Teraz jest 23 wrz 2024, 14:16

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 kwi 2012, 11:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Dla mnie po ostatnim patchu heli to masakra. Why? Gościu mnie namierza i wystrzeliwuje 2 heet-seakery, puszczam ECM -> dostaję, dźwięk mam ciągle jakby leciała na mnie rakieta, nagle dostaję kolejne dwie i po heli.
Inna sytuacja, gościu za wcześnie puścił flary, poszły 2 heet-seakery tylko, że zamiast w helenę to poleciały sobie gdzieś w niebo :roll: TV już kilka razy trafiłem w helkę i nawet jej nie uszkodziłem... To co się dzieje to masakra teraz.. a było dobrze...

A no jety dalej nietykalne ze strony heli.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 11:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Cytuj:
A no jety dalej nietykalne ze strony heli.


Ale taki jet jest już przynajmniej możliwy do unieruchomienia/zniszczenia heatseekerem.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 11:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 14:08
Posty: 121
Lokalizacja: Pewnie wyspa Chark.
Nie no, wyobraźcie to sobie: wojna. Myśliwiec otrzymuje zadanie przechwycenia śmigłowca szturmowego. Jest już prawie u celu, gdy... WTF? Śmigłowiec odwraca się i zdejmuje samolot z rakiety na podczerwień! Tak, śmigłowiec szturmowy! I tu czeka nas drugie WTF, gdyż skąd w myśliwcu miałyby znaleźć się normalne rakiety naprowadzane radarem, strzelające tak na kilometr czy kilka? No, DICE, skąd? Nie po to daliście perka na radar, żeby raczyć nas teraz heatseekerami z zasięgiem < 100m!

_________________
BF2 Forever!!!
Cóż, żegnaj BF2.
One shot, one kill. No luck, more skill.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 14:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Szkoda też, że po każdej śmierci i odrodzeniu jako obrońca na Rushu trzeba na nowo obstawiać minami przeciwpiechotnymi drogi prowadzące do przekaźnika i obstawiać C4 sam przekaźnik...

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 14:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Antonio_@2 napisał(a):
Szkoda też, że po każdej śmierci i odrodzeniu jako obrońca na Rushu trzeba na nowo obstawiać minami przeciwpiechotnymi drogi prowadzące do przekaźnika i obstawiać C4 sam przekaźnik...


Szkoda? To najbardziej wkurzające i noobskie użycie gaymorów i c4 w tej grze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 15:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Ale cel mapy(obrona przekaźników) wypełniają...

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 14:08
Posty: 121
Lokalizacja: Pewnie wyspa Chark.
No i to jest najłatwiejszy sposób na awarda Obrońca Przekaźników :D

_________________
BF2 Forever!!!
Cóż, żegnaj BF2.
One shot, one kill. No luck, more skill.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 15:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Strzelajcie z RPG na piechotę. Też jest łatwo i skutecznie.
:?

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 16:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Antonio_@2 napisał(a):
Ale cel mapy(obrona przekaźników) wypełniają...


W takim razie base rape i spawn kille też wypełniają cel gry - doprowadzenie liczby ticketów przeciwnika do zera.....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 16:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
To się wsiada w Pantsira/CRAMa i pilnuje żeby się cholerstwo nie szlajało nad bazą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 16:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2011, 01:16
Posty: 61
To się wchodzi do helki i za pomocą tv missile rozwala się te pantsira/ cramy i dalej mamy baserape!! Yeah, a co tam niech płaczą!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 17:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
To da się zniszczyć stacjonarne AA? :O

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 19:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2011, 01:16
Posty: 61
Przed patchem na pewno się dało, wystarczyło dwa razy trafić tv missile, teraz nie wiem jak jest.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 19:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Ale jeśli się nie mylę, to to nie niszczyło stacjonarnego AA, a jedynie zabijało żołnierza siedzącego w nim.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 20:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
@UP:Jeśli dobrze pamiętam to niszczyło, tak samo jak trochę C4.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL