Teraz jest 4 mar 2025, 07:52

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 wrz 2012, 16:24 
Offline

Dołączył(a): 2 mar 2012, 00:15
Posty: 6
Siemanko czy jest jakiś sposób na pozbycie się tego niebieskiego filtra z gry? Tu macie porównanie: http://cdn.overclock.net/9/94/9496f5d0_bf3-alpha47.jpeg
Słyszałem coś że ludzie grzebali w sterownikach od kart graficznych ale nie jest to nigdzie wytłumaczone co i jak. Może ktoś z Was poradził sobie z tym?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2012, 16:29 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
W google bylo

http://battlelog.battlefield.com/bf3/fo ... 167066453/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2012, 16:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
W Nvidii jest to Vibrance (cyfrowa poświata), trochę pomaga, dla pełni efektu jednak warto capnąć jeszcze kontrast i jasność, ba, osobno balansy dla każdego z kolorów.
Najprościej jest użyć FXAA Injectora ale sprawa z nim i PB nie jest wciąż do końca wyjaśniona.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2012, 16:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lis 2011, 16:52
Posty: 20
Mofixil napisał(a):
W Nvidii jest to Vibrance (cyfrowa poświata), trochę pomaga, dla pełni efektu jednak warto capnąć jeszcze kontrast i jasność, ba, osobno balansy dla każdego z kolorów.
Najprościej jest użyć FXAA Injectora ale sprawa z nim i PB nie jest wciąż do końca wyjaśniona.

FXAA (obecnie w wersji 1.25 bo 1.3 nie przypadła mi do gustu) używam od dnia jego wyjścia i do tej pory nie uznałem ani jednego kicka za ten mod/addon do BF'a.
Co prawda FXAA ujmuje momentami nawet sporo fps'ów ale jeśli ktoś ma bynajmniej średniaka w klasie PC to IMO warto używać tego dodatku -zero ingerencji w pliki BF'a.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2012, 17:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, 19:30
Posty: 213
Lokalizacja: SU-35BM FLANKER-E
Mazza napisał(a):
bynajmniej


bynajmniej to nie przynajmniej. Ile jeszcze osób będzie pisać takie bzdury na forach?

http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 wrz 2012, 23:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Na screenach wygląda nieźle, sam spróbowałem, na metrze też fajnie ale jak włączyłem pustynie to już było okropnie kolorowo, cukierkowo wręcz. Podziękuje zostanę przy niebieskim filtrze :) Chociaż to kwestia ustawienia pod siebie, można dużo realniejsze kolory osiągnąć pewnie.

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2012, 11:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Zwykłe smaa zainstaluj to dodaje tylko sam efekt AA http://mrhaandi.blogspot.com/p/injectsmaa.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2012, 19:13 
Offline

Dołączył(a): 20 mar 2010, 09:30
Posty: 21
Hmmm a czy da się jakoś legalnie zmniejszyć promienie słoneczne?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2012, 20:26 
Offline

Dołączył(a): 14 wrz 2012, 19:34
Posty: 26
Hmmm a czy da się jakoś legalnie zmniejszyć promienie słoneczne?


nie wiem jak z tym ale słyszałem ,że Dice planuje zmiane z "ognista burza" na "siarczyste zimno" ale to dopiero plany. pustynny cieżki klimat ma zastąpić arktyczne powietrze ze Skandynawii i na teren który dobrze nam jest znany wraz z wyżem ma przyjść plejstoceńskie zlodowacenie.Oczywiscie to tylko koncepcja bo z tego co wyczytałem na razie Dice planuje obniżenie temperatury i rozrzedzenia powietrza by żołnierze oddychali swobodniej i łatwiej. Z tego co już wiemy klasa mechanika jest zbugowana.Tutaj najmniejsza wydajnośc z racji takiej ,że żołnierz nosi cieżkie sprzęty.Podobno ma powstać dodatkowy slot w którego miejsce można będzie wybrać nowy dodatek "INHALATOR".U większości miechaników wykryto kłopoty z oddychaniem w ciężkim terenie. straszne podejrzenie Astmy po stronie USA. Wszystko zapewne zostanie poprawione z następnym Patchem. Klimat sie ociepla,dziura ozonowa rośnie wiec nastawiaj sie na coraz mocniejsze promienie słoneczne. Dodam , że na słońcu coraz więcej rozbłysków wiec na razie proponuję gre w okularach z filtrem przeciwsłonecznym a w samej grze pozostanie Ci wybrać IRNV. na aktualizacje ze strony Dice pewnie będziesz musiał jeszcze poczekać.

pozdrawiam GORĄCO!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2012, 18:08 
Offline

Dołączył(a): 30 wrz 2012, 10:26
Posty: 15
Nie wiem czemu, ale mi Niebieski Filtr się podoba :0
Dodaje "epickości" grze i się wydaje że grafika jest niepowtarzalna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2012, 08:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 19:28
Posty: 57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Ja może wrócę do tematu FXAA Injectora. Na Battlelogu DICE bredzi znowu o walce z cziterami i zapowiada banowanie za jakiekolwiek ingerencje w pliki gry. I tu pytanie do oblatanych w temacie:
Czy jest się czym przejmować? Do tej pory bany za FXAA to był taki trochę urban legend...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2012, 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
A jak ma niby Dice kogoś zbanować za to?tylko PB skanuje pliki a oni już kiedyś twierdzili że za fxaa nie będą banować,nie wiem jak za te tweaki od kolorów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2012, 16:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
MK napisał(a):
A jak ma niby Dice kogoś zbanować za to?tylko PB skanuje pliki a oni już kiedyś twierdzili że za fxaa nie będą banować,nie wiem jak za te tweaki od kolorów

Ta modyfikacja kolorów podmienia kilka plików w BF3...
A DICE zamiast stworzyć system nie wpuszczający na serwer bo MD5 mapy się nie zgadza woli rozdawać bany za pomocą niedziałającego PB, lol.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 paź 2012, 16:25 
Offline

Dołączył(a): 2 mar 2012, 00:15
Posty: 6
http://mp1st.com/2012/10/19/upcoming-ba ... r-grading/

NIE WSZYSTKO STRACONE!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2012, 13:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2012, 12:01
Posty: 4
Jaaaasne

http://www.cdaction.pl/news-29451/battlefield-3-opcji-podkolorowania-grafiki-jednak-nie-bedzie-ej-dice-o-co-wam-chodzi.html

To żeśmy dostali możliwość podkolorowania.

BTW
Patrzcie co znalazłem, lol
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL