HUD gracza, dużo oszczędniejszy niż w BF3, nie jest absolutnie niebieski, gra nie wydaje się również być potraktowana jakimś bolesnym dla oczu filtrem.
Ciekawi mnie jak GUI będzie się zachowywać w MP, liczę na dużo bardziej minimalistyczne podejście i oparcie go na widoczności gry a nie informacji o unlockach, mogliby jakiś mały hologram wyskakujący z boku dodać z informacją "Otrzymano/Odblokowano bla bla", wisiałby przez 1.5s i znikał.
Boli mnie to wyskakujące na środek hovno z informacją co robić które potem wisi nad minimapą, nie mogło by to tam zawsze być i od czasu do czasu mrugnąć?
Imho cały BF4 to będzie BC2xWarfighter zbudowany na BF3 z kilkoma poprawkami.
Marnują pieniądze i czas na SP zamiast zrobić przyjemnego coopa i (r)ewolucyjne MP...
I ten recykling modeli z BF3
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Albo ta autotuba, załaduj 3 granaty, dostań 3 za darmo i stan magazynku nie aktualizuje się z ładowaniem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
To nie jest bazowane na strzelbie a na każdej innej pukawce z magazynkiem, nieładnie DICE. #edit autotuba, najwyraźniej ładuje dwa granaty naraz, mój błąd.
Wygląda też na to że dodali jakieś pierdoły do zarządzania bezmózgimi NPC, lol.