Danren napisał(a):
1. Mapy bardzo ładnie zaprojektowane i zróżnicowane. Odmienne tematycznie (Rzeki, śniegi, lasy, góry, równiny, tereny zabudowane).
Płaskie jak stół budzące uczucie "już gdzieś to widziałem", Nebandan Flats absolutnie otwarte na baserape, na reszcie nie jest wiele lepiej.
4 Pory roku, chyba druga mapa śnieżna w całym BF3, lol.
Danren napisał(a):
2. Nowe tryby bardzo dobre (zwłaszcza CTF, który jest bardzo nastawiony na grę zespołową) Air Superiority nie daje tego wrażenia nudy, które czasami mi się wdzierało podczas grania Caspiana, czy innych lotniczych map (zniszcz 2 wrogie samoloty i terroryzuj bezradne jednostki lądowe) Ciągła akcja i brak oczekiwania na samolot, sprawiają, że jest to fajny przerywnik.
CTF aka tryb który do stworzenia wymagał <10h roboczogodzin dla całego DICE i jeszcze tak prostacko zrobiony, AS to nic innego jak conquest gdzie są same samoloty a flagi mają +/- 250 metrów zasięgu... Innowacyjność i nowinki tego dodatku dupy nie urywają zwłaszcza że oba gamemody to mniej niż dzień roboty, nie liczyć upośledzonego gotowania plików pod FB2.
CTF to tryb na max 16 osób, 1 skład broni, drugi zapiernicza po flagę.
Danren napisał(a):
3. Nowe pojazdy dobrze wykonane. Bałem się co do motocykli, że skończą jak te quady z AK czyli jako taki śmieć do transportu z punktu A do punktu B. Okazały się przydatnymi pojazdami, na których ze znajomymi z plutonu niejeden czołg oflankowaliśmy i rozwaliliśmy z wyrzutni/C4/innego narzędzia do niszczenia pancerniaków. No i przydają się na CTF do podnoszenia i transportu flag.
Javelinmagnet Dirtbike i vodnik/humvee które są w stanie rozpierdzielić tankietkę od frontu jedną serią, balans, #WorkingAsIntended
0% smoothing factora i jazda na miejscu pasażera jednośladu przypomina atak padaczki.