Teraz jest 24 lis 2024, 04:53

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2004, 21:08 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
btw: w Battlecrafcie ver. 1.2 pojawiła się taka ciekawa opcja przy kładzeniu obiektów: "Scale: 1.00/1.00/1.00"
Wie ktoś jak tego używać, bo naprawdę fajne rzeczy można robić... w Battlecrafcie działa, ale w grze już nie :/
HELP :)

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lis 2004, 01:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
Tom@s napisał(a):
btw: w Battlecrafcie ver. 1.2 pojawiła się taka ciekawa opcja przy kładzeniu obiektów: "Scale: 1.00/1.00/1.00"
Wie ktoś jak tego używać, bo naprawdę fajne rzeczy można robić... w Battlecrafcie działa, ale w grze już nie :/
HELP :)


a cio to ? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lis 2004, 12:02 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Qba napisał(a):
a cio to ? :D

Bardzo fajne narzędzie do rozciągania obiektów, np.
chcesz walnąć sobie hangar na Jumbo Jeta :wink:, więc ustawiasz odpowiednie parametry SCALE i masz kilkukrotnie wiekszy (lub mniejszy) hangar... :lol:
BTW: już znalazłem odpowiedź jak się tym posługiwać...
http://www.forumplanet.com/planetbattle ... 1#13867592
wszystko jest opisane
...jak ktoś dalej nie będzie wiedział jak to pisać na priv :)

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Ostatnio edytowano 1 lis 2004, 13:48 przez Tom@s, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lis 2004, 13:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
rotfl :D

pojazdy tez da sie zwiekszac <lol>

Obrazek


Obrazek

fajny koles to prowadzi:D

btw:
fajny fragment:
" started a map a while back and made one of the opened structures VERY, VERY large. The building was so big you could fly the B17 through the front door "

fajna mapke mozna stworzyc... gral ktos z Was moze w "Sin"? Dosc stary FPS... ale wlasnie jedna lokacja byla w stylu Toy Story... latalo sie po gigantycznym pokoju, za scianami, przez "mysie dziury" na lampach, po szawkach itd... By mozna bylo zrobic cos w stylu "Kochanie, pomniejszylem nasze dzieci!" :D Gigantyczne Drzewa, trawa, kamienie... :] mioooodzio :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lis 2004, 13:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
lol... Tom@s probowales moze tych trickow z autobombingiem? Naprawde ciekawa sprawa... gdyby tak ustawic mase flakow nawalajacych w niebo ( ztego co pisza, nic by nie robily dmg., tylko ladnie wyglady;) ) .. qrcze, naprawde mozna by swietna mapke stworzyc! Nawet bez graczy wygldala by na prawdziwe pole bitwy :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lis 2004, 14:27 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Zauważyłeś jedną rzecz przy zmianie rozmiarów obiektu :?:

Fizyka zachowania jest zupełnie inna... np. na pomniejszonym moście ślizgasz się i nie możesz skakać (jakieś nienaturalne ruchy)...

Swoją drogą ciekawe co się stanie jak powiększysz Phantoma... czy zrzucany napalm będzie miał większy zasięg :?: :D

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lis 2004, 23:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, 18:41
Posty: 217
Lokalizacja: Grudziadz
Tom@s mój mistrzu :wink: powiedz mi jedno - można zrobic mapę zeby była co-op ? Dobrze by było ja troche potestowac z botownią .. bo na lanie nie mam możliwości - same ciołki w NFS tylko grają :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2004, 00:24 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
salimus napisał(a):
Tom@s mój mistrzu :wink: powiedz mi jedno - można zrobic mapę zeby była co-op ? Dobrze by było ja troche potestowac z botownią

lol... zostałem mistrzem :roll:
poszukaj tutaj: http://www.forumplanet.com/planetbattlefield/
gdzieś jak czytałem to przewinął mi się temat o botach na customowej mapie... ale osobiście nie wiem co, jak, gdzie i kiedy, jeśli chodzi o boty

salimus napisał(a):
.. bo na lanie nie mam możliwości - same ciołki w NFS tylko grają :evil:

:?: :?:

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2004, 02:00 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
czytaj:
...bo mam pirata...
:lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2004, 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, 18:41
Posty: 217
Lokalizacja: Grudziadz
Okota napisał(a):
czytaj:
...bo mam pirata...
:lol: :lol: :lol:

Czytaj tak jak napisane: kumple w sieci grają jedynie w NFS (need for speed) a jakoś trudno przetestować mape samemu.
I od złodziei prosze mnie nie wyzywać bo sram na nich.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2004, 00:56 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
wiesz... jest tutaj taki dzial nazwany edycja tam umiesc temat o twojej mapie i linka do niej... moze ktos wzuci na serverek i pare ludzi sie umowi na testing...
ah jakie to proste nieprawdasz? :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2004, 17:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
Tom@s... nasz mapkowy Guru :], a nie wiesz moze jak dodac Quada?
Nie ma go ani w pojazdach, ani w budynkach czy gdziekolwiek indziej... poprostu- sluch o nim zaginal w edytorze ( chyba ze slepota zaawansowana dala o sobie znac :/). Sprawdzalem tez mapki oryginalne z tymi dzialkami (np. hastings) ale w miejscu ich rzeczywistego wystepowania - poprostu w battlecrafcie jest pusto... nic :?

any ideas?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2004, 20:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, 18:41
Posty: 217
Lokalizacja: Grudziadz
Okota napisał(a):
wiesz... jest tutaj taki dzial nazwany edycja tam umiesc temat o twojej mapie i linka do niej... moze ktos wzuci na serverek i pare ludzi sie umowi na testing...
ah jakie to proste nieprawdasz? :lol:

bardzo, tym bardziej ze dział nazwany edycja jest podpięty do działu BF42. Może zrobić ogólnie dział edycja i w nim tematy bf42, bfv i niebawem bf2 bo w takim podwieszonym temacie tutaj zaraz się burdel zrobi co właśnie widać po tym poście


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2004, 21:43 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Qba napisał(a):
Tom@s... nasz mapkowy Guru :], a nie wiesz moze jak dodac Quada?
Nie ma go ani w pojazdach, ani w budynkach czy gdziekolwiek indziej... poprostu- sluch o nim zaginal w edytorze ( chyba ze slepota zaawansowana dala o sobie znac :/). Sprawdzalem tez mapki oryginalne z tymi dzialkami (np. hastings) ale w miejscu ich rzeczywistego wystepowania - poprostu w battlecrafcie jest pusto... nic :?

any ideas?

Dla mnie mapkowym guru jest Art(zn) w końcu to głównie dzięki niemu zainteresowałem się Battlecraftem i nauczyłem obsługi, sztuczek itp. :mrgreen: end of OT
Quad :?: nie mam pomysłu... ale ostatnio odkryłem forum na PlanetBattlefield dotyczące Battlecrafta... ciekawe rzeczy tam piszą, napisz posta albo coś to może się ktoś odezwie :|

btw: ostatnio trafiłem ciekawy bug... robię mapkę dla Ethana i nadużywam "object scaling"... zrobiłem pół mapy, zapis, próbuję dodać parametr "Object.geometry.scale 1/1/1" i nie mogę :( nie mogę nawet wpisać jakiejkolwiek litery, nic... tak jakby było za dużo obiektów na mapie i nie można już nic dopisywać... próbowałem dodać inne obikety i bez problemów, ale jak chciałem cokolwiek wpisać to nie dało rady... dopiero jak pousuwałem troszkę budowli to mogłem cokolwiek dopisywać...
Kolejny patch, kolejne bugi... czy to kiedykolwiek się skończy :?: :evil:

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lis 2004, 10:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
Quad50=StandardMesh(ve_statQuad50_base_m1)

trzeba dopisac te linijke do bf_12 objects w pliku bfv.lst :)
Dice najwyrazniej zapomnialo o tym ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL