Teraz jest 16 kwi 2025, 03:51

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 20:41 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Garet --> w wypadku Hueya można ustrzelić operatora karabinu maszynowego, tak samo można zdejmować żółtków z otwartej rampy ich helikoptera transportowego. Naboje nie przebijają szyb.

To naprawdę jest ten sam engine. Podczas gry z ludźmi z EA napisałem "whew, no chatlag at last" i dostałem odpowiedź "actually chatlag is still here". I rzeczywiście, zasrało się już po chwili.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 20:54 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
ta gra zmiarzdzy pyte bo amerykanie sikaja po nogach jak widza nazwe vietnam.

z ciekawych opcji - phantom ma kierowane rakiety i bomby napalmowe, a A-6 (intruder - dobrze pamietam ze A6?) ma bomby i rakiety niekierowane. napalm rzondzi - fala ognia przechodzi po wszystkim po prostu - zajebiscie to wyglada.


w helikosie typu cobra, jeden pilotuje, drugi obsluguje strzelanie.

jak na razie odnosze wrazenie ze za szybko troszke poruszaja sie postacie.

a! no i licze ze w zwiazku z umieszczeniem w grze Mi8 bedziemy sie bawic w "spada, premier, spada"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 22:04 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
ZooltaR napisał(a):
w helikosie typu cobra, jeden pilotuje, drugi obsluguje strzelanie.


Pomysł z Desert Combat (AH-64, Mi-24) dla nielubiących mody.

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 23:23 
Offline

Dołączył(a): 9 paź 2003, 22:03
Posty: 1112
Lokalizacja: KCN / Wwa
Heh...nie wiem czemu ale mam wrazenie ze...tzn;tak wynika z kontekstu
"BF Viet hooj jeden wielki,jedziemy dalej w 1942"
...buhehehe,teraz to juz mnie uswiadomilscie w tym co Garet kiedys poruszył...Viet. podzieli scene....i jeszcze jedna rzecz...przygotujcie sie na to ze....będziecie musileli sie przyzwyczić do nowego stylu rozgrywki(no bo 1942 nie jest legendą jak counter i wiecznie trwał nie będzie :twisted: ) wiec Ci co narzekają niech złapią sie za trąbki i ruszą wspólnie wypatrywać plusów,bo na rynku raczej nic BF Viet nie przebije...no chyba ze dupe ruszą z Half life 2 i powstanie counter na DX9 ,(albo jak ktos lubi sztywną animke to moze pobiegac w nowym modzie do delta,czy tam dodatku)...wtedy to na bank będzie mega rotacja :twisted: (wyjdzie szydło z worka)


PS.załamka...szukam i znaleźć nie moge serwów do EoD....mam nadzieje ze nowy path cosik zmini na lepsze... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2004, 23:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2004, 23:29
Posty: 1186
Lokalizacja: Murowana Goślina
Mam pytanko czy BF:Vietnam jest to osobna wersja gry czyli że niepotrzebuje BF1942 . Dlatego że niestety nieposiadam orginała a chciałbym pograc w vietnama jak wyjdzie w necie . A jeszcze jedno pytanko czy może sa jakies scrackowane serwery do bf:1942 heheh :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2004, 23:45 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
tomy - pomysl nie z DC i EOD tylko z amerykanskich dwumiejscowych helikopterow :)

qubix - nie jest hooj tylko jest fajnie. bedzie fajniej jak bedzie mniej bledow. stwierdzam po prostu suchy fakt - to jest ten sam engine co byl. poprawiony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2004, 00:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
a jeżeli ten sam engine(poprawiony)to i wymagania nie mogą być z kosmosu :idea:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2004, 00:06 
Offline

Dołączył(a): 9 paź 2003, 22:03
Posty: 1112
Lokalizacja: KCN / Wwa
ZooltaR napisał(a):
nie jest hooj tylko jest fajnie. bedzie fajniej jak bedzie mniej bledow. stwierdzam po prostu suchy fakt - to jest ten sam engine co byl. poprawiony.


Spoks,to co mieliscie w rączkach to preview wiec błędy muszą być :wink:
Czyli mozna juz zacierać rączki!!!Wreszcie jakies pogodne słowa :)

Pozatym jest przekonany ze ta gra wycisnie 7me poty z najnowszych kart graficznych!!
Po odpaleniu jej w max będziemy mogli rozkoszować sie czymś nowym... :P
PS.mykam serwów do EoD szukac...heh...ale bym zagrał :roll: ,a filtry nic nie pomagają :? :?


Ostatnio edytowano 18 sty 2004, 00:09 przez qubix, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2004, 00:06 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
kiedy pisalem poprawiony chodzilo mi glownie o to ze zmienily sie niektore elementy grafiki - postacie maja wiecej polygonow, sa efekty o tkorych pisal cubi itd. wymagania na razie sa z kosmosu bo to alpha. nie ma sie tez ludzic ze beda takie same jak w BF. niemniej na niskich szczeegolach spokojnie da sie w to pograc na kompie od BFa. tak mi sie przynajmniej wydaje.

zabanujcie dandiego co? dandi - jestes kretynem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2004, 00:51 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
ZooltaR napisał(a):
kiedy pisalem poprawiony chodzilo mi glownie o to ze zmienily sie niektore elementy grafiki


Nie możesz tak pisać. Poprawiony znaczy pozbawiony niedoróbek, niedociągnieć, etc.

Upiększony, ładniejszy, lepiej zbudowany, oparty na podobnym modelu graficznym, wymagającym DX 9 - to zupełnie nowy.

Samo zimplementowanie efektów wykorzystywanych przez biblioteki DX9 to bardzo duża część nowego kodu - bez dwóch zdań.

Zatem silnik znacznie mocniejszy, wymagającego grafiki z pełnym wsparciem sprzętowym.

Ubolewam, że EA jeszcze nic o tym nie wspomina :cry:

Może okazać się, że całość jest podobna, a zmodyfikowano tylko kod odpowiedzialny za dodatki w postaci ew. drzew, traw, wody, chmur gdzie te będą korzystać z nowinek graficznych.

Na razie brak info n/t całościowego modelowania.

Należy pamiętać, że Alpha to tylko namiastka tego co może ukazać wersja Full.

ZooltaR napisał(a):
zabanujcie dandiego


Za odwagę ...

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2004, 01:32 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2003, 16:46
Posty: 32
Nie wiem jak Wy, Panowie ale ja zostaję przy BF1942 i modzie Desert Combat, a screeny z Vietnamu są mizerne, czołgi wyglądają śmiesznie, postaci też jakieś dziwne. Jak Będzie ogólnie dostępne demo multiplayer to może zmienię zdanie - oczywiście po wypróbowaniu.

_________________
chce dostac bana bo mam za duzego siga


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2004, 04:21 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
Obiecalem moderacje i dotrzymuje slowa...
Panowie klotnicy chcecie sprawdzic czy szybciej kasuje niz wy piszecie?
W tym topicu ma byc dyskusja TYLKO i wylacznie o BF:V i o tym co przekazuje Cubi...
Jesli jeszcze nie dotarlo to przejdzcie sie, zapalcie i przeczytajcie jeszcze raz...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2004, 04:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
No dobra, to ja wkleje tylko swój post który Garet wyciął cały a tylko pierwsze zdanie nie dotyczyło BF:V

To co piszą różni ludzie w internecie to są rzeczy które chcą żebyście przeczytali. To co widział Cubi, Zooltra i ja to mizerna mistyfikacja.
Czy wszyscy dalej wierzą że windows 95, 98, Me nie są nakladką na DOS?
Pamiętacie co pisał Microsoft w materiałach przedpremierowych na temat tych systemów?
Dodanie do kodu gry wykorzystania dodatkowych funkcji biblioteki DX9 to nie jest "Totally rewritten game engine" jak to chwalili się goście z DICE/EA.
Mam naprawdę wielką nadzieję że poprawią jeszcze coś w enginie gry.
Niestety mam też obawy że poprostu engine jest żywcem wzięty z BF1942 i słaba prędkość działania nie jest związana z "wersją Alfa" lecz z tym że próbowano ze starego engine wycisnąć wyświetlanie 20 tysięcy krzaczków podczas kiedy jego możliwości to wyświetlanie ich 100.
Wszystkie te cienkie gadki panów od marketingu EA o nowym silniku to tylko usprawiedliwienie faktu że produkt na poziomie Desert Combat chcą zamiast wydać jako dodatek, sprzedać za 2x więcej kapusty jako nową grę.
Idąc do Zooltara miałem nadzieję że powstanie może MOD do BF:V który zmieni go w 1942. Teraz już wiem że to nie ma sensu, ponieważ takie coś już istnieje i gramy w to już od 1.5 roku a nazywa się Battlefield 1942.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2004, 11:14 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Hmmmm, panowie, przegrzebałem sobie właśnie strony o Wietnamie i wyszło mi, że Wietnamczycy rzeczywiście używali SA-7 do strzelania w helikoptery, zjawisko było tak popularne, że Amerykanie zmienili wydech w swoich Hueyach w taki sposób, żeby rakieta nie trafiała w rotor, tylko przelatywała obok.

http://www.pbs.org/wgbh/amex/vietnam/tr ... apons.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2004, 13:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2002, 16:19
Posty: 93
Lokalizacja: Toruń
qubix napisał(a):
PS.mykam serwów do EoD szukac...heh...ale bym zagrał :roll: ,a filtry nic nie pomagają :? :?


Bardzo fajny serwer w Holandii:
thegamezone.nl - EOD Public 1|81ms|217.170.2.110:14567

Pozdrawiam, Jester

_________________
http://www.balony.org


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL