Teraz jest 5 wrz 2025, 17:25

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 02:36 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
Holman napisał(a):
na przyklad w eod dalo sie spokojnie zrobic petle helikopterem, w dc zwykle konczy sie to przyziemieniem na wirniku...


ztcw zaden ze smiglowcow w dc nie zrobi petli realu.
to tyle na temat "bogatszego" modelu lotu w eod :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 02:56 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
skoro nie ma co liczyc na jakies rzeczowe info to moze ja zapodam troche swiezego miecha ze swietnej zachodniej stronki o grach:

ZooltaR napisał(a):

no wiec przede wszystkim - vietnam mocno stoi na road to rome. generalnie cale pierdzielenie o zupelnie nowym enginie mozna miedzy bajki wlozyc. to bity BF 1.3 w ktorym dorzucono nowe efekty, troszke pozmieniano stare i zrobiono nowa gre. moim (i piaska) zdaniem - klasyczne total conversion bf1942.


no coz na szczescie istnieja tez zachodnie zrodla ktore wydaja sie byc o niebo bardziej wiarygodne od "home-made" opinii, jak moze to byc RTR skoro vietnam korzysta z dx9 ?!!!

"The first thing to notice about BFV is the graphics. EA took precious time to strip out the old DX8 code and implement DX9 programming and the difference is quite apparent. Images are sharper and clearer with details well beyond BF1942. Going to DX9 has allowed EA to bring home the “feel” of Vietnam. In BF 1942, there was open land, deserts and some trees. Vietnam is filled with small rivers, lush bushes and swamp with a great deal of greenery described by the EA development team as “overgrowth and undergrowth”.

(podkreslenie moje)

"Just the graphics engine is well beyond what we have seen from BF1942 and we only played on pre-alpha."

czyli jednak mamy nowy engine, hmm :roll:


no to moze z deczka o wymaganiach:

"Expect to need a Pentium 4/ AMD Athlon XP class processor, 512MB of RAM with X9 video card to see BGV in all its glory. Systems at EA (which produces smooth framerates) were:

Intel P4 3GHz CPU
Intel 875P Motherboards
1GB of PC3200 DDR
NVIDIA 5900 Ultra 256MB"

a moze slowo na niedziele o rakietach? milo ze ktos sie pokusil aby oderwac sie w powietrze i celnie napisac o sprzecie i walkach w powietrzu

"One of the first things I tried in the game was flying the planes. F-4 Phantoms and MiG-21’s are now standard fighters in BFV replacing the P-51’s and Zero’s. Both sides are outfitted with rear aspect IR missiles. Just line up behind your opponents jet, wait for the tone and appropriate visual lock-on cue and fire. The missiles fire in pairs with the appropriate delay before another set is ready for launched. This is not hardcore dogfighting, just simple and challenging. "

przeslanie do adminow:

"Symmetric Multiprocessing Support (SMP) would be a welcome addition for those with dual processor machines, especially for dedicated servers. I inquired about support for Hyper-Threading and 64-bit support but comments were that those features, while important, are not at the top of the list. "

na koniec dodam ciekawostke:

U.S. Vehicles:

Huey Troop
Huey Assault
Chinook
Corsair
Phantom
B-52
Carrier
ATC
PBR
MUTT
M110
Sheridan
Patton
M113

B-52 ?!!

no i na dobranoc:

"Expect to see BattleField: Vietnam out this spring"


mam nadzieje ze wyjasnilem o co mi chodzilo jak prosilem o bardziej rzetelny opis...

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 03:04 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Holman napisał(a):
mam nadzieje ze wyjasnilem o co mi chodzilo jak prosilem o bardziej rzetelny opis...


Pocieszyłeś mnie :D

Zatem: mamy nowy engine, na zupełnie od nowa zimplementowanym kodzie (niech ktoś teraz napisze, że to tylko zmiany starego), ze wsparciem funkcji DX9.

Co więcej, a dla mnie ważne 8)

F-4 ma jednak wsparcie strzałkami AIR-TO-AIR.

Pancho -> słyszałeś ? Napalm i Sidewindery :)

Nareszcie jakiś sens.

Holman - > podaj linka jeśli to nie tajemnica, bo jeśli bardziej rzeczowe informacje istnieją już w sieci i nikt nie owija ich tajemnicą państwową z maniakalnym deptaniem języka ew. posiadaczy wersji preview ... to chętnie popatrzę.

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Ostatnio edytowano 17 sty 2004, 03:11 przez ===Tomy===[PL], łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 03:04 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
hmmm napisał(a):
Holman napisał(a):
na przyklad w eod dalo sie spokojnie zrobic petle helikopterem, w dc zwykle konczy sie to przyziemieniem na wirniku...


ztcw zaden ze smiglowcow w dc nie zrobi petli realu.
to tyle na temat "bogatszego" modelu lotu w eod :)


hmm a latales w ogole helikopterami w tych modach?

heli z dc nie moga zrobic petli? akurat tak sie sklada ze widzialem AH-64 Apache wykonujace taki manewr na filmie z pokazow, poza tym na jednej z zachodnich grup o lotnictwie czytalem ciekawy tekst, polecam bo to ciekawa rzecz, sorry za wysoki poziom angielskiego ale nie chce mi sie tlumaczyc ;)

"I realize that this is a bit off the group's charter, but as a
helicopter aerodynamicist, I feel duty bound to correct some inaccuracies
I saw in someone's post.

Almost any helicopter can loop or roll. However, to survive the
manouver, don't ever attmept this in a teetering rotor helicopter. They
rely on gravity to provide the control power. In the unloading
experienced in a less than perfect loop or roll, gyroscopic forces will
take over and cause the rotor to precess. Usually, this ends up with
the rotor hub banging against the rotor mast, which usually results in
component failure. Teetering rotor helicopters include the Bell 206
(Jetranger), Bell 204 and 205 (Iroquois/Huey), Bell 209 (Cobra), Bell 212,
Bell 222 and the Robinson R22 and R44. The 222 has something called a hub
spring that does provide some head moment in a low g situation, but I still
wouldn't fool with it. I was once told that only one person has ever
survived looping a Cobra.

Most other helicopters have articulated or rigid hubs, which have
varying degrees of safety in aerobatics. I have seen a video of a CH-53
rolling, a S-55 looping and stills of the S-67 looping and rolling, a
S-76 rolling and a UH-60 rolling. Byron Graham, a Sikorksy test pilot,
is reputed to have rolled every Sikorsky helicopter he ever flew. I have
also seen an incredible video of a Bo 105 doing a complete aerobatic
routine, including manouvers impossible in an aircraft (how about
hammerhead turns, while flying backwards). However, the German pilot who
performed the Bo 105 routine was later killed - flying aerobatics in a
helicopter."

_________________
http://www.bravo-company.pl


Ostatnio edytowano 17 sty 2004, 03:37 przez Holman, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 03:16 
Offline

Dołączył(a): 19 kwi 2003, 02:35
Posty: 386
Lokalizacja: Zielona Góra
skoro juz ma byc tak rzetelnie, to w imieniu nie znajacych angielskiego poprosze o przetlumaczenie. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 03:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 23:28
Posty: 2303
Lokalizacja: Kraków
ej ej, panowie. spokojnie.
Cubi napisal dla Was specjalnie taka a nie inna recenzje i to dosc specyficzna - odebralem ją jako pierwsze wrazenie nie speca-redaktora-historyka (tego nie chcialem, gdyz zanim wyjdzie w ogole gra naczytam sie pewnie o tym do bólu i im blizej premiery, tym bardziej prawdziwe to beda informacje), a wrazenia gracza zwiazanego ze scena od dawna. od pasjonata BF'a. aby na goraco sie "podniecal". kwestie technicze pewnie i tak sie zmienia (no moze poza wykorzystywaniem dx 9.0), ale wydaje mi sie ze dość duża część sceny (z calym szacunkiem) nie wie, w ogole o so chozi i na czym polega rożnica. te jego wrazenia bardziej opieraly sie na doznaniach wzrokowo-grywalnych (sorry za neologizm ;) ) i raczej mialy rozbudzic ciekawosc a nie ją zaspokoić. po prostu "zajawka" dla kolegow. to, że nie znamy wszystkich szczegółów dotyczących BF:V, to i moze lepiej - będziemy ich szukać, ciesząc się znajdując się z każdym dniem coś nowego, aż w końcu wszyscy pójdziemy do sklepów po egzemplarz i wszystko się ostatecznie wyjaśni.
więc zamiast tracić czas na kłótnie bezsensowne, cierpliwie czekajcie, szperajcie w necie info, publikujcie, podniecajcie się i idźcie na piwo najlepiej :). no.
dobranoc.

_________________
The God of Emptiness...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 03:37 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
ater napisał(a):
skoro juz ma byc tak rzetelnie, to w imieniu nie znajacych angielskiego poprosze o przetlumaczenie. :wink:


sory ale nie mam na razie czasu na to, moze jutro przetlumacze najwazniejsze fragmenty,

tak jak Tomy prosil tu jest link do pelnej recki na SimHQ jakby co
http://www.simhq.com/_land/fps_005q.html

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 03:48 
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2003, 16:44
Posty: 745
Lokalizacja: W-wa Natolin
===Tomy===[PL] napisał(a):
Massca. "Jaramy" się modami, gdyż w te ich twórcy włożyli wiele serca i poświęcili swój czas, oddają w ręce nas - graczy darmowe upiększenie/odmłodzenie gry, w której to tak dzielnie wojujesz.


to dla mnie nie jest argument. niech ktos zdolny pierdnie w stołek a wyjdzie z tego mega wypas giera - bedę zajarany.

nie interesuje mnie czy ktos włożył w coś co stworzył dużo serca czy wątroby czy czegokolwiek - ja patrze na efekt koncowy. nie wazne dla mnie czy to robil amator, czy profesjonalista; czy mam za to placic czy to dostaje gratis - oceniam zawsze to co jest na koncu.
wyrazilem swoje zdanie na temat EoD - mysle ze jest niedopracowany i nie ma klimatu - i to zdanie podtrzymuje. niczego to nie zmienia, serwera wlasnego nie mam, decydentem w kwesti BFa zadnym nie jestem, komu sie podoba - niech gra, komu sie nie podoba - znajdzie sobie inne zajecia.

_________________
[TopDawgz] 4 life...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 03:59 
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2003, 16:44
Posty: 745
Lokalizacja: W-wa Natolin
kriz - dokladnie. nie wiem czemu mam wrazenie ze niektorzy tutaj na scenie podchodza do relacji o BFV jak do czegos co im sie nalezy - jak obiad w restauracji - ladnie podane, z przystawkami, z pelna obsluga, ze szczegolami itd.

Cubi napisal to co zobaczyl po pierwszych godzinach wstepnego grania, nie wiem po **** komentarze typu : "skoro nie ma co liczyc na jakies rzeczowe info " albo "bardziej rzeczowe informacje istnieją już w sieci i nikt nie owija ich tajemnicą państwową z maniakalnym deptaniem języka ew. posiadaczy wersji preview".

Moglby rownie dobrze zalożyc wątek "Mam BFV i pocałujta w dupe wójta" . Ciekawe co byście powiedzieli wtedy. Dajcie sobie na luz, jeszcze raz prosze. Bo takie akcje tylko niszczą scene zamiast ją konsolidować.

_________________
[TopDawgz] 4 life...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 03:59 
Offline

Dołączył(a): 19 kwi 2003, 02:35
Posty: 386
Lokalizacja: Zielona Góra
Holman napisał(a):
ater napisał(a):
skoro juz ma byc tak rzetelnie, to w imieniu nie znajacych angielskiego poprosze o przetlumaczenie. :wink:


sory ale nie mam na razie czasu na to, moze jutro przetlumacze najwazniejsze fragmenty,

tak jak Tomy prosil tu jest link do pelnej recki na SimHQ jakby co
http://www.simhq.com/_land/fps_005q.html

chodzi mi głównie o info na temat BF V. 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 04:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
ater napisał(a):
chodzi mi głównie o info na temat BF V.


spoko domyslilem sie ;), przetlumacze z deka jutro bo juz ledwo siedze :)

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 05:01 
Offline

Dołączył(a): 9 paź 2003, 22:03
Posty: 1112
Lokalizacja: KCN / Wwa
massca napisał(a):
kriz - dokladnie. nie wiem czemu mam wrazenie ze niektorzy tutaj na scenie podchodza do relacji o BFV jak do czegos co im sie nalezy - jak obiad w restauracji - ladnie podane, z przystawkami, z pelna obsluga, ze szczegolami itd.




Masz moze racje ale...to tez ma drugą stronę.Zauważ ze czesc z nas naprawde czeka na tą gre(niektórzy a moze i wiekszosc myslą o upgrade w zwiąku z Viet).Wiec jesli ktos chce cos napisac to niech napisze konkrety...a nie bujanie w obłokach.Powiem Ci szczerze ze to co napisał Cubi/Zooltar troszke mnie dobiło.Wyszło tak:-
"gra bedzie wymagająca ale ma z deka hoojową grafike tzn.tylko roslinki ładniejsze" :lol: .
Brakuje info na temat samej gry,recka była subiektywna do bólu :/ .
Spowodowała dziurę którą załatał dopiero Holman..więc wyciągnijcie wnioski...heh...jest poprostu goraca atmosfera wokół tej gry i tego nie zmienisz...

kriz napisał(a):
te jego wrazenia bardziej opieraly sie na doznaniach wzrokowo-grywalnych (sorry za neologizm ;) )


No własnie zeby móc odczuc grywalność trzeba było zjechac z grafą więc...juz mamy paradoks :) To wyjasnia okreslenie "tylko trawka i drzewka cacy" :wink:


massca napisał(a):
wyrazilem swoje zdanie na temat EoD

No...ja też :P :wink:
|| ||
\/ \/
Pozatym brak zestawienia Viet z EoD to jakas pomyłka....bynajmniej dla mnie...ostatnio broniąc świątyni(poziom z kanionem) bawiłem sie naprawde zajebiscie...było czuc wir walki ,słowem mówiąc jeden wielki multikill(znalazłem sobie fajny place dla Heavy :P ,odkręciłem sobwooferek i jazda :twisted: )...gra jest fajna i nie mozna powiedziec ze jest hoojowa chcąc być obiektywnym bo w tym momencie mógłbym wpasc z Toba w polemike i z pewnością zapodał bym Ci kilka argumentów których byś nie odbił,gdyż odbijając je zjechał bys po 1942...hehe...jeden z nich ...zbierz chłopaków i wskoczcie sobie do łodzi z 3ma stanowiskami strzeleckimi...to jest zabawa...ostatnio nad ranem siedzialem z 3ema USA'ejami i było miodzio :P .Nie oszukujmy sie 1942 jest głównie dla statsiarzy(pisze to na podst. obserwacji FFA na serwach PL>...),a ja to wale...wole sobie wskoczyc z kumata ekipą na serw z DC czy EoD i wtedy jest kwintesencja zabawy :twisted: :twisted: Tego argumentu nie przebuijesz choćby nie wiem co.Co do 1942 rzecz jasna jest najlepsze....ale nie dla team play...nie czuc go tak jak w dodatkach DC,EoD,i nie wiem jak z FH ale na ten nowy sie rzuce ,jak i czekam na nowego EoD :twisted:


massca napisał(a):

Moglby rownie dobrze zalożyc wątek "Mam BFV i pocałujta w dupe wójta" . Ciekawe co byście powiedzieli wtedy.


Jeden hooj jak dla mnie 3 razy sie pytam o Eaxa :? ,z DX9 też jakos tak dziwnie wyszło...w sumie to Holman sam sobie na pytanie odpowiedział :?
Pozatym czy to tak ciezko było na pytanie odp???



massca napisał(a):
Dajcie sobie na luz, jeszcze raz prosze. Bo takie akcje tylko niszczą scene zamiast ją konsolidować.


Ta scena jest skonsolidowana!Wpadnij do nas na brofarek :)Co dwa tygodnie zbiera sie ekipa zeby wspólnie wypic.Ostanio Pinky nawet ze śląska do nas przyjechał :) Byc moze wypaliBF cup w Łodzi :)
Takie topiki/posty jej nie zniszcza nie jestesmy gówniarstwem(mówie o tych co sa uczestnikami a nie trolami).A jak ktos tego nie kuma-jego problem.To jest krytyka.Bynajmniej nie bezpodstawna. :wink:


Ostatnio edytowano 17 sty 2004, 05:51 przez qubix, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 05:41 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
holman - prosze cie - wez mnie nie rozluzniaj wrzucaniem tego co pisza na zachodnich serwerach, bo w odroznieniu od ciebie mam vietnam zainstalowany na komputerze (cubi nie jest sam) i wraz z piasecznikiem (ktory jakie takie pojecie na temat BFa ma) doszlismy do tego samego wniosku empirycznie - chlopaki pojechali engine z bfa.

najprawdopodobniej wersje 1.3 (zauwazcie zbierznosc update'a z pierwszymi info o vietnamie bo to bylo mniej wiecej w tym samym czasie). mapy do wyboru w singlu maja ikonki z RtR, na niektorych mapach zostaly bfowe wavy (axisow np), cala gra wyglada i dziala dokladnie identycznie jak bf, z malymi roznicami - jest na przyklad enviromental mapping na wodzie (stad Dx9 - rzeczywiscie straszny dowod na to ze dziala na takim Dx a nie innym).

to ze jakis gosciu z EA w jakims wywiadzie cos mowi nie jest niczego dowodem. mowia wiele rzeczy, a jakie sa realia okazuje sie pozniej. mydlic oczy to my ale nie nam.

poki co vietnam wyglada jak ladniejszy baton, z wieksza iloscia detali i oczywiscie z zupelnie zmieniona koncepcja walki i nowymi broniami/pojazdami, ale nie jest to od nowa napisana gra. i tyle. w pelnej wersji zoptymalizuja kod, usuna bledy i wysla do sklepow. i tak bedzie fajnie, a 1024 GB RAM stanie sie standartem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 06:13 
Offline

Dołączył(a): 9 paź 2003, 22:03
Posty: 1112
Lokalizacja: KCN / Wwa
ZooltaR napisał(a):
chlopaki pojechali engine z bfa.



Hmm.... w Call of Duty pojechali engine Quake 3 który juz jest grą legendą.Z jakim wynikiem???Heh..Zooltar czy tak ciezko podac wam konfig kompa na którym "tetowaliscie" ????Wtedy była by jakas wytyczna....heh...cos było mówione o Ti so mam nadzieje ze teraz podajecie przykłąd conajmniej jakiegos radka 9600 pro...
Pozatym fizyka gry w BF jest miodzio,wymaga tylko ulepszeń...z tego co pisaliscie jest troszke arcade'owo,ale co tam,wazne zeby nie ucierpiał na tym team play!!!!!
Kolejna rzecz,przyglądałem sie shotom dokładnie i zauwazyłem pare szczegułów....ale to inna bajka, widzielscie to w ruchu so...nie mam pytań !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 06:20 
Offline

Dołączył(a): 9 paź 2003, 22:03
Posty: 1112
Lokalizacja: KCN / Wwa
ZooltaR napisał(a):
a 1024 GB RAM stanie sie standartem.


OH SHIT :shock: :shock: ...no to kurde znajdźcie jeszcze chipset który to pociągnie i ide do sklepu :P :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL