynek w rpk, etc
7. Hitboksy nadal spieprzone, odnosze wrazenie ze jeszcze bardziej.
8. Nie da się detonować np min ze snajpy.
9. Wydaje mi się że w heli osłabiono działka (Z11W i Little Bird) - też nie wiadomo po co.

Generalnie to się chce płakać. Taką grę spieprzyć.
Pewnie następny patch będzie przed DLC - poprawki zrobią takie, jakie im wygodnie. Gracze oczywiście się nie liczą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, 11:15 
Offline

Dołączył(a): 26 gru 2011, 01:16
Posty: 44
@up
Odnoszę takie samo wrażenie. Celność od patcha systematycznie mi spada przez gównianie przygwożdżenie, przestałem jeździć tankami, bo na randomach nie ma praktycznie z kim, heli też ciężko bo jety robią sobie z ciebie ucztę. Nie jestem pro graczem, dlatego ten patch mi się nie podoba,bo nie umiem się tak szybko przystosować i grać na takim samym poziomie co wszyscy pro. Dla mnie BF jest for fun, a teraz nawet ten "fun" odebrali tym patchem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, 13:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Przygwozdzenie jest spoko, dzięki niemu celność mi wzrosła. No i po patchu zacząłem grac pukawkami na ktore wczesniej bym nawet nie spojrzał. Pojazdy i naprawa najbardziej skrzywdzone.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, 13:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Przygwożdżenie... Mi się podoba. Nie ma to jak wk*****ć wrogich pr0 snajperów... :D

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, 13:54 
Offline

Dołączył(a): 11 lut 2012, 23:00
Posty: 20
Jeśli chodzi o przygważdżanie to moim zdaniem świetnie to wyszło, w końcu wygrywa ten kto pierwszy zauważy przeciwnika i ogarnie sytuacja a nie ten z lepszą pukawką.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, 15:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Tak czytam i już się pogubiłem z tym przygwożdżeniem, jest ciężej trafić kiedy się go używa ? Czy chodzi wam o to że jak ktoś cię przygważdża to ciężko wycelować bo chyba tak to powinno działać (z tym że bez przesady).

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, 15:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Jak Twoje przygwazdzanie wejdzie w cel ro jemu trudniej trafić bo rozpierd... mu to jego aima ^^ I odwrotnie. Tak to dziala. Wg mnie nie ma co plakac ze przesadzone. Mysle ze traz latwiej wkurzyć snipera bo jak oberwie podczas zooma to ma jazde jak na nieresorowanym wozie z westernu^^

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL