Teraz jest 26 lis 2024, 01:07

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Overpowered
PostNapisane: 17 lis 2013, 23:56 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2003, 12:50
Posty: 2116
Lokalizacja: Bartoszyce i Poznań
Zawsze w BFach pojawiały się bronie masowego rażenia które były przegięte, w tej części wg. mnie przegiętą jest łódź bojowa. To co ta maszyna potrafi zrobić jest niesamowite, czołg nie ma takiej siły.Na dzień dzisiejszy nic nie jest w stanie sprostać mocy niepozornej łódki. Podejrzewam, że w najbliższym patchu zostanie ona osłabiona...

Macie jakieś swoje typy broni które zdecydowanie górują nad innymi ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 18 lis 2013, 16:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2010, 20:58
Posty: 24
Lokalizacja: Łódź
Łódce, tylko łódka może zagrozić! No i jety szturmowe :D


Ostatnio edytowano 18 lis 2013, 16:23 przez waclawek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 18 lis 2013, 16:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
30mm z attack jetów wymagają porządnego nerfa, 20mm w stealth jetach wymaga lekkiego buffa.
Cały system amunicji w pojazdach wymaga gruntownej przebudowy, 2 magazynki zapasu, lol.
I SRAW powinien mieć lepszy promień skrętu imho.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 19 lis 2013, 00:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2012, 14:11
Posty: 141
Lokalizacja: Newmarket
Sama lodka nie jest taka op. Wszystko zależy jaka jest załoga.. Czy tylko ja zauważyłem ze Bf4 to stricte team Play?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 19 lis 2013, 06:57 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
Baloo napisał(a):
Czy tylko ja zauważyłem ze Bf4 to stricte team Play?


Nie, nie tylko ty :P

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 19 lis 2013, 08:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Łodzie op??? Lol.
Miniguny itd z pozycji pasażerów potrzebują nerfa vs samoloty, co to jest aby zabijały kilka razy szybciej niż maa...
Sacjonarne aa wymaga najlepiej wywalenia, czasem nie działa w ogóle a czasem się włącza od razu jak tylko wejdę w zasięg stealth jetem, i po ostatnim patchu zabija mnie w sekundę lol...
Activer radar rockets - znerfili kompletnie nieistotny parametr jakim jest damage a disable zostawili a w jetach to teraz jeszcze łatwiej nimi celować bo już w połowie drogi czasem zaczynają lecieć gdzie trzeba a wcześniej tylko pod koniec skręcały...
Scar-h - jak nie potrafią ogarnąć netcode to niech chociaż zrobią tak aby po 2 headshotach zostawał 1hp czy coś aby trzeba było trzeci strzał bo w efekcie w 90% 1hk ginę właśnie z tego badziewia ;s A jak się ogarną to chociaż recoil pls, to powinno mieć spory a strzela się tym jak z m4...
I jak by znerfili każdą broń zabierając jej połowe dmg to bym się nie obraził :>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 19 lis 2013, 12:12 
Offline

Dołączył(a): 27 kwi 2006, 11:20
Posty: 163
Lokalizacja: koło Oświęcimia
Samolotów według mnie już nie powinni zmieniać ani w górę ani w dół. Może i są słabe na co poniektórą broń ale zwróćcie uwage że mają większą możliwość sper... od ostrzału w stosunku do ataku z powietrza na pojazdy gdzie niekiedy HP znika w pół sekundy, a ucieczka jest niemożliwa. BF3 pod tym kontem był ciężki sprzęt powietrzny posiada tam przegiętą moc.
BF4 jest grą typu napier...anka, a nie symulatorem więc równowaga w broni powinna iść z skillem.

PS: Ogólnie to nie jestem zwolennikiem latającego sprzętu ale wiem że są osoby gdzie widzą przyjemność w graniu tylko i wyłącznie z latania więc licze się z tym że każdemu nie można dogodzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 19 lis 2013, 13:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2013, 12:34
Posty: 29
Niech nic nie "nerfią". Niech naprawią to co nie działa. Nie proście diabła by był zły :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 19 lis 2013, 18:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
szakal0x napisał(a):
I jak by znerfili każdą broń zabierając jej połowe dmg to bym się nie obraził :>

Tak, tak, najlepiej stańmy naprzeciw siebie i kto pierwszy wystrzeli celnie trzy pełne magazynki, ten wygrywa. :omg:

EDIT:
Moim zdaniem nie ma sprzętu OP. Jak ktoś jest dobry w pojazdach, to będzie jeździł po mapie jak walec, jak ktoś celnie strzela ze snajpy, to się sprawdzi i tak powinno pozostać.
Jedyne co rzuca mi się na oczy, to mega nerf śmigłowców szturmowych; ociężałe, powolne krowy (praktycznie jak transportowce z BF3), które bardzo łatwo strącić z ziemi 2-3 rakietami kierowanymi (reload flar lub chaff po aż 30sek! sic!) i słabe działko strzelca i rakiety pilota.
Utrzymać się w powietrzu przez dłużej jak 5min. to "francuska" sztuka, czyt. sztuka spieprzania.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 20 lis 2013, 10:49 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
Jesli zwykla rakieta ala javelin zadaje tam 23% uszkodzen czolgowi to czemu ta sama rakieta wycelowana w lodz a tylko 3-7?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 20 lis 2013, 11:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Wierzbin napisał(a):
szakal0x napisał(a):
I jak by znerfili każdą broń zabierając jej połowe dmg to bym się nie obraził :>

Tak, tak, najlepiej stańmy naprzeciw siebie i kto pierwszy wystrzeli celnie trzy pełne magazynki, ten wygrywa. :omg:

lol...

BlackCockDown napisał(a):
Jesli zwykla rakieta ala javelin zadaje tam 23% uszkodzen czolgowi to czemu ta sama rakieta wycelowana w lodz a tylko 3-7?

Z rakietami w łodzie jest taki problem, że one nie ogarniają jak łódź się rusza. nie wiem w sumie jak z javelinami bo nie używałem, ale te guided rakiety z jetów na ogół wybuchają za łodziami dopiero... Skutera chyba jeszcze nigdy w ruchu nie trafiłem.

Ale tak, znerfiona powinna być odporność quadów skuterów i łodzi transportowych - co to jest, że cała seria z apcty nie rozwali quada lol, te badziewia powinny ginąć na jedną rakietę/parę pocisków przeciwpanernych z czegokolwiek (no może prócz mbt law bo 2ez)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 20 lis 2013, 15:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Funfact.
Serwer nie ogarnia trafień rakiet w szybko poruszające się obiekty, dlatego zadają bardzo małe obrażenia lub nie zadają ich wcale :D
Wszyscy, oddajmy hołd tickrate na poziomie ~30TPS.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 4 gru 2013, 23:26 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:42
Posty: 139
shotguny ,w tej części przegieli z dodatkiem full choke np 870 albo uts-15 to czysty frag generator

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 4 gru 2013, 23:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Perley napisał(a):
shotguny ,w tej części przegieli z dodatkiem full choke np 870 albo uts-15 to czysty frag generator

1. Wciąż trza przycelować.
2. Body Armor zmniejsza obrażenie ze strzelb do koło 67%
3. UTS15 ssie w obrażeniach na strzał.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 5 gru 2013, 00:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Top1 most overpowered rzecz ze wszystkich battlefieldów...
UCAV.
Wow, prawie nic nie wymaga skilla, na mapach infantry/małych z respa możesz zabijać z praktycznie zerowym zagrożeniem (Puki przynajmniej inni tego nie odblokują), infantry na hita, w czołgi za 50+disable, recharge amunicji w pare sekund. To będzie tak banowane...
ALE JAKIE TO FAJNE MATKO nic tylko siedzę i tłukę z tego.... ;D Ale łatwo się domyśleć jak takie kd1 camper nooby dostaną w łapy coś takiego.... Zero pożytku dla teamu będzie... A jak cie jeszcze chociaż raz trafi taki podczas walki czołgowej... Instant ragequity wyczuwam ;/

Jedynym counterem są wymagane 3 x 5 killi w rundzie z samolotów co dla sporej części osób wydaje się niemożliwe do wykonania... :D



####

A shotguny nie są op bo to jest na bliski dystans jedynie, no i z tego co widziałem sabot już nie zabija z kilometra na hita więc
Nie są op.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL