Teraz jest 28 lis 2024, 09:23

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 lut 2014, 21:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2009, 15:19
Posty: 40
Lokalizacja: Kołobrzeg
Witam, ostatnio miałem zamiar zmienić tajne zapytanie itp, lecz dawno konto założyłem oraz dodałem tajne pytanie wraz z odpowiedzią i tutaj zaczyna się problem nie mogę sobie przypomnieć jaka to była odpowiedź chodź, myślałem że jest jakieś przypomnienie tej odpowiedzi na e-mail lecz nie ... dlatego origin to syf. Postanowiłem że porozmawiam z Panienkami z EA lecz otrzymanie takich informacji nie jest możliwe za pośrednictwem e-mail bla bla ..,i że mam rozmawiam przez telefon lub za pomocą live chatu. I tutaj jest cyrk dopiero, mimo czekania 2h na rozmowę ni ch** nikt nie odebrał e-słuchawki z centrali ciągle "Thanks for Contacting EA! Please wait while we connect you to an EA Game Advisor." I tutaj kończe się moja historia i pytanie do was: W jaki sposób mam porozmawiać z tymi wieśniakami i czy wy też mieliście podobny problem.

Pozdrawiam, Zbigniew

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2014, 22:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
dzwonisz do angielskiego supportu? Why? Może mają inne strefy czasowe nie pracują czy coś
Zadzwoń do polskiego ale i tak przygotuj się na czekania trochę ~20-30 min. I najlepiej dzwonić jakoś niedługo po tym jak zaczynają pracować. Ale i tak sobie poczekasz :> Kilka razy już dzwoniłem i nigdy nie uwinęli się z odebraniem w mniej niż 15 min.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2014, 23:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2009, 15:19
Posty: 40
Lokalizacja: Kołobrzeg
Na stronie EA pokazuje czy aktualnie mogę do nich dzwonić itp. Polski support to kpina jeszcze większa.

Ale ja nie chce dzwonić do nich telefoniczne, tylko livechat lub ew. skype. Po co mam płacić za 30 min czekania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2014, 23:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Przez livechat nie zmienią ci secret question jak nie znasz odpowiedzi, tylko telefonicznie - przynajmniej tak było jak ja miałem ten problem.
A i wgl płaci się za czekanie? Też raz myślałem, że zabule a tu okazało się, że zdjęło mi tylko za 'właściwe' gadanie. (Ale nie jestem pewien czy jakiegoś pakietu nie było i źle mi nie wyświetliło podsumowania rozmowy)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2014, 23:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2009, 15:19
Posty: 40
Lokalizacja: Kołobrzeg
Właśnie skończyłem rozmowę z kolegą z USA zmienił mi tajne zapytanie itp. Oczekiwałem ok 5 min. Nie wiem od czego zależy support UK, PL bo tam dostać się na rozmowę to jak rolnik stojący w kolejce po dotacje. Ale support z USA jak najbardziej na +. Można zamknąć.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL