Teraz jest 10 lis 2024, 21:48

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 wrz 2012, 16:55 
Offline

Dołączył(a): 10 wrz 2012, 16:51
Posty: 4
-nie gram na serwerach
- czy ktoś umie zrobić dla svd i m95 celownik żeby dobrze było trafiać w cel
- z góry dzięki za zainteresowaniem się tematem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2012, 10:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
Może najpierw wytłumacz o co ci chodzi.

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2012, 15:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
On pewnie chce, żeby karabiny wyborowe miały taki krzyżyk, jaki mają pozostałe bronie. Tutaj jednak pozostaje jedno bardzo ważne pytanie - po co? Karabin snajperski nie służy do walki na taką odległość, żeby ten krzyżyk się do czegokolwiek przydawał, a gdy przeciwnik podejdzie na bliżej niż trzy metry, wtedy się zmienia broń na pistolet lub nóż. Chyba, że ktoś jest mistrzem quickscopowania^^

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2012, 17:45 
Offline

Dołączył(a): 10 wrz 2012, 16:51
Posty: 4
chodzi mi oto m95 żeby był celownik cienki lak w l96a1 a w svd bardziej czytelny jak m24 :!: :!: :!: :arrow: plis

EDIT:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... CCMQ9QEwAA oto mi chodzi że tam chce kreski zamiast kółek coś w stylu chińskiej snajperki


Ostatnio edytowano 11 wrz 2012, 18:45 przez snajper_ghost, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2012, 16:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
Dało by się, oczywiście tylko na singla. Wątpię jednak, żebyś kogoś stąd o to wyprosił.

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2012, 16:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Najpierw kliknij tutaj.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2012, 15:39 
Offline

Dołączył(a): 10 wrz 2012, 16:51
Posty: 4
zrobicie to dla mnie i dzięki za nauke :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2012, 20:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
O czym ja mówiłem w moim poprzednim poście?

Czy rozważyłeś może taką ewentualność, że skoro nikt nie chce ci pomóc, to prawdopodobnie nie potrafi tego zrobić albo nie ma na komputerze zainstalowanego odpowiedniego programu lub też zwyczajnie nie ma ochoty na robienie takiej pierdółki dla jednej osoby - tak więc olał cię. Spamując forum oczojebnymi postami z czcionką o $\/\/€€t@ś|\|ym kolorze, które nic nie wnoszą do tematu, naprawdę nie przekonasz nikogo do tego, by ci pomógł. Jedyne, co robisz, to tylko uświadamiasz innych, że jesteś(wstaw tu dowolny obraźliwy przymiotnik).

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2012, 20:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
Rozpakuj sobie archiwa z grą, w jednym z podkatalogów znajdziesz tekstury - jak będą celowniki, to wystarczy zrobić małą edycję i wrzuć z powrotem. No, chyba, że colormapa ma też kanał alpha - wtedy zabawy będzie trochę więcej.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2012, 20:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
Jeśli tekstury celowników są w osobnych plikach to wystarczyłoby wypakować tą od l96a1 zmienić nazwę na np. m95 i zastąpić :) Tylko ktoś musi mieć czas i chęci żeby to znaleźć i się tym zająć. Kolega pewnie nie został nauczony by samemu pokombinować.

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2012, 13:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Ani nie został nauczony grzeczności :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2012, 14:51 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 20:30
Posty: 717
Lokalizacja: Rzeszów
Spróbowałem zająć się tematem, ale zwykłe podmienienie tekstur nie działa, gdyż jest to zapewne tekstura całej lunet, a nie tylko celownika, i najprawdopodobniej nie zgadza się z UV mapą(gra kraszuje). Potrzebujesz kogoś, kto jest w stanie przerobić plik dds.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2012, 20:50 
Offline

Dołączył(a): 10 wrz 2012, 16:51
Posty: 4
dzięki matusz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 wrz 2012, 20:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
^^ Ale ja mam dużo zajęć :P Nawet już rzadko na forum wchodzę żeby czytać, a co dopiero coś robić z dds'ami ^^

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL