Teraz jest 23 lis 2024, 06:33

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 mar 2004, 15:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 08:33
Posty: 892
Lokalizacja: Bartoszyce
Czekam na zwięzłą dyskusje i wasze opinie na temat najnowszej odsłony tego wyśmienitego moda. Co wam się podoba, co nie, czego brakuje itp... I ogólne wrażenia z gry..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2004, 15:52 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
nie podobaja mi sie nowe celowniki w pojazdach... nic nie widac przez nie - ani jak wycelowac... moze to i lepiej,...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2004, 17:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2003, 14:35
Posty: 52
Lokalizacja: Brzesko
Brak celownika jak sie jedzie czolgiem - idiotyzm,
dlugi czas ladowania plansz, i chyba jednak wieksze
wymagania sprzetowe w stosunku do podstawowego
BF-a.
Na razie malo serwerow z tym modem, moze po pewnym
czasie bedzie lepiej...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2004, 17:59 
Offline

Dołączył(a): 9 lut 2004, 12:38
Posty: 2
Max, celownik jest, tylko musisz zmienic kamere, domyslnie to powinno byc F9.

Przy okazji, Mors jest wokol farmy gdzie jest flaga.

Artylerie niemiecka wozoną przez ciezarówkę rozkłada sie normalnymi strzałkami na klawiaturze (nie WSAD'em)

------------------------

Fall Weiss
Doskonała mapka, cudowne krajobrazy, dobrze wykonany teren, szczegolnie w okolicach flagi przy farmie. Tam czuć prawdziwy klimat, gdy przed pagórkiem ukrywa sie na leząco 10 Polaków z M35, na zmiane wysciubiając nosa i strzelając do nacierających Panzerów II, ciezarówek itd. Ruiny miasta tez ciekawe, dzisiaj na zagranicznym serwerze, za rzeką, miasto ostrzeliwaly 3 Panzery II i APC, a ja ukryty w ruinach domku za scianką, probowalem ich ostrzeliwać z M35 (daremny efekt, czolgi prowadzili engowie). To było naprawde ciekawe gdy na scianie obok mnie w chwile tworzylo sie kilkadziesiąt dziur... Cudowne przezycie.

W walkach 7TP z Panzerem II decyduje o zwyciestwie jedynie zaskoczenie. 7TP moze rozwalić z boku Panzera jednym strzalem, ale Panzer II ze swoja szybkostrzelnoscia moze do tego nie dopuscic.

Wz 34 sprawdza sie doskonale jako anihilator piechoty, doskonale jest sie nim ustawic obok dziala ppanc, zeby w razie czego zwiekszyc kaliber na wypadek ataku czolgow.

M35 nie sprawdza sie w pojedynke przeciw czolgom, z powodu jego bardzo małej szybkostrzelnosci (btw. zle jest zrobiona animacja, animacja zaladunku trwa 3 sekundy, ale zanim NAPRAWDE bedzie przeladowany i mozna oddac strzal, dopiero po okolo 6-7 sekundach). Nie mniej, gdy jestes ukryty za jakas przeszkoda (ja bylem za skrzynka na pietrze stodoly), a czolg niezbyt rozgarniety (stoi bokiem :| ) to masz duze szanse na wygraną... Dobrze sie sprawdza takze przeciwko pojedyńczym jednostkom piechoty, z powodu 100% (!) celności, celownik na lezaco bardzo szybko sie stabilizuje, zaledwie kilka sekund, a nie kilkanascie-dziesiat jak przy Panzerfauscie lub PIAT'cie.

Mors jest niestety tylko jeden, w zasadzie chyba nic specjalnego, normalny SMG. Brakuje czegos do zastapienia Kar98 w Polskiej Armii, Niemcy natomiast maja tez M35, tylko pod zmienioną nazwą.

Na minus mozna dodac zmienioną fizykę lotu, lotnictwo jest o wiele mniej skuteczne, gdyz skret zajmuje teraz pol mapy, podczas gdy inne manewry pozostaly niezmienione, co dosc dziwnie wyglada

Piękne są odgłosy Nebelwerfer'a (nie wiem jak to sie dokladnie pisze, niemiecka artyleria rakietowa) i Katiuszy (szczegolnie tego pierwszego).

Zmieniona wersja Stalingradu, Battle for Stalingrad, przypomina teraz ludząco pierwszą fazę tej bitwy w grze Call of Duty, tzn. brzeg, przystan, lodzie, woda, przystan, brzeg, ufortyfikowane wzniesienia, ruiny.

W tej chwili chyba jest to najlepszy mod do BF'a, akie jest przynajmniej moje zdanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2004, 18:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Właśnie sie dziwiłem co tak cicho, widocznie nie wszyscy jeszcze sciagneli. Mod wymiata, w stosunku do 0.5 rewelka. Mapy Omaha 1945, Gold Beach, Pavlov wymiataja. Byc moze jeszcze cos, ale jest tego tyle ze narazie nie widzialem wszystkich. Wczoraj malo sie nie zalamalem ladujac 15 razy na Omaha z barki przed bunkrami. Przewaznie niedobiegalem do bunkra. W koncu odpuscilem i obieglem ich lewa strona. Motw z rozwalaniem drzwi expakiem fajny, cos jak niesmiertelny Wolfenstein MP_Beach. Na Gold fajne krzaczki, Pavlov duzo lepszy od klasycznego Stalingradu walki w miescie mniodzio :). Moim zdaniem duzo poprawili grywalnosc, sila broni jest lepiej ustawiona, celownik w biegu i skokach tez fajnie wariuje, wiec Quakeowcom mowimy nie ;). Z celownika "c" w czolgach nie korzystam , a i tak trafilam - rozwiazalem to prosciej :). Wczoraj z Miloszem przy pomocy MG nie przepuscilismy do ostatniej bazy Axis na Omaha klasyczniej-zmienionej, nikogo chyba z 15 minut. Musze zobaczyc pozostalem mapki, ale ogolnie ostatnio gram tylko FH :) i jak musze spary przed EC.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2004, 18:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
własnie grałem w battle of britain.noo panowie teraz te alianckie AA(axisowych nie sprawdzałem) rulez,strzelają tak jak w zwykłym BF ale siłe mają duuużą np. na bombowiec axis starczy trzy celne trafienia..miód 8) al ogólnie wymagania nowego FH olbrzymie(grałem na mapce alpen"cośtam" nie pamiętam całej nazwy :D to przez 10minut gry non top był swapping z hdd(mam 512mb) :? przy 20 typa na servie i otwartej przestrzeni w razie jakiejś zadymy to chyba zwis by był :?

update:przed chwilą grałem na mapce arnhem1944 non top swapping z hdd uniemożliwiający jakąkolwiek gre i lagiii,po zabiciu nie mogłem się jush zrespawnować mimo posiadanych flag :evil: (chyba w readme FH powinno pisać requirement min. 1 gb ram :evil:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 8 mar 2004, 20:01 przez MK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2004, 18:31 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2003, 20:10
Posty: 35
Lokalizacja: WUWUAA - kabaty
Najlepszy mod w jakiego dotad gralem, a w pare gralem.

Na + :
-samoloty, teraz po zestrzeleniu drugiego czuje sie prawdziwa satysfakcje. Uciekanie przed innym samolotem to takze prawdziwe wyzwanie. Na zmnieszona manewrowosc nie narzekam :) .No i piloci, ciekawy patent. Albo bierzemy pistolecik i spadarchron albo tylko karabin :) .
-mapy, gralem tylko na paru, ale nowy wake wgniotl mnie w ziemie. Serwer na 64 osob, chaos i zamieszanie i tylko jedna mysl 'kur..co ja mam robic??'. Swietna mapa i swietny klimat. Jeszcze Foy i Crete, dla map ogromny plus.
-bronie i nowe dzwieki do nich, cuudo! Thompson brzmi pieknie.
-przenosny ckm czy jak to sie tam nazywa. Lapiemy takie cos w lapy, lecimy pod jakis krzaczek czy drzewko, rozkladamy i kampimy. Swietna sprawa.
-helikopterek na Alpen'costam', nie latalem tylko obserwowalem jak ktos latal.

Na - :
-polskie dzwieki, tzn rozkazy. Po prostu nie podobaja mi sie.
-jakies tam pomniejsze bledy.
-biale helmy niemcow :lol: Chociarz mialem kupe zabawy biegajac na Berlinie ze snajperka i polujac na 'bialoglowych' hehe.
-tragiczne dzialanie Alpen'costam', przynajmniej u mnie. Slyszalem od jednego goscia z FHmod, ze maja to poprawic w 0.62. Mam nadzieje.
-papka na ekranie po wlaczeniu celownika w czolgu, wy tez tak macie czy to przez moja mala rozdzielczosc ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2004, 20:15 
Offline

Dołączył(a): 6 wrz 2003, 16:17
Posty: 38
Lokalizacja: Szwecja, Sztokholm
a mnie jak zwykle nie dziala :'(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2004, 01:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Jest sporo map gdzie po "śmierci" nie można już się zrespawnować. Podejrzewam, że niedługo będzie 0.62.

W stosunku do 0.5 znacznie poprawiona proporcja broni. Koniec wyskakujących z jeepów rurkarzy. Piechota jest w stanie ochronić czołg przy zdobywaniu umocnionych pozycji.

Artyleria PAK-40 - zajebista.

Samoloty latają jak na filmach - nie ma "akrobacji" powietrznych.

Ogólnie wrażenia *******.

Mam nadzieje, że będzie wersja 0.7, a może i 0.8 pod BF:V

BTW: Polacy używali K98 (jakieś polskiej modyfikacji), jak duża część europejskich armii przed II W.Ś.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2004, 08:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 15:34
Posty: 882
Lokalizacja: Milanówek
jurgens napisał(a):
BTW: Polacy używali K98 (jakieś polskiej modyfikacji), jak duża część europejskich armii przed II W.Ś.


Z tego co pamiętam to był mauser m25, ale moge sie mylic.

_________________
Człowiek musi czasem zrobić coś głupiego, inaczej nie jest człowiekiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2004, 09:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 23:31
Posty: 648
Lokalizacja: Warszawa
vOchlin napisał(a):
-biale helmy niemcow :lol: Chociarz mialem kupe zabawy biegajac na Berlinie ze snajperka i polujac na 'bialoglowych' hehe.


Podejrzewam, że białe hełmy to po prostu wersja ocenzurowana, ponieważ historycznie na mapach gdzie występują białe hełmy walczyły oddziały SS. Poczekajmy na wersję niecenzuralną ;)

A moje komentrze:
- Strzelanie z broni ppancernej przysparzało wiele kłopotów. Okazało się, że wcelowanie jest tylko kwestią czasu ;) Dzięki temu gra staje się bardziej grywalna.
- Pavlow. Cudo, skillowa mapka. Czułem się jakbym grał w Call Of Duty MP.
- Samoloty jakoś szybsze niż w Bfie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2004, 10:41 
Offline

Dołączył(a): 19 cze 2003, 16:35
Posty: 458
Lokalizacja: Polska bo tu się pije :)
Nie wiem czy ktoś z was zauwazył jaki motyw panowie FH na wake zrobili mianowicie skończyła sie runda, ja już wybieram spawn jako AXIS na lotniskowcu ale ku mojemu zdziwieniu patrze a tam po mapie lata sobie spawnpoint jako że było to przed rozpoczęciem rozgrywki nikt z graczy tego kontrolować nie mógł. Co sie okazało był to bombowiec który sam sobie latał po mapie i dopiero gracz nad nim przejmował kontrole (moim zdaniem to jest pomysł w deche) wraz z upływem czasu takich punktów pojawia się coraz więcej i więcej............ Jedną żeczą które mnie troche zdziwiła to fakt że obniżone Wake jest dużo łatwiejsze do obrony teraz AXIS naprawde mają cieżki orzech do zgryzenia, ale to chyba przez lotnictwo które już nie ma takiej siły ognia jak w vanilla BF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2004, 11:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
W FH atakujący zawsze mają "przerąbane" jeśli teren jest otwarty.
Jak grałem w 0.5 to bardzo rzadko się zdarzało, aby japońce zdobyły wszystkie punkty.

Moim zdaniem Japońce mają gorszą broń i szczerze mówiąc brakuje im porządnego sprzętu oblężniczego.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2004, 11:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2003, 23:31
Posty: 444
Lokalizacja: Warszawa
Piechota jeden strzal jeden trup. Mi sie podoba

_________________
Are you brave enough?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2004, 11:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Jest niezły ubaw, jak się gra z osobami, które grały tylko w BF-a ;)

Biegnie sobie taki, środkiem pola, podskakuje, rzuca w czołgi granaty przeciwpiechotne. A potem wychodzi 0,0,10 ;) i narzeka że gra niegrywalna.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL