Teraz jest 19 kwi 2025, 08:56

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 15:55 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:08
Posty: 213
Lokalizacja: Warszawa
tia gadać kazdy umie, a jak przychodzi co do czego to czasu i ludzi brak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 16:00 
Offline

Dołączył(a): 4 lip 2003, 01:07
Posty: 23
Lokalizacja: Chojnice
jeszcze raz proszę...admin'a by zmienił mi ksywe z swirek na enzo....!!!!

_________________
Enzo

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 16:02 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
swirek napisał(a):
No dobra...
bo grafików do modlei to ja znajde...ale jest pytanie:

czy panowie służą widzą co do , bitew, jednostek itd..., chętnie rozpatrze waszę propozycje i pomysły...

uwarzam że do końca feri, powinna ukazać się beta mod'a :))


Z tego co wiem w skład FH będzie wchodzić sekcja poświęcona kampanii wrześniowej. Tak więc pomysł abyś do tego teamu dołaczył nie byłby IMO taki zły. AFAIK brakuje im modeli Łosia, Karasia, Czapli, Lublinów na pływakach, polskich okrętów i może kilku charakterystyczniejszych budowli (Zamek Królewski w Warszawie itp.). Dodam jeszcze, że Ater chyba cos robił dla teamu FH (o ile pamietam nagrywał polskie voicepacki z komendami - te spod F-ów). Spróbuj - może ciebie wezmą. Taki mod robiony samotnie nie miałby dużej siły przebicia - krało w to by najwyżej kilkadziesiąt (może kilkaset) osób. A jeżeli wchodziłoby to w skład czegoś większego (na przykład FH) to i sasięg twoich dzieł byłby większy...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 16:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 15:34
Posty: 882
Lokalizacja: Milanówek
swirek napisał(a):
jeszcze raz proszę...admin'a by zmienił mi ksywe z swirek na enzo....!!!!


Dla mnie zawsze będziesz świr :twisted:

upejd: jeśli chodzi o Fh to przydał by się mauser m29 zamiast enfieldow dla naszych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 16:06 
Offline

Dołączył(a): 6 mar 2003, 17:51
Posty: 409
Lokalizacja: wawa-kabaty
czemu ma być świrem?? spoko chłop chciał moda zrobic ale mało kto tu sie zna na rzeczy i juz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 16:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 15:34
Posty: 882
Lokalizacja: Milanówek
To w dziesiejszych czasach pożatować nie można? :D

ps enzo jak szukasz czegoś o kampani wrześniowej to :arrow: tutaj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 16:17 
Offline

Dołączył(a): 11 sty 2004, 00:07
Posty: 12
Lokalizacja: SZCZECIN
ja bym raczej poszedł w strone np: powstania warszawskiego... co wy na to?? pare doslownie mapek: warszawa- centrum, warszawa- praga itd.

_________________
Bądz dumny z tego kim jestes i z tego jaki jestes!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 16:35 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
swirek napisał(a):
jeszcze raz proszę...admin'a by zmienił mi ksywe z swirek na enzo....!!!!

napisz swa prosbe na forum redakcji.../obslugi forum.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 17:15 
Offline

Dołączył(a): 4 lip 2003, 01:07
Posty: 23
Lokalizacja: Chojnice
Podajcie mi strone...do FH chce zobaczyc jak daleko jzu sa...w kampani wrzesniowej...

a mysle, ze i tak mozna by zrobic mini-moda....kilka mapek z powstania warszawskiego>>>>

Zapytam się tych z FH czy mnie chcą...:) może się uda...

_________________
Enzo

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 17:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
swirek napisał(a):
próbke...spoczko...

narazie...tylko projekt...crossa...ale pod wieczor bedzie prawdziwy render...


A ile te modele mają polygonów? Coś wydaje mi się, że sporo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 17:19 
Offline

Dołączył(a): 4 lip 2003, 01:07
Posty: 23
Lokalizacja: Chojnice
Mają dużo....:)

Powiem tylko tyle że aby wyrenderować ten objekt trzeba mieć... 256 ramu....a najlepiej 512 (no ja mam 1GB)....

_________________
Enzo

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 17:24 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2003, 14:31
Posty: 724
Lokalizacja: Dead Warschau
swirek napisał(a):
Mają dużo....:)

Powiem tylko tyle że aby wyrenderować ten objekt trzeba mieć... 256 ramu....a najlepiej 512 (no ja mam 1GB)....


256? ile godzin to wtedy zajmuje? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 17:29 
Offline

Dołączył(a): 4 lip 2003, 01:07
Posty: 23
Lokalizacja: Chojnice
nie dużo, tu chodzi o miejsce w pamieci na obliczenia...gdyz nie posiadam kart do DCC np. Quadro 4 , albo Fire GL...albo WildCat...tylko zwyklego geForce 2....:)

i dlatego wszystkei obliczenia ida do pamięci...

_________________
Enzo

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 17:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
swirek napisał(a):
Mają dużo....:)

Powiem tylko tyle że aby wyrenderować ten objekt trzeba mieć... 256 ramu....a najlepiej 512 (no ja mam 1GB)....


Nie możesz powiedzieć ile? Przecież masz informacje w narzędziu, które stosujesz. Jeżeli składają się dziesiątków tysięcy czy wręcz z setek tysięcy polygonów to pewnie do niczego więcej się nie nadają jak tylko do pokazania obrazków na stronie www. Silniki 3d wymagają modeli o relatywnie niskiej liczbie polygonów, bo rendering trwa w czasie rzeczywistym. Jeżeli obiekty składają się ze zbyt dużej ilości trójkątów, a w grze jest ich dużo to jest to straszny narzut na szybkość działania.

Widzisz nie sztuką jest stworzenie ładnych obiektów. Sztuką jest tworzenie ładnych modeli przy jak najmniejszej ilości polygonów. Trzeba posiadać wiedzę i umiejętności, które polygony warto usunąć, bo i tak ich nie widać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2004, 18:04 
Offline

Dołączył(a): 4 lip 2003, 01:07
Posty: 23
Lokalizacja: Chojnice
Stary kogo ty uczysz....co?! :x

Zajmuję się tym od 6 lat...więc daj sobie luz...!!!!

już ja wiem co umiem...ale jakbyś zauwarzył to pewien osobnik poprosił mnie, o moej realistyczne objekty a nie te do gier...

a co do twojej teori na temat objektów, to sie bardzo mylisz... sztuką jest zrobic dobry model....bo cienki model to zrobi kązdy...a zresztą jezeli ssztuką jest zorbić ładny a szybko działający model...to zrób taki extra super duper, nie do gry...bo takie to przecież nie sztuka co? :shock: :x czekam na twoje rendery....

a co do przelicznikow polygonów to ci nie powiem, bo objekt ten mam gdzies na plycie...jak sprawdze to podam liczbe poligonow...


I będe wdzięczny jak się więcej nieu bedziesz wymądrzał... co?

_________________
Enzo

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL