Teraz jest 24 cze 2025, 00:38

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 188 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2005, 12:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Czy wszelkiego rodzaju roślinność (drzewa, krzaki), tam gdzie występuje (są chyba jakieś oazy na tej pustyni, nie? :D), jest pancerna?
Tzn. tak jak w classicu - że czołg, który się na takie dajmy na to drzewko natknie - nie przejedzie?

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2005, 13:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2005, 19:16
Posty: 280
Lokalizacja: Warszawa
Luki napisał(a):
Mi sie wydaje ze to sluzy do reanimacji ciezko rannego ale coz... :)


Tak masz rację ale w jednym wywiadzie, tylko nie pamiętam w którym było powiedziane że medyk może zabić przeciwnika z defibrylatora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2005, 13:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
Walking death napisał(a):
Luki napisał(a):
Mi sie wydaje ze to sluzy do reanimacji ciezko rannego ale coz... :)


Tak masz rację ale w jednym wywiadzie, tylko nie pamiętam w którym było powiedziane że medyk może zabić przeciwnika z defibrylatora.

mniej więcej jak wysadzanie na minie stojącego czołgu za pomocą mortara w DC

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2005, 15:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2003, 17:58
Posty: 28
chyba jednak da sie ubic defibrylatorem [lol]

http://www.battlefield2.info/pic_show.php?gascid=531

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2005, 15:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2005, 19:16
Posty: 280
Lokalizacja: Warszawa
YrC napisał(a):
chyba jednak da sie ubic defibrylatorem [lol]

http://www.battlefield2.info/pic_show.php?gascid=531


No właśnie o tym mówiłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2005, 16:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2005, 19:16
Posty: 280
Lokalizacja: Warszawa
A w wywiadzie na boomtown Kenny pisze coś takiego:
Cytuj:
The medic class was my second class of focus. The feature of being able to revive dead people was really funny and i’m sure the defibrillator will become the ultimate kill, like we know it with knife kills today, as you are able to kill enemies with it as well

więc mam rację że można zabijać defibrylatorem nie tylko "podnosić" swoich kompanów jak by ktoś chciał przeczytać cały wywiad to proszę
:arrow: http://bf1942.boomtown.net/en_uk/articl ... hp?id=7929


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2005, 17:01 
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2003, 17:34
Posty: 368
Lokalizacja: Katowice
Mnie nadal interesuje kwestia wielkości mapek :D. Większość przyszłych graczy BF 2 będą to ludzie grający w różnych klanach, a więc też w ladderach w clanbase czy też w esl’u.
Jak wiemy na dzień dzisiejszy najbardziej popularnym systemem rozgrywki jest 10 vs 10 (clanbase) oraz 8 vs 8 ( esl ). Nawiązując do tego co pisał Zooltar, że clanbase powinno ustalić system rozgrywki 16 vs 16, żeby można było zagrać na mapach w ich największych rozmiarach, wydaje mi się to mało prawdopodobne żeby taki system znalazł zastosowanie i stał się tak rozpowszechniony jak 10 vs 10.

Oglądając ostatni filmik z Bf 2 ( ten na Gulf of Oman wersja mapy small) zauważyłem, że mapa w wersji „small” jest całkiem rozbudowana. Wydaje mi się, że clanbase postawi na mapki „medium” jako te najbardziej grywane i tu powstają moje wątpliwości :).

Interesuje mnie ile stracimy my gracze, grając na mapkach medium zamiast na large. Chciałbym dowiedzieć czy jest jakaś różnica pomiędzy np. Gulf of Oman wersja „m” a tą samą mapą w wersji „l”, pomijając rzecz jasna różnice oczywiste takie jak wielkość liczba punktów kontrolnych.
Czy możecie przedstawić listę sprzętu jaki jest dostępny na Gulf of Oman, a konkretnie jednostki jakie stacjonują w punkcie kontrolnym o nazwie airfield camp i w punkcie airfield base ?
Czy nie jest przypadkiem tak, że im mapka mniejsza tym bardziej asfaltowa ?
Czy nie jest tak że im mniejsza mapka tym mniej sprzętu, typu czołgi, wozy opancerzone, heli samoloty itp… a zarazem większą rolę będzie odgrywać piechota ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2005, 17:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Zabijanie defibrylatorem bylo na tym 600mega filmiku z niemieckiego pokazu BF2.

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2005, 14:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
Ethan, ktos kiedys podal linka ( chyba do gamespotu, not sure) z dokladnymi opisami mapek w roznych wariantach wielkosciowych. I o ile sie nie myle, na Omanie tylko wersja large posiadala lotniska ( tj. baza MEC oraz lotniskowiec US). Wiec na pytanie "czy medium posiada lotnictwo" odpowiedz sobie sam :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2005, 17:38 
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2003, 17:34
Posty: 368
Lokalizacja: Katowice
Ja akurat korzystam z mapek dostarczonych przez serwis totalbf2, i Gulf of Oman w wersji medium posiada control point o nazwie airfield base ( czyli jakiś sprzęt latający MEC będzie posiadać na tej mapie, ale wersja "m" mapy nie posiada control point o nazwie airfield camp ( ten control point jest tylko w wersji large). Dlatego też, chciałbym się dowiedzieć jaki sprzęt jest dostępny na tych dwóch control points.

Chciałbym także wiedzieć jakie jednostki stacjonują na lotniskowcu :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2005, 19:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 22:43
Posty: 1075
Lokalizacja: z Warszawy
2 pytanka:

1- Czy amunicja sie odklada tak jak w CSie ? Czy tak jak w BF42: masz 15 naboi i przeladowujesz magazynek to tracisz te 15.

2- Slyszalem plotke, ze mapy beda sie powiekszac wraz z przybywaniem graczy na serwerze. prawda to ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2005, 20:00 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2004, 22:02
Posty: 432
Lokalizacja: Warszawa
Mapy mają sie powiększać od nowej rundy a nie wraz z przybywaniem mapy :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2005, 20:11 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
mapy nie beda sie powiekszac - jak admin ustawi to taki rozmiar bedzie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2005, 20:28 
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2003, 17:34
Posty: 368
Lokalizacja: Katowice
Nie wiem czy było to już gdzieś powiedziane, czy też nie, ale czy są flag warningi w BF 2 ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2005, 21:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2005, 19:16
Posty: 280
Lokalizacja: Warszawa
Czy ktoś potrafił by mi powiedzieć jaką ilością apteczek dysponuje medyk?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 188 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL