Teraz jest 13 mar 2025, 09:23

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 5 gru 2013, 10:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 11:09
Posty: 219
Symulator modelarski? LOL....

_________________
Pzdr, Tomek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 5 gru 2013, 12:25 
Offline

Dołączył(a): 4 lut 2012, 02:56
Posty: 133
Krypą do wyjęcia tylko inną krypą i z powietrza czasem się uda.Gdyby działko w heli dla strzelca było mocniejsze kamperstwo w łódkach miało by nie za wesoło.Zawsze jest jeszcze c4-często udaje mi się takiego ślepaka kaperskiego zakleić :lol:
Ogólnie bronie są za mocne i trudno powiedzieć czy to wina samych broni że tak się pada na hita bo takie mocne czy tez wina tego że ta gra to jak na razie jeden wielki bug i gdyby działało jak należy wszystko,wówczas odczucia były by inne.Na bank przegięcie to snajperzy,zabijający trafieniem w kostkę-masakra i mechanik strzelający szybciej ze swojego pierwszego "RPG automatu" szybciej niż czołg przeładuje a ty jak trafisz w niego ty wywalisz tyko dziurę pod nim....
Na dzień dzisiejszy to rozsądne granie jest na własnym serwerze i ograniczanie pojazdów czy broni dla klas które nas wnerwiają.Do puki gry nie naprawią na 100%,synchronizacji itp,nie ma co gdybać bo tak na prawdę nie wiadomo od czego to zależy.

Tak ciekawostka-na swoim serwerze stajemy 15m od siebie i strzelamy pojedynczym ogniem do siebie-raz w pierś potem w nogę( z ruskich pykaczy typu rpk i aku i tych ace.raz zabiera 25hp raz 60 a raz wcale dopiero za drugim shotem coś zabiera.Strzelasz w koste zabierze tyle samo.Chodzi o to że te całe hp spada jak chce i na każdym serwerze wygląda to inaczej.To samo zrobiliśmy w bf3 i tam jest wszystko jak należy.Dobrze że chociaż dźwięk jest już na "Pytongu" normalny bo crashować dalej crashuje :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 5 gru 2013, 13:43 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
Moja teoria jest taka, ale jej nie sprawdzialem bo nie mialem jak - kto ma Premium ma spawn protection bo to jest NIEMOZLIWE gdy widze goscia, za chwile za nich ma spawn gosc ze squadu, czekam chwilke, strzelam a ten nic nie dostaje i gine od niego a sam wielokrotnie mialem tak ze spawn i smierc, nawet granatem tak dostalem, wybralem miejsce, czarny ekran, jestem i juz death. Sam nie mam Premiuma


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 5 gru 2013, 13:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
BlackCockDown napisał(a):
Moja teoria jest taka, ale jej nie sprawdzialem bo nie mialem jak - kto ma Premium ma spawn protection bo to jest NIEMOZLIWE gdy widze goscia, za chwile za nich ma spawn gosc ze squadu, czekam chwilke, strzelam a ten nic nie dostaje i gine od niego a sam wielokrotnie mialem tak ze spawn i smierc, nawet granatem tak dostalem, wybralem miejsce, czarny ekran, jestem i juz death. Sam nie mam Premiuma


Ja nie mam żadnych problemów z zabijaniem spawnujących się, niby ochrona jest ale trwa jedynie sekundę albo i mniej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 5 gru 2013, 14:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Ochrona spawnu jest aktywna tylko wtedy, gdy się nie ruszamy z miejsca.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 5 gru 2013, 16:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
To jest zabawne szczególnie że spawn protection działa ciut krócej niż blackscreen :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 5 gru 2013, 16:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
To samo z blackscreenem było w poprzednich częściach, nie pamiętam, czy BC2 czy BF3.
Olać spawnprotect, ale czas, kiedy można nas zastrzelić, a moment, kiedy widać cokolwiek poza czarnym ekranem, jest znacznie, znacznie za długi.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 5 gru 2013, 17:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
krolo76 napisał(a):
Na bank przegięcie to snajperzy,zabijający trafieniem w kostkę-masakra


Eeee co? Na HC grasz czy jak? Jeśli nie to ze snajperek zabijesz na hita tylko do bodajże 12,5 metra w tors, dalej zostaje tylko głowa albo poprawka z pistoletu. Chyba, że mówisz o M82 czy AMR-2 to tak, one zabiją na hita z każdej odległości, ale mając tylko dwa magazynki + konieczność zdobycia jej leżącej na glebie nie jest to jakieś niezbalansowane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 5 gru 2013, 17:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wracając do tematu.
To jest Overpowered:
http://www.youtube.com/watch?v=wh8voPESN70#t=63

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 5 gru 2013, 20:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Trzeba to przetestować na Lockerze na 64 graczach :D O ile nie znerfią mi tego do czasu aż będę mógł tym zagrać :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 6 gru 2013, 12:43 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
Wierzbin napisał(a):
Ochrona spawnu jest aktywna tylko wtedy, gdy się nie ruszamy z miejsca.

Wybralem miejsce, deplay, nic nie robie ani mycha ani klawiatura i dzis 2 razy umarlem natychmiast po spawnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 6 gru 2013, 13:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Bo skończył ci się spawnprotect w momencie, kiedy ty wdziałeś jeszcze czarny ekran :lol:
Nie wiadomo czy taka ochrona w ogóle istnieje.
Po BF4 można się spodziewać wszystkiego.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 6 gru 2013, 18:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Dlaczego te majstry z DICE nie mogły streamować tekstur w tle albo zrespić nas po załadowaniu ich, nie w trakcie? Jakoś nie ma większych problemów z podglądem w menu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 7 gru 2013, 02:27 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
Wierzbin napisał(a):
Bo skończył ci się spawnprotect w momencie, kiedy ty wdziałeś jeszcze czarny ekran :lol:
Nie wiadomo czy taka ochrona w ogóle istnieje.
Po BF4 można się spodziewać wszystkiego.

Czyli albo BF albo Premium, czekam na opinie innych :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Overpowered
PostNapisane: 7 gru 2013, 14:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2006, 20:43
Posty: 21
Lodzie bojowe latwo rozwala A10. Chyba nie ma niczego co by bylo razaco OP. Praktycznie wszystko mozna czyms skontrowac.

Snajpera dal bym proce i tyle zmian :)) Za proste sa te snajpy dlatego taki wysyp kamperow na dachach. Patrzcie na filmik wyzej ile snajperow jest...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL