Teraz jest 25 lis 2024, 22:04

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 03:05 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2003, 12:23
Posty: 269
Lokalizacja: Gdynia
Pieprzona woda nie błyszczy sie :evil: mam gf 3 @ ti 500 ta karta przecierz obsługuje shardery 1.1 prubowałem różnych sterowników i nic co jest walone fakt ze mam pirata ale koles ma taka samą karte i jest ok grałem w ustawienich 800na 600 wszystko na high i porażka :evil:

UPDATE:
właśnie przejrzałem screeny gorneta i widze ze u niego jest tak samo jeśli tak wygląda PS 1.1 to ja jestem świety chyba Morrowinda nie widzieli phiii
ps Holman zrzuć tu jakąś wode :lol:

_________________
1945-Hiroszima, 1986-Czarnobyl, 1995-Windows, 2005 Lepper?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 06:00 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
hubiii napisał(a):
a tak nawiazujac do gqafik to karty kotre wykoystuja dx9 beda ladnie smigac .. reszta starych niestety bedzie sie meczyc...


No nie wiem. Jako że BF:V korzysta z DX8 to ŻADNE instrukcje DX9 nie są wykorzystywane bo by musiało iść w softwarze, a tego byś nie chciał :). Tak więc wydajna karta z DX8 będzie śmigać równie dobrze jak jej odpowiednik z DX9.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 09:20 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2004, 01:06
Posty: 40
Lokalizacja: Chorzow
Hynol napisał(a):
hubiii napisał(a):
a tak nawiazujac do gqafik to karty kotre wykoystuja dx9 beda ladnie smigac .. reszta starych niestety bedzie sie meczyc...


No nie wiem. Jako że BF:V korzysta z DX8 to ŻADNE instrukcje DX9 nie są wykorzystywane bo by musiało iść w softwarze, a tego byś nie chciał :). Tak więc wydajna karta z DX8 będzie śmigać równie dobrze jak jej odpowiednik z DX9.


oj mylisz sie Hynol.BF:v ma pelne wsparcie dla DX9(przynajmniej tak pisze w instrukcji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 09:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Może Hynol ma wersję z "inną" instrukcją? 8)

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 10:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Mały hint dla tych którym Vietnam przycina - olać EAX.
Holman - ta gra miażdży!! Dosłownie i w przenośni.
Dosłownie na mapce (nazwy nie pamietam) nocnej, gęsta dżungla, przełęcz. Świątynia.
Wlazłem na szczyt górki nad przełęczą, patrzę stoją takie konstrukcje drewniane z potężnymi balami nabijanymi kolcami.
Podszedłem do tego. Dokonałem oględzin jak to można odpalić. Usłyszałem imperialistyczną muzykę puszczoną przez ignoranckich białasów. Strzeliłem z mojego AK47 do podtrzymujących konstrukcję palików. Widok miażdżonego APC i czołgu poprostu mnie powalił.
:D

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 11:15 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
Piasecznik napisał(a):
Holman - ta gra miażdży!! Dosłownie i w przenośni.
Dosłownie na mapce (nazwy nie pamietam) nocnej, gęsta dżungla, przełęcz. Świątynia.
Wlazłem na szczyt górki nad przełęczą, patrzę stoją takie konstrukcje drewniane z potężnymi balami nabijanymi kolcami.
Podszedłem do tego. Dokonałem oględzin jak to można odpalić. Usłyszałem imperialistyczną muzykę puszczoną przez ignoranckich białasów. Strzeliłem z mojego AK47 do podtrzymujących konstrukcję palików. Widok miażdżonego APC i czołgu poprostu mnie powalił.
:D


hahahaha super :), slyszalem o tych balach ale jescze nie widzialem bo wywijam glownie w powietrzu ;) musze looknac dzisiaj

z ciekawych rzeczy dam po poludniu jak u mnie zajebiscie woda wyglada, mnie natomiast malo nie wyrzucil z kabiny widok unoszacego na wodzie sie trupa po zatopieniu dzonki 8)

azaliz powiadam wam BF:V mozna okreslic tylko jednym slowem KULT :!:

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 11:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 15:37
Posty: 769
Lokalizacja: Warszawa
Okota napisał(a):
nie
to dlatego ze to ATI.
poczekaj na nowe sterowniki.


I tu się mylisz Okota. Ja grę kupiłem wczoraj. Miałem 512 ramu, gra strasznie cieła i dogrywała. Mało mnie szlak nie trafił, bo co to za przyjemność grać na 800x600 na low. Przed chwilą kupiłem nową kość pamięci 512 i - NIEBO A ZIEMIA!!!! Gra wgrywa się chwilkę i w czasie rozgrywki nie skacze, nie dogrywa. Poprostu jest jak powinno być - WYPAS!
na 512 ramu nie pojedziecie....

_________________
Obrazek

---- Take it easy ---- (and fuck allllll the cheaters)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 11:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
MataDor, zmartwiłeś mnie, muszę przyznać... Kupiłem kartę graficzną specjalnie dla BF:V i w najbliższym czasie o dodatkowej pamięci mogę pomarzyć...
Napisz jeszcze jaki masz system, co?
Jeżeli XP, to jest nadzieja dla 98/ME, że będzie ciut lepiej na 512 MB Ramu..

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 12:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
Piasecznik napisał(a):
Holman - ta gra miażdży!! Dosłownie i w przenośni.
Dosłownie na mapce (nazwy nie pamietam) nocnej, gęsta dżungla, przełęcz. Świątynia.
Wlazłem na szczyt górki nad przełęczą, patrzę stoją takie konstrukcje drewniane z potężnymi balami nabijanymi kolcami.
Podszedłem do tego. Dokonałem oględzin jak to można odpalić. Usłyszałem imperialistyczną muzykę puszczoną przez ignoranckich białasów. Strzeliłem z mojego AK47 do podtrzymujących konstrukcję palików. Widok miażdżonego APC i czołgu poprostu mnie powalił.
:D


Akurat dokładnie ta mapka też mnie rozbroiła. Jest genialna :) Nazywa się Ho Chi Minh Trail. Do tego udało mi się wpakować na serwer z normalnymi graczami, a nie botami :) Opowiem ci historię, trochę z drugiej strony. Stoi M-113. Wskakuje do niej gość. Czeka, aż wszyscy się do niego wpakują. Jestem też wśród nich. Koleś zarzuca muze i jedziemy przez dżunglę. Humory doskonałe - wszyscy zniecierpliwieni jadą na wroga. Wtem z góry spadają bale nabijane kolcami. Wrzaski. Tylko ja się uratowałem, szybko wyskakując :D Niedobry Piasek, niedobry :) Mapka poza tym jest fajna, bo assault ma karabin z granatnikiem i apteczkę. Można trochę dłużej pograć na jednym życiu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 12:16 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2003, 17:36
Posty: 37
Lokalizacja: Gdynia
Co do wymagań.. mi jakoś gra chodzi na 512RAM DDR. Przy AAx2 1024x768 32MB @85 wsio na LOW... prócz detali pojazdów mam na MEDIUM :P A tak to pięknie... co do tej mapki.. zaraz ją sprawdzę :)

_________________
AthlonXP 2200+ | 512RAM | GeForceFX5200
Obrazek I'm Allied Pilot ..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 12:21 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
Matador! gra jest zoptymalizowana pod nVidie! a to ze ram dolozyles i przestalo mulic... (poto sa optymalizacjie aby na gorszym sprzecie nie mulilo) moze defragmentacja dyskow twardych by sie przydala? 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 12:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Okota, wyciągasz nieprawidłowe wnioski. To że z BF:V są dołączone sterowniki NVidia świadczy tylko o tym że na aktualnych wtedy sterownikach BF źle chodził.
Mogę podesłać skriny z artefaktami.
Na ATI chodzi conajmniej tak samo dobrze jak na NVidiach. Bez potrzeby instalowania nowych sterów (testowane na catalystach 4.1 - aktualnie mamy 4.3).
Optymalizacja pod NVidie mogła być zrobiona na zasadzie:
Usuniemy shadery 2.0 bo Nvidia sobie z nimi nie radzi i damy 1.1 to połowa posiadaczy PC będzie mogła sensownie grać.
Druga połowa (posiadacze ATI) straci jedynie na jakości bo nie zobaczą shaderów 2.0 z którymi ich karty spokojnie dałyby sobie radę.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 13:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 15:37
Posty: 769
Lokalizacja: Warszawa
Shelton napisał(a):
MataDor, zmartwiłeś mnie, muszę przyznać... Kupiłem kartę graficzną specjalnie dla BF:V i w najbliższym czasie o dodatkowej pamięci mogę pomarzyć...
Napisz jeszcze jaki masz system, co?
Jeżeli XP, to jest nadzieja dla 98/ME, że będzie ciut lepiej na 512 MB Ramu..


Mam 2,5 Athlona, Win XP, Radka 9600XT, 1 GB ramu. Wszystko działa mi bardzo płynnie na 1024X768, ale niestety na MEDIUM details.... :cry:
bo na HIGH mam dziwne wrażenie że trochę brakuje płynności.... rany a dopiero niedawno kupiłem tego radka, dziś kość, a jutro...... :?:

Oczywiście przed dokupieniem 512 ram było fatalnie.

_________________
Obrazek

---- Take it easy ---- (and fuck allllll the cheaters)


Ostatnio edytowano 18 mar 2004, 13:21 przez MataDor, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 13:10 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
no a co ja powiedzialem?
:lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2004, 14:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2003, 19:55
Posty: 495
Lokalizacja: Tarnów
Cytuj:
smieszne sa te sa-7 probuja do mnie strzelac a potem wlaza pod drzewo i wtedy dostaja rakietke i juz nie strzelaja


He he Holman a ty myślisz że co ja robie jak widze heliego.Wale do niego z M60 i chowam dupsko gdzieś w budynku,bezpośrednia konfrontacja nie ma sensu,no chyba że facio który kieruje helim nie umie dobrze latać i strzelać. :wink:

He,najbardziej mi sie podoba jak kolesie nie wiedzą jak sie zatrzymać helim w miejscu i ląduje z prędkością miga,polewka na maxa. :D :lol:

_________________
|Page UP -> Wybaczam bo nie wiesz coś zrobił|Page Down -> Nie wybaczam wiec karam|


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL