Teraz jest 24 wrz 2024, 00:35

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 cze 2012, 20:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2012, 17:55
Posty: 61
Lokalizacja: Białe Błota k. Bydgoszczy
Bry, nie bywam tu często, ale nie o tym temat. Otóż tak wciągneły mnie TDMy na kanałach, że zapomniałem o tym, iż istnieją inne tryby. Mam 55 lvl i nie umiem latać samolotem. Pojazdami naziemnymi mi jakoś idzie (bmp, czołgi), nawet dzisiaj heli jako-tako nauczyłem się latać i nie jest źle. Problem tkwi w samolotach. Obecnie nie mam dodatków, niedługo kupuje premkę, więc dojdą nowe samolociki, ale chciałbym się skupić na tych podstawowych, na flankerze i super hornecie. Bardzo mnie do nich ciągnie, nawet nie wiecie jak ja uwielbiam sobie polatać. Rezultat ? Prawie 2h spędzone w kokpicie, a killi nabiłem... 1. I to w dodatku jak uderzyłem czołowo w drugiego odrzutowca w powietrzu. Czytałem słynny poradnik jak latać samolotami, ale jest mały problem. Mam odblokowane tylko flary i totalnie nie wiem jak mam odblokować naprowadzane, jak mam to zrobić mając do dyspozycji tylko działko. Jakieś sugestie ? Druga sprawa to jak mogę zmienić widok z tyłu samolotu ? W poradniku pisało o jakimś drążku, niestety chyba nie ogarnąłem o jaki chodzi i musicie mi to napisać po polsku.
Z góry dzięki za odpowiedzi :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2012, 20:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Do unlocków, są dwie drogi.
1. Trudna, poprzez normalne granie i szkolenie swych umiejętności.
2. Łatwa, boosting, znajomi czy flagruny (które polecam, nie jest to ani nielegalne ani specjalnie trudne).
Tak po za tym, ja, 25 orzełek, nie umiem samolotem polecieć prosto przez dłużej jak 20 sekund :D
Jestem dość przyziemny ale helikopterami się umiem utrzymać jakoś.

Co do widoku TPP, nie ma innego jak ten po naciśnięciu C, w kokpicie można się rozglądać (trzymając PPM), ale w TPP nie ma takich cudów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2012, 20:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2012, 17:55
Posty: 61
Lokalizacja: Białe Błota k. Bydgoszczy
Jak z kumplem graliśmy 4fun to nawet jak on był w powietrzu heli i tylko się wznosił, nie mogłem go trafić, tylko rozbijałem się gdzieś po pagórkach. Ciężko mi kogoś wycelować tym działkiem.
PS
Wszedłem na server z 1 gościem, on wyszedł (kaspijska granica), a ja 2 flagi przejąłem samolotem (antena i stacja, bo tylko tam da się jakoś to zrobić), a 3 pozostałe heli.
Czy jak server jest pusty to też tak mogę zrobić czy nie ?
PS 2
Jaka jest najlepsza mapa, gdzie mogę samolotem wylądować blisko flagi ? Bo póki co odblokowałem na nim tyko flary i naprowadzaną.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2012, 23:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
1. Jak serwer jest "1p start" to proszę bardzo, będzie zaliczać i możesz sobie boostować do woli, pamietaj tylko że ciut nadwyrężysz resztę statystyk (przejęcie wszystkich flag>przejście na przeciwną stronę>przejęcie wszystkich flag, i tak w kółko).
2. Technicznie Kharg Island przy A ma spory kawałek drogi na której można wylądować tuż przy fladze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2012, 23:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2012, 17:55
Posty: 61
Lokalizacja: Białe Błota k. Bydgoszczy
Dobra już sobie poradziłem, na ognistej burzy jak się pomyśli to da się samolotem 3 flagi zaliczyć. A ja gram sam jbc, bo póki co potrzebne były mi małe ilości pkt, to co chciałem odblokowac mam odblokowane, bo bez podstawowych rakiet nawet powalczyć nie mogłem, a resztę zdobędę własnymi siłami, na piechotę :P

Dzięki za pomoc.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2012, 00:33 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2012, 11:45
Posty: 378
Lokalizacja: Wrocław
Przy okazji, o co chodzi z tym 1p start w nazwach serwera ?? ze jeden zawodnik tylko gra? xd :omg:

_________________
Obrazek

Kpię z pozerstwa, chciwości, głupoty i próżności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2012, 09:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2010, 21:05
Posty: 41
Lokalizacja: Płock
Oznacza to, że gra rozpoczyna się po wejściu jednego gracza na serwer.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2012, 10:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
I wtedy możesz wejść i spokojnie pozdobywać flagi bez obawy że ktoś ci przeszkodzi. Masa punktów :omg:

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2012, 18:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2012, 17:55
Posty: 61
Lokalizacja: Białe Błota k. Bydgoszczy
Dobra, teraz mała zmiana tematu - czołgi. Szukałem i szukałem i nie znalazłem w necie nic co byłoby odpowiednikiem poradnika do czołgów. Chodzi mi jakie brać "umiejętności" w dostosuj. Czołgami mi się fajnie jeździ i odblokowałem prawie do guided shell (33k pkt). Czego mam używać ? Bo póki co mam dym, ciężki km i naprawę. Jest jakieś inne ustawienie, lepsze do 33k pkt włącznie ? To samo pytanie odnośnie bmp (tutaj mam odblokowane do 19k, proximity scan).
Wiecie co ? Najlepiej jakby ktoś opisał mi czołgi, bmp, heli (te włacznie ze zwiadowczym), samoloty i ploty. Chodzi np o takie coś, żeby dla danej klasy było uszeregowane od najważniejszego do tego najmniej potrzebnego dodatku.
Z góry dzięki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2012, 18:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, 17:45
Posty: 585
Lokalizacja: 52.211975N ,21.020908E
Co do czołgów to np ja używam autoładowania, termowizji i rakiet/LKM. Często używany jest pancerz reaktywny(jak dla mnie zbędny jeśli grasz z strzelcem). Dobrym pomysłem też jest używanie dymu(choć w termo lepiej widać kamperów). Jeśli miałbyś jakieś pytania odnośnie samej taktyki gry to pisz na PW.

_________________
United Legions


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2012, 19:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2012, 17:55
Posty: 61
Lokalizacja: Białe Błota k. Bydgoszczy
Odnośnie taktyki nie mam pytań, bardziej właśnie chodziło mi czego używać.
Dla mnie czołg bez dymu to tak jak samolot bez flarów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2012, 19:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Jedyne słuszne perki do czołgu to canister shell, reactive armor i dym. Na mapach ze śmigłowcami zamiast kartaczownicy można wybrać guided shell
Do myśliwców flary (ew. ecm jak ktoś woli) air radar i rocket pods


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2012, 00:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, 17:45
Posty: 585
Lokalizacja: 52.211975N ,21.020908E
Jak dla mnie reaktywny jest bez sensu. Dostaniesz i już po nim. A blachy zawsze kumpel(jak mamy farta to i random) może pospawać.
Ja np lubię wykorzystać teren do osłony i dzięki autoładowaniu "zasypać" przeciwnika pociskami.

_________________
United Legions


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2012, 00:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Dlaczego bez sensu? W walce 1 na 1 z innym czołgiem bez pancerza odpowiednio się odwracając możesz przyjąć 3 strzały tracąc 0 hp, podczas gdy przeciwnik może już być martwy. Poza tym pancerz reaktywny można naprawiać :) wystarczy chwilkę dłużej pospawać boki pojazdu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2012, 01:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2010, 19:51
Posty: 10
kronong napisał(a):
Dobra, teraz mała zmiana tematu - czołgi. Szukałem i szukałem i nie znalazłem w necie nic co byłoby odpowiednikiem poradnika do czołgów. Chodzi mi jakie brać "umiejętności" w dostosuj. Czołgami mi się fajnie jeździ i odblokowałem prawie do guided shell (33k pkt). Czego mam używać ? Bo póki co mam dym, ciężki km i naprawę. Jest jakieś inne ustawienie, lepsze do 33k pkt włącznie ? To samo pytanie odnośnie bmp (tutaj mam odblokowane do 19k, proximity scan).
Wiecie co ? Najlepiej jakby ktoś opisał mi czołgi, bmp, heli (te włacznie ze zwiadowczym), samoloty i ploty. Chodzi np o takie coś, żeby dla danej klasy było uszeregowane od najważniejszego do tego najmniej potrzebnego dodatku.
Z góry dzięki.


Z własnego doświadczenia:
Czołgi: otwarta mapa, z helkami - opancerzenie, kartacz, smoke; miejska: opancerzenie, termowizja, lkm/kartacz. W tym drugim przypadku liczy się chowanie za przeszkodami, unikanie soflamu, lawirowanie między uliczkami (mapy sekwana, karkand itp). Ciężki km jest gorszy od lkm w starciu z piechotą, ale zadaje obrazenia helce (nie polecam). Według uznania mozna wziac autoladowanie zamiast opancerzenia (nie polecam). Naprawa w każdym z pojazdów to najgorszy wybór.

dedoha napisał(a):
Dlaczego bez sensu? W walce 1 na 1 z innym czołgiem bez pancerza odpowiednio się odwracając możesz przyjąć 3 strzały tracąc 0 hp, podczas gdy przeciwnik może już być martwy. Poza tym pancerz reaktywny można naprawiać :) wystarczy chwilkę dłużej pospawać boki pojazdu.


Podpisuję się pod tym.

BMP(moja ulubiona klasa pojazdów): opancerzenie, termowizja, atgm. Liczy się mobilność, zwłaszcza w starciu z soflamem/javelinami/czolgami/engami z rpg. Na szturmie na sekwanie mozna dac lkm zamiast atgm aby zachowac ciagly ogien wobec wrogiej piechoty.
szturm helki: pilot z naprowadzaniem (chodzi o celniejsze pflary), ecm, naprowadzane; strzelec maskowanie, flary, tv. Dobry pilot wykorzysta sam ecm, "below radar" i przeszkody, a flary strzelca to ostatnia deska ratunku, najczesciej podczas dueli z wroga helka. Nie brać flar/gaśncy dla pilota. Lepiej maskowanie dla strzelca niz autoladowanie, bo to zawsze wróg o sekunde cię dłuzej lockuje, a szkoda marnować slota u pilota kosztem lepszych pflarów (bardzo skuteczne przeciw czolgom). Minus tv to, że nie można podczas lotu rakietą wystrzelic flar, ale wprawna reka od razu eliminuje wrogą helke. Taktyka laser + pz u strzelca to raczej dla zabawy i wymaga zgrania ze strzelcem. W ogóle o powodzeniu gry helka decyduje współpraca na linii pilot-strzelec.
scout heli: chyba jednak laser, ecm albo flary no i pezetka.

PS masz chyba tematy o każdym z pojazdów, tylko po patchach niektore rzeczy się pozmieniały.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL