Teraz jest 23 wrz 2024, 17:25

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 kwi 2012, 18:37 
Offline

Dołączył(a): 26 gru 2011, 01:16
Posty: 44
Czemu wszyscy na battlelogu maja wyzerowane statsy? Coś napisane jest, że silnik ze strony im padł, to coś poważnego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2012, 18:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2011, 21:58
Posty: 165
Lokalizacja: Chełm
ja nie mogę się wbić na żaden serwer, nie mogę patrzeć statów kumpli, normalnie nic :shock: :shock:

_________________
http://bf3stats.com/stats_pc/SzYmCiO_1980


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2012, 19:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Serwery EA online padły znów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2012, 11:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
http://www.youtube.com/watch?v=QzQM9T5rhq4&feature=related

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2012, 18:46 
Offline

Dołączył(a): 10 lut 2012, 21:17
Posty: 22
W ostatnie dwa dni przysiadłem przy b3 wyposażonego w nowy patch. Według mojego odczucia zrobili z dobrej gry patologiczny shit, gdzie gra stała się męczarnią a nie przyjemnością. Wydaje mi się że nowy patch wspiera bezmózgie yeti dając im jeszcze więcej bugów niż przed patchem, oraz wspiera cała masę scampionych snajperów którzy łapią fragi jednym strzałem w piętę, teraz klasa snajpera stanowi 3/4 w teamie. Dziwnie się gra jeśli w trybie podboju nikt nie przejmuje flag bo woli pocampić, chyba czas się przeprosić z b:bc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2012, 20:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Server patch R21 ma jutro wyjść

Cytuj:
Changelist
* Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds
* Fixed TV Missile doing much more damage than it should (it is no longer a 1-hit kill)
* Tweaked tank armor strength
* MAV elevatoring fix, round 2; proning on the MAV will now disable it
* RCON admin.say command can send to individual players
* A few invalid map+gamemode combinations in maplist.txt could crash the server on startup; these combinations are now rejected instead
* RCON vars.serverDescription was not returning anything in R20 if the string was not set; this has been changed to return “” instead
* RCON player.onChat now reports the target player subset


MAV fix 2 :omg:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2012, 21:30 
Offline

Dołączył(a): 11 lut 2012, 23:00
Posty: 20
TV :<

To chyba wracam do samolotu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2012, 21:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2011, 01:16
Posty: 61
Omg. Tylko tyle :/ Takie rzeczy już powinny być poprawione na wczoraj.
A m26 dart? A TV missile, które wybucha od razu po wystrzale? A magazynek rpk? itp itp?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2012, 21:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Będzie w następnym patchu KLIENTA.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2012, 23:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2010, 21:05
Posty: 41
Lokalizacja: Płock
Skoro już naprawiali te najbardziej uciążliwe bugi po poprzednim patchu to mogli od razu naprawić to przygwadżanie, bo aktualnie to jakaś parodia jest. 1 kula z byle jakiej broni obok głowy ci przeleci i już przez najbliższe 10 sekund nie ma się co wychylać, bo po co, skoro i tak nikogo nie trafisz przez utratę celności -.-. Rozmazany ekran OK, ale z tą utratą celności to już przesadzili...

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2012, 23:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
To weź perka który chroni przed przygwożdżeniem :roll:

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2012, 23:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Satyr napisał(a):
To weź perka który chroni przed przygwożdżeniem :roll:

Szczerze powiedziawszy, to nie chroni.
Przygwożdżenie trwa krócej.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 kwi 2012, 06:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2010, 21:05
Posty: 41
Lokalizacja: Płock
Staram się zawsze go brać ale on niewiele daje :/.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 kwi 2012, 07:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
A szkoda, powinien zmniejszać wpływ przygwożdżenia o 33-50%, byłoby najlepiej i byłby w końcu użyteczny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 kwi 2012, 08:59 
Offline

Dołączył(a): 7 wrz 2006, 19:55
Posty: 23
http://mp1st.com/2012/04/18/incoming-ba ... av-riders/

nareszcie!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL