Teraz jest 23 wrz 2024, 14:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 kwi 2012, 21:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Tylko dojdź do wrogiej bazy, postaw C4 przy stacjonarnym AA i zdetonuj mieszcząc się w 10 sek...

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 21:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Odrzutowiec + przylot z głową + samobójstwo = kill
Ze dwa razy mi się udało także da się :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, 23:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
A propos niszczenia stacjonarnych pelotek

To jest filmik z listopada 2011, więc kilka patchów wcześniej. Myślę jednak, że teraz to też jest możliwe. Jest tylko jeden problem - stacjonarna AA ma radar.

Można jednak ją zniszczyć gdy nikt w niej nie siedzi. Nie ma killa, ale przynajmniej nasze latadła będą miały łatwiej...

A propos niszczenia stacjonarnych AA z TV missile - klik

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwi 2012, 18:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, 18:29
Posty: 111
Lokalizacja: lokal
jakaś aktualizacja gry była, a tu jeszcze o niej ani słowa... :?

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwi 2012, 18:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Kiedy?

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwi 2012, 18:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Pewnie chodzi o tą ostatnią poranną na kilka nic nie znaczących pierdół.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwi 2012, 18:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, 18:29
Posty: 111
Lokalizacja: lokal
heh poranną, jak dla kogo :P
wiadomo co wniosła czy poprzestaniemy na "kilku pierdołach"?

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 12:07 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
SuperTheSleeperAble napisał(a):
Nie no, wyobraźcie to sobie: wojna. Myśliwiec otrzymuje zadanie przechwycenia śmigłowca szturmowego. Jest już prawie u celu, gdy... WTF? Śmigłowiec odwraca się i zdejmuje samolot z rakiety na podczerwień! Tak, śmigłowiec szturmowy! I tu czeka nas drugie WTF, gdyż skąd w myśliwcu miałyby znaleźć się normalne rakiety naprowadzane radarem, strzelające tak na kilometr czy kilka? No, DICE, skąd? Nie po to daliście perka na radar, żeby raczyć nas teraz heatseekerami z zasięgiem < 100m!


Samolot nie byłby wtedy OP ?
@up też się przyłączam do pytania, chociaż zgaduję że to są małe zmiany.

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 13:26 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
xagon napisał(a):
heh poranną, jak dla kogo :P
wiadomo co wniosła czy poprzestaniemy na "kilku pierdołach"?



Changelist
* Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds (This is the much wanted heatseaker fix)
* Fixed TV Missile doing much more damage than it should (it is no longer a 1-hit kill)
* Tweaked tank armor strength
* MAV elevatoring fix, round 2; proning on the MAV will now disable it
* RCON admin.say command can send to individual players
* A few invalid map+gamemode combinations in maplist.txt could crash the server on startup; these combinations are now rejected instead
* RCON vars.serverDescription was not returning anything in R20 if the string was not set; this has been changed to return “” instead
* RCON player.onChat now reports the target player subset

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.teamofaces.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 13:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 14:08
Posty: 121
Lokalizacja: Pewnie wyspa Chark.
@UP
Na conquest brak pocisków plot powoduje całkowicie inną rozgrywkę: heli i jety robią co chcą, walka w jetach to nic innego jak działko i tyle, jazda czołgiem = szybka śmierć. To nie są pierdoły.
Ale mi się podoba :D
---
Mapki i tak są za małe, żeby jakiekolwiek inne rakiety niż heatseekersy były sensowne. Armored kill, we're waiting

_________________
BF2 Forever!!!
Cóż, żegnaj BF2.
One shot, one kill. No luck, more skill.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 14:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Twinn napisał(a):
Changelist
* Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds (This is the much wanted heatseaker fix)
* Fixed TV Missile doing much more damage than it should (it is no longer a 1-hit kill)
* Tweaked tank armor strength
* MAV elevatoring fix, round 2; proning on the MAV will now disable it
* RCON admin.say command can send to individual players
* A few invalid map+gamemode combinations in maplist.txt could crash the server on startup; these combinations are now rejected instead
* RCON vars.serverDescription was not returning anything in R20 if the string was not set; this has been changed to return “” instead
* RCON player.onChat now reports the target player subset


to jest changelog z patcha servera, oprócz tego była łatka gry 40-kilka mb. Z tego co pamiętam wprowadzała tylko fixy wydajności czy stabilności nie wprowadzając zmian do gameplaya


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, 14:09 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
Racja... :oops: Sorka za pomyłke...

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.teamofaces.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 maja 2012, 11:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Na pewno nie wydajności :P

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2012, 13:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 14:08
Posty: 121
Lokalizacja: Pewnie wyspa Chark.
Kidy wreszcie naprawią tego battleloga? Opisy baretek ciągle są błędnie napisane, np. naprawa, zdobywanie i obrona MCOM itp. Jest znana jakakolwiek data updatu battleloga? Ja wiem, że takie rzeczy są prawdę mówiąc mało użyteczne, kiedy zna się prawdziwą ilość obron i wysadzeń potrzebnych do nagrody, ale na miłość Boską to tak jakby w strategii turowej źle opisać statystyki jednostek!

_________________
BF2 Forever!!!
Cóż, żegnaj BF2.
One shot, one kill. No luck, more skill.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2012, 13:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Patch będzie jak im się zachce i oczywiście tydzień wcześniej na PS3.
PC lead platform, my ass.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL