Koalas napisał(a):
Marteen wlasnie zastanawiam sie nad SLI i 2x GF 6800GT z tym ze niewiem czy mozna zrobic tak ze:
kupic plyte gl. pod SLI i zamontowac narazie jedna karte a potem za jakis czas dokupic 2-ga? czy tez trzeba odrazu dwie kupic?
Jak bys mial gdzies pod reka jakis link do tesciku jak wypada SLI w porownaniu z innymi kartami szczegolnie z Radkiem x850xt
to byl bym wdzieczny bo staralem sie cos znalezc ale polskie stronki otwieraja mi sie tutaj zalosnie

no możesz kupić jedną kartę a za rok drugą

nie ma problemu ... sęk w tym, że muszą być to identyczne wersje karty (chyba nawet bios muszą mieć taki sam) ... i później możesz mieć problemy z kupną drugiej karty
Linki:
http://www.tomshardware.pl/graphic/20041123/index.html
http://www.digit-life.com/articles2/gffx/sli-2.html(
http://www.ixbt.com/video2/sli-d2.shtml#p30 ->3d mark wyniki...)
http://www.hardocp.com/article.html?art=Njk2LDQ=Podsumowując

Cytuj:
Tak jak się spodziewaliśmy, komputer z układem SLI z kartami GeForce 6800 Ultra lub GT przewyższa inne rozwiązania wydajnością. Rezerwy wydajności, jakie kryje w sobie technologia SLI, są olbrzymie. Nawet przy procesorze Athlon64 4000+ karty muszą wręcz czekać na procesor. Tylko przy rozdzielczości 1600x1200 pikseli, z 4x FSAA i 8-krotnym filtrowaniem anizotropowym zestaw z SLI musi naprawdę się napracować. To są najlepsze warunki pracy dla zestawu SLI. Także sama gra ma duży wpływ na wzrost wydajności, wynikający z zastosowania SLI. W grach korzystających intensywnie z shaderów, takich jak Doom3 i Farcry, zastosowanie SLI jest korzystne już przy niższych rozdzielczościach. Z kolei w starszych grach, takich jak UT2004 i Call of Duty korzyści są mniejsze. Nawet Half-Life2 tylko w nieznacznym stopniu wyzyskuje technologię SLI. W chwili obecnej wiele gier nie obsługuje technologii SLI wcale
... no i 2x Geforce Ultra w SLI nie zawsze wygrywa z radeonem 850 XT
