Teraz jest 22 lis 2024, 09:09

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 00:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2003, 23:09
Posty: 437
Lokalizacja: Warszawa
Bełkot połamanych clownów... Ilu z was widziałeo orginalnego vietnama albo grało w niego? Pozatym ludzie rozróżnijcie dwie rzeczy granie w gre a jej uruchomienie. Ja życze powodzenia z oglądania zdjęć tym wszytkim specom od kart graficznych i ramu....

_________________
Obrazek
The eye sees only what mind is prepared to comprehend.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 00:35 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Na 128 RAM ponoć BF 1942 nie dało się uruchomić. Ja uruchomiłem, grałem nawet na medium detalach szło (800x600) więc troszkę przesadzacie z tym RAM'em. Zresztą o ile wiadomo to mapy są mniejsze więc powinno być mniejsze obciążenie dla RAM'u, a większe dla karty. No chyba że ktoś ma mało pamięci na karcie i tekstury trzeba załadować do RAM'u to owszem grać się raczej nie da.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 00:37 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
Dowodca_Pawel napisał(a):
Na 128 RAM ponoć BF 1942 nie dało się uruchomić. Ja uruchomiłem, grałem nawet na medium detalach szło (800x600) więc troszkę przesadzacie z tym RAM'em. Zresztą o ile wiadomo to mapy są mniejsze więc powinno być mniejsze obciążenie dla RAM'u, a większe dla karty. No chyba że ktoś ma mało pamięci na karcie i tekstury trzeba załadować do RAM'u to owszem grać się raczej nie da.

tak masz racje, BFV spokojnie pojdzie na 128 ramu :lol:

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 00:39 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
128 RAM'u to był przykład do BF42. Chodziło mi o 512 :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 00:40 
Offline

Dołączył(a): 19 cze 2003, 16:35
Posty: 458
Lokalizacja: Polska bo tu się pije :)
Dowodca_Pawel napisał(a):
128 RAM'u to był przykład do BF42. Chodziło mi o 512 :).


A napisałeś gdzieś 512 bo ja nic nie widze :roll: :roll: Wiesz my nie wiemy tego co myslisz zważ na to :!: :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 00:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
Holman napisał(a):
tak masz racje, BFV spokojnie pojdzie na 128 ramu :lol:


Taaaa, chyba 128mb karty graficznej :)

Kurna, zacząłem o samych wrażeniach z gry dotyczących grywalności, a ci przeszli na dyskusję o piratach i wymaganiach. Ot forum dyskusyjne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 00:42 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Kafar napisał(a):
j i tak uwazam ze panikujecie i po psortu opcji dobrze nie ustawiliscie. Trzeba troche pokombinowac mi gry skacza w 640x480 ale ta sama gra w 1024x (coś tam) chodzi zajefajnie plynnie tka bylo na moim starym kompie w quake 3 i tak tez było w BF 42.


Jest to pierwszy znany na świecie przypadek. Gratuluje - zalecam gre w rozdzielczości 1600x1200 - powinno chodzić jeszcze lepiej. Acha chyba że to "coś tam" przy 1024 to 10 - wtedy nie dziwota że płynnie chodziło.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 00:44 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
We wcześniejszym poście pisałem o tym żę 512 RAM wystarczy do Vientama. Ktoś to podwarzył więc dałem jeden z argumentów. Czytajcie całą dyskusje, a nie co drugie słowo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 01:31 
Offline

Dołączył(a): 12 lut 2004, 19:37
Posty: 23
Lokalizacja: Opole
Hynol akuat koncze kierunek z tego typu spraw i wiem jak to jest i jak to dziala. Przy wiekrzych rozdzielczosciach progrma moze lepiej dzialac gdyz jest uzywane 100% mozliwosci karty a przy 640x480 jest praktycznie minimalna jej czesc. Uzywajac całej karty wydajność rośnie ale oczywiscie musi to byc tez dobry komputer.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 01:46 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
powiedz co konczysz zadzwonie do rektora zeby cie wylal na zbity pysk...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 01:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
nie zdzierże dłużej..buhahahahihihih...tak tesh o tym czytałem w clicku i cdromku..czyli np.gf4mx lepiej chodzi jak się gra w rozdz.1024x32bit i full max detail bo karta jest cała wykorzystywana,natomiast w 640x16bit min detail chodzi wolniej ciekawe dlaczego :?: panie proseforze :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 02:07 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Kafar napisał(a):
Hynol akuat koncze kierunek z tego typu spraw i wiem jak to jest i jak to dziala.

Ja przy tym troche pracuje. Rozmawiałem z programistami i też się szczerze uśmiali.

Cytuj:
Uzywajac całej karty wydajność rośnie ale oczywiscie musi to byc tez dobry komputer.


Pewnie twój komputer. Bo chyba tylko na nim to zachodzi. Nie wiem co i gdzie studiujesz, i chyba wole niewiedzieć. No więc direct zapycha zwykle karte na maxa - wyłącz synchronizacje, to renderuje więcej niż może wyświetlić. Gdzie więc jest twoja "nieobudzona" moc? Abstrachując od tego wywodu to tak czy inaczej badury.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 02:09 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
a mnie sie dowcip przypomnial:
2 ex studentow po arhitekturze:
- boli mnie brzych
- to idz do lekarza...
- wiesz co jak pomysle sobie jakimi jestesmy arhitektami to sie boje isc do lekarza.
:lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 02:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2003, 19:55
Posty: 495
Lokalizacja: Tarnów
Oj,bardzo wiele nas omija :

There's already a new map available for Battlefield Vietnam, a game by Digital Illusions Canada which "drops players into some of the Vietnam War's fiercest battles. Fighting in theatres from jungles surrounding the Ho Chi Minh Trail to the city streets of Hue, players will choose from two well-equipped forces, the United States or the North Vietnamese Army (NVA) and Vietcong". Source planetbattlefield.

Aha mapa nosi nazwe bodajże "Vietnam Valley Assault Map"

Nowa mapka,hehe bardzo szybko,EA szaleje. :wink:

_________________
|Page UP -> Wybaczam bo nie wiesz coś zrobił|Page Down -> Nie wybaczam wiec karam|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2004, 03:13 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
trzeba bylo dokladniej poczytac mapke zrobil tak sobie jeden z tworcow bf:v
8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL