Teraz jest 18 lip 2025, 13:06

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 750 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 maja 2012, 11:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2010, 21:05
Posty: 41
Lokalizacja: Płock
Blizzard_ napisał(a):
backbone napisał(a):
dzienny napisał(a):
Czy jest możliwość przytrzymania w ręku granatu tak, aby wyrzucić go tuż przed wybuchem?

Nie, to nie Cod. Zresztą dobrze.

W BF2 i 2142 była taka opcja, sprawdzała się dobrze imo.

W BF2 można było trzymać granat w ręku po wyjęciu zawleczki, ale granat się nie "gotował".

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 11:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 14:08
Posty: 121
Lokalizacja: Pewnie wyspa Chark.
Owszem - przytrzymanie przycisku powodowało zmianę odległości rzutu, nie czasu do wybuchu. Chociaż w BF3 nie ma żadnej z tych funkcji - a by się choć jedna przydała...

_________________
BF2 Forever!!!
Cóż, żegnaj BF2.
One shot, one kill. No luck, more skill.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 12:15 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
jakobo811 napisał(a):
W BF2 można było trzymać granat w ręku po wyjęciu zawleczki, ale granat się nie "gotował".

Serio? Dzięki za poprawienie mnie, dawno BF2 się nie uruchamiało a wspomnienia się zacierają :) nie można robić "piramidki" :(

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
Binance - kliknij -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 20:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
SuperTheSleeperAble napisał(a):
Owszem - przytrzymanie przycisku powodowało zmianę odległości rzutu, nie czasu do wybuchu. Chociaż w BF3 nie ma żadnej z tych funkcji - a by się choć jedna przydała...


Jak wybierzesz granat do ręki (chyba 5 czy 6) to możesz rzucić go dużo dalej. Tylko do rzucane spod G jest takie niepełnosprawne...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 20:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Bo to jest taka kara dla codfagów co się przyzwyczaiły do panicknife i quicknade :D
Chociaż BF3 ostatnio zmierza w stronę nagradzania quicknife, tylko teraz trzeba celować w głowę, jak w CSie...
I hitbox jest zwalony, byłem tego ofiarą bo stojąc nad kimś można w niego trafić i zabić od przodu :[

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 21:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Krex napisał(a):
Jak wybierzesz granat do ręki (chyba 5 czy 6) to możesz rzucić go dużo dalej. Tylko do rzucane spod G jest takie niepełnosprawne...


w bf3? bzdura


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 21:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Ale przynajmniej taka iluzja jest więc cii!
Obadam to później, jak daleko można rzucić z obu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 21:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Jak się w boju sprawdza QBB-95, czy jak się tam nazywa ten chiński karabin supporta?

Chodzi mi o ofensywne granie supportem - robienie za szturmowca. Świetnie mi się w ten sposób gra z M27 IAR i się zastanawiam, czy QBB-95 dorówna M27.

Chodzi mi głównie o CQB, ale też o strzelanie na średnie dystanse. I czy ta broń ma tryb semi(nie pamiętam, a z telefonu z którego piszę nie mam możliwości sprawdzenia battleloga - battlelog trochę waży i pamięć telefonu nie wytrzymuje)?

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 22:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
QBB95 to porządna broń i bardzo ją lubię ale 650RPM to wada w CQC i mało kiedy wygrywasz.
Jej zaletą jej niski odrzut i to że w połączeniu z lazorem snajpi z biodra.
QBB ma tryb auto, burst i semi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 22:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Mofixil napisał(a):
Ale przynajmniej taka iluzja jest więc cii!
Obadam to później, jak daleko można rzucić z obu.


Właśnie sprawdzałem, i metoda rzutu nie ma wpływu na odległość.
Ciekawostka: L96 po patchu ma skopany celownik i strzela nie tam gdzie powinna


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 22:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
@UP: A patrzcie cały czas miałem wrażenie, że rzuca dalej... Jak widać to tylko wrażenie :< Chociaż przytrzymać można ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 22:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 14:08
Posty: 121
Lokalizacja: Pewnie wyspa Chark.
Jak tooo, L96 ma zły celownik?

Obrazek

Wait a minute...

Ja i tak nie gram snajperem :stupid:


@Antonio_@2
Spróbuj Operą Mini, polecam :)

_________________
BF2 Forever!!!
Cóż, żegnaj BF2.
One shot, one kill. No luck, more skill.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2012, 09:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Która z broni dostepnych dla supporta sprawdzi sie najlepiej w CQB? Chodzi mi o wszystko, czego support może używać - czyli o RKMy, jak i o PDW, a także strzelby.

Chodzi mi o broń głównie do atakowania w trybie szturmu. A wiecie, na czym polega szturmowanie - i dlatego właśnie chodzi mi o broń, która najszybciej zabije przeciwnika i nada się w związku z tym na CQB

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2012, 10:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 14:08
Posty: 121
Lokalizacja: Pewnie wyspa Chark.
Duża ilość naboi, szybkostrzelność - m249
Szybkostrzelność - mp7

Polecam raczej to drugie, ma dość szybkie przeładowanie, żeby ogarnąć sytuację, schować się za głazem czy czymś i pobiec sprintem do MCOMu.
Za to m249 jest świetne do oczyszczania MCOMów na niektórych mapkach, jak Demawend, po prostu fragi same wpadają :D

Oczywiście, to mi się gra tymi brońmi dobrze, może będą jakieś inne propozycje?

_________________
BF2 Forever!!!
Cóż, żegnaj BF2.
One shot, one kill. No luck, more skill.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2012, 10:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
CQB to domena pomp i PDW, z LMG sprawdzą się niemal wszystkie, M60E4, M240B, PKP mają niski ROF ale 34-22DMG robi swoje.
Na pewno te cięższe LKMy sprawdzają się świetnie na bronieniu przed dojściem do MCOMa, żeby oczyścić to już lepiej wrzucić trochę C4...
Z tych "lżejszych" na pewno odradzam QBB, 650RPM i 25-18.4DMG to nie jest metoda, reszta na pewno się świetnie nada, zwłaszcza MG36 ze względu na bardzo szybkie przeładowanie (co prawda nie tak szybie jak QBB ale jednak :D)
@edit: Po ponownym zapoznaniu się ze statystykami, jak chcesz LMG na CQC to tylko M27 IAR, M249 lub MG36.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 750 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 50  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL