Teraz jest 25 lis 2024, 00:16

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2003, 01:22 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
http://bf1942forums.gameservers.nl/show ... adid=10660
to jest forum z odpowiedziami na pytania odnosnie tego Heightmap editor...
art nie wyszedl ci ten obrazek...jak masz jakies info o nowym edytorze to daj znac na gg albo PM...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2003, 08:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 09:19
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa
Homer napisał(a):
Garet napisał(a):
Czeba miec te dwa programikitak jaknapisal na swojej stronie:
Microsoft .NET Framework
Microsoft DirectX 9.0
aha i czeba zainstalowac .NET Framework a POTEM DX 9!!!!
on pisze ze Microsoft to skopal i czeba robic to w takiej wlasnie kolejnosci

no wiesz jak nie ma jeszcze oficjalnej wersji DirectX 9.0 to ja nie mam zamiaru sciagac, jeszcze mi sie mooj Geefosik spali tak jak Radeon Blade'a :lol: :lol: :lol:

To żeś się ośmieszył :lol: . Proponuje coś sprawdzić zanim cokolwiek napiszesz. Od pół miesiąca, jeżeli nie dłużej jest już oficjalna wersja Diretx 9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2003, 09:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 22:43
Posty: 1075
Lokalizacja: z Warszawy
KIBOL napisał(a):
Homer napisał(a):
Garet napisał(a):
Czeba miec te dwa programikitak jaknapisal na swojej stronie:
Microsoft .NET Framework
Microsoft DirectX 9.0
aha i czeba zainstalowac .NET Framework a POTEM DX 9!!!!
on pisze ze Microsoft to skopal i czeba robic to w takiej wlasnie kolejnosci

no wiesz jak nie ma jeszcze oficjalnej wersji DirectX 9.0 to ja nie mam zamiaru sciagac, jeszcze mi sie mooj Geefosik spali tak jak Radeon Blade'a :lol: :lol: :lol:

To żeś się ośmieszył :lol: . Proponuje coś sprawdzić zanim cokolwiek napiszesz. Od pół miesiąca, jeżeli nie dłużej jest już oficjalna wersja Diretx 9

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sty 2003, 04:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
What can't this editor do?
-> This editor can NOT create texture files for your
terrain
-> This editor can NOT create soldier/unit spawn points
(But maybe it will in the future if I receive some
support from the community)
-> This editor can NOT create bases
-> This editor can NOT select which teams duke it out
on your new map
-> This editor can NOT modify the skybox
-> This editor can NOT modify any AI pathing
-> This editor can't do a lot, but the name says
"Heightmap" editor, so what did you expect? :)

Dajcie znac jak sie pojawi edytor, ktory cos robi :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 mar 2003, 15:08 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2003, 18:13
Posty: 13
Lokalizacja: z nienacka ;)
ale byki :lol:
Pisze sie cannot :D

_________________
Www .Battlefield 1942 . Forever . Prv . PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2003, 00:19 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
jest już kolejna wersja heightmap editor 1.2, wygląda na to że ma coraz więcej możliwości. Mnie udało się tym tworzyć teren, wstawiać obiekty, robic wodę o różnych głębokościach ale nie wiem czy mozna modyfikowac tekstury czy wstawiac pojazdy. Dodano w każdym razie programik który pobiera do tego edytora pliki obiektów i zdaje się również tekstury, pojazdy ale u mnie coś to nie zaskakuje. Programik ten ściąga az ok 270mb dodatkowych plików. Stronka map editora: http://www.flashbots.co.uk/madbull/hme.php#latest
Jakby ktos miał ochote tym się pobawic a udałoby mu się zrobic tym coś więcej to niech sie tym podzieli na forum 8) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2003, 19:19 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:08
Posty: 213
Lokalizacja: Warszawa
najważniejsze że w wersji 1.2 widać juz nie prostokąty lecz prawdziwe oteksturowane modele


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Polecam
PostNapisane: 9 kwi 2003, 13:37 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2003, 15:43
Posty: 7
Zdobyc ten program ze strony http://www.ccnccc.prv.pl

_________________
http://www.ccnccc.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwi 2003, 14:36 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2003, 18:13
Posty: 13
Lokalizacja: z nienacka ;)
jest taki programik który umożliwia rozpakowanie plików *.rfa (orginalne mapy) i takie które pakują do *.rfa . Używając tego programa do rozpakowania mapy , możemy sobie ją rozpakować i edytować poprzez edytor , wtedy mamy pojazdy , miejsca zrzytu po zabiciu itp. Po skończeniu pakujemy spowrotem w *.fra i gra muzyka :wink:

_________________
Www .Battlefield 1942 . Forever . Prv . PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 20:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:06
Posty: 173
Lokalizacja: Szczecin
Gdy jush wszystko zainstalowalem (dx 9.0 ; Net.Framework ; managedDX) i próbuje włączyć programik to wykakuje mi ze mam błącz tak jak w readme ale ja jush mam wszystkie programy wiec co mam zrobic chce mi to debugowac znacie jakis programik do debugowania ?? moze wiecie co zrobić ?? błagam o pomoc .....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL