Teraz jest 14 maja 2025, 07:43

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 12:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2003, 21:46
Posty: 855
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Co do rozjezdzania czolgiem drzew mozesz ladnego dzwona zaliczyc z drzewem :P
Nie ktore deski w plotach mozna wysadzic, fajna opcja :)
Mozna beczki z "paliwem" albo czyms wysadzac i zabijac :D
Granaty robia malo czolgom ciezkim, za to wozom itp robia dosc sporo, maly spam i nie ma wozu opancerzonego albo czegos. Ale zawsze te pare granatow w ciezki czolg moze pomoc w zniszczeniu tego zlomu ;)

To ze mozna spectowac jako 3 osoba zza plecow to racja, tez to widzialem, ale to chyba zalezy od ustawien servera, bo nie zawsze moglem.

Med bedzie najbardziej grywalny, bo moze wszystko (prawie) :D Jest bogiem nie dosc ze leczy to jeszcze ozywia ludzi :)

Commander jest smieszny, ale ma za duzy power jak dla mnie i nadaje sie do gry z botami zeby poczuc sie jak "BOG" ale na meczach to bedzie psulo rozgrywke, bo przeciwnik wie wszystko co robisz i zaskoczenie jesr 0. Sam taki maly radar jakby jest fajny ale skan i arty przegieta.

Pozdro 600

_________________
Maniek A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 12:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2005, 11:49
Posty: 345
Lokalizacja: Kraków
Tom@s napisał(a):
Temat gry on-line wyjaśniony... :]

Co do wrażeń to wczoraj bardzo spodobała mi się jedna rzecz...
Defibrylator :lol: i jego praktyczne użycie...

Leżymy w dwójkę przy budynku (ja obstawiam lewą, klanowicz z EA prawą), Okota obstawia drugi budynek obok... Wszyscy gramy medykami...
Komander Okota zapuszcza skan, aby było wiadomo co i skąd nas atakuje...
Widać trzy fragi (Luki, Look i ktoś jeszcze :lol: )... Walczyliśmy o te dwa budynki ładnych parę minut, każdy zabity był natychmiast reanimowany i wracał do walki. Defibrylator dobrze użyty jest zajebistą sprawą...

Inna ciekawa rzecz jaką zauważyłem...

Zabiłem kogoś i widzę, że wybiega następny człowieczek... Co gościu robi :?: Zamiast strzelać do mnie, dobiega do swojego i reanimuje gościa... Sytuacja się powtórzyła, gdy zabiłem niedoszłego medyka... i w ten oto prosty sposób zamiast 3 fragów mamy w najlepszym przypadku 6... :lol:

Klasa medyka rządzi :twisted:


Czy uleczony koleś ma respown time?, czy mozna walić w niego odrazu?, wogóle czy jest respown time ?
Jeśli uleczony gość miałby respown time powiedzmy ok 3-5 s, zaczęto by to wczesniej czy poźniej wykorzystywać do np, odbijania bronionego budynku, 5 chlopa dalo by sie ubić przed wejsciem, medyk ich leczy a oni wbiegają do bydynku przez ogień i mają wszystko w nosie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 12:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Każda klasa rządzi, jeśli jest użyta w odpowiedni sposób.
Dobrze ukryty antitank potrafi naprawdę namieszać wśród pancerniaków.
Dobrze ustawiony support nie dopuści do siebie piechoty.
Madyk - patrz wyżej.
Commandos - ten to dopiero masakrator (moja ulubiona klasa żeby nie to że commander powinien być z reguły inżynierem).
Inżynier niezaownuje wszystkich lecz w niektórych sytuacjach jest niezastąpiony.
Najbardziej chyba przerąbane jest bycie snajperem.
Trzeba się dobrze schować żeby nie zostać zbombardowanym przez artylerię a zabicie przeciwnika na dużą odległość nie jest proste. Trzeba 3 strzałów na klate żeby zabić.
Po nogach jeszcze więcej.
No ale claymore mines rox :P

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 12:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2005, 11:49
Posty: 345
Lokalizacja: Kraków
Maniek A. napisał(a):
Med bedzie najbardziej grywalny, bo moze wszystko (prawie) :D Jest bogiem nie dosc ze leczy to jeszcze ozywia ludzi :)



Jak to ożywia?, 2 miechy temu pytałem tu o ożywianie i i czy medyk może uleczyć gościa któy dostał head shota wtedy jakaś mądra głowa odpowiedziała mi że med może tylko podleczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 12:50 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
To co odkrylem na jednej z map wczoraj latajac samolotem jest niesamowite i pokazuje geniusz ludzi z Dice!
Lece sobie najzwyczajniej w swiecie nad mapka (po tym jak zestrzelilem Okote :D owned baby! YEAH! ;) ) lece lece patrze na ziemie a tam....
az mi szczeka opadla...na jednym polu w klosach pszenicy czy innego zyta wyciete sa...KREGI :shock: jakby obcy je trzasneli :D Pokazalem od razu Lookowi, zeby potwierdzil ze nie zwariowalem :D
Innym razem : walka w miescie : ostre strzelanie, karabin na full auto i chowam sie za skrzynke taka drewniana...nie przestalem strzelac, a po chwili skrzynka rozpadla sie i wysypaly sie z niej....zbawkowe pluszowe misie :D
Wlasnie to lubie w grach komputerowych :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 12:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2003, 21:46
Posty: 855
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Jest spawn time, ale nie jak w classicu.
Tutaj po smierci jest spawn time 15 sec. ZAWSZE nie ma tak ze wszyscy na 1 czas sie spawnuja tylko 15 sec po smierci (duzy plus :) ) dalej ma pare scernariuszy ten trup. 1 w ciagu 15 sec ktos go podniesie, 2 po 15 sec spawnuje sie na fladze albo na swoim liderze, 3 nie zaznacz spawna i czeka az ktos go uleczy.
taki koles podniesiony z ziemi budzi sie nalezaca nie wstaje autoamtycznie.
Zeby kolesia uleczyc to trzeba do niego pobiec z defiblyratorem i na niego nacisnac, jak bys chcial go nozem pokroic.
Med Oczywiscie moze jeszcze rzucic na ziemie apteczke, ktora leczy wszystkich, ale samego siebie nie (przynajmniej jak spr to tak mialem :) )
Pewnie po to zeby na raz nie mogl 2 apteczkami sie leczyc i do tego od siebie.
Czasami jak jest malo osob to brakuje ammoboxow, ale to maly pikus :D

_________________
Maniek A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 12:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
Garet napisał(a):
lece lece patrze na ziemie a tam....
az mi szczeka opadla...na jednym polu w klosach przenicy czy innego zyta wyciete sa...KREGI :shock: jakby obcy je trzasneli :D
Innym razem .... skrzynka rozpadla sie i wysypaly sie z niej....zbawkowe pluszowe misie :D

Garet nie to żebym sie czepiał, a smoki tam są ? :lol: :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 12:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Ożywiony gracz wstaje (dosłownie) natychmiast, natychmiast także jest podatny na ostrzał, nie może jednak poruszać się przez ok 1s.
Więc jeśli dostałeś będąc za jakąś zasłoną, w przyklęku, to niestety po zmartwychwstaniu stoisz prosto przez 1s i nic nie możesz zrobić.
Nie uważam żeby commander był przesadzony.
Na dużych mapach, gdzie jest sporo ludzi dzieje sie tak dużo że scan co minute który też swoje trwa, nie jest jakiś przegięty. Artyleria nie ma 100% skuteczności no i zanim armaty odpalą i pociski dolecą mija spory kawałek czasu. Zazwyczaj kiedy flaga jest wyszarzona przez jednego żołnierza, zanim dolecą pociski koleś zdąży już przejąć flagę do końca i wyjść ze strefy rażenia, jeśli jest więcej niż jeden żołnierz w zasięgu flagi to wogóle nie ma o czym mówić. Artyleria ma jednak spory efekt psychologiczny i doskonale nadaje się do opóźnienia ataków wroga w celu zdobycia czasu na dotarcie wsparcia.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 12:59 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 19:36
Posty: 387
Lokalizacja: Katowice
Tak Tomas to byla pamietna akcja :lol:

Bardzo fajny jest tez support, nie dosc ze jst mocno opancerzony (ma kamizelke) to jeszcze rozdaje amunicje i ma bardzo fajne dwie giwerki. Pierwszy to pistolecik (nie pamietam nazwy ale za to wiem ze jest bardzo mocny) a druga bron to bardzo mocny karabin. Jest to cos w stylu M60 lecz ze zmniejszonym rozpryskiem. Wystarczy tylko przykucnac (nie trzeba sie klasc) i mozna spokojnie zdejmowac wszystkich biegajacych wokol Ciebie. Ta bron ma bardzo duza moc i w zasadzie jak sie przyceluje dobrze to przeciwnik nie ma nawet szans na reakcje. Supportem tez trzeba grac madrze, nie mozna sie wdawac w pojedynki bardzo bliskie. Najlepiej znalezc sobie miejsce i patrzec czy flaga nie zjezdza po mascie :) Najlepiej tez to miejsce znalezc w obrebie danej flagi ktora jest zajmowana przez ow przeciwnika i wtedy zaliczy nam ladny punkt za obrone flagi.

Generalnie aby caly team dobrze gral i byl zgrany to musi wpierw zaplanowac odpowiednie profesje tzn mowiac wprost kto kim bedzie gral. Juz wiadomo ze bedzie potrzebny Medyk i Special Ops, czasami na mapach miejskich przyda sie tez wlasnie wspominany przeze mnie Support. Generalnie w czasie odkrywania nowego produktu EA :) wszyscy chyba zauwazylismy ze profesja najmniej uzywana (moze poki co) jest inzynier. Inzynier ma shotguna oraz minki :) Bardzo fajnie wyglada kladzenie min (dalej mozna robic tzw "rzuty dyskiem" :) ) Najpierw mina musi byc aktywowana (badzo fajna animacja) a potem dopiero jest rzucana. Nie zauwazylem poki co elementu poslizgu miny, tzn jak sie ja rzuci w kontkretne miejsce to ona jest w tym miejscu a nie jedzie po teksturze pare metrow dalej. Rozminowywanie natomiast jednej miny trwa +- 3 sekundy. Najpierw podchodzi sie z kluczem, dezaktywuje sie mine i potem dopiero podnosi.

Mocno denerwujace sa tryby komandera (w szczegolnosci dla ludzi ktorzy komanderami nie sa :lol: ) Chodzi o to ze ostrzal artylerysjki moga ponawiac po bardzo krotkim czasie tak samo jest z radarem. Ciekaw jestem jak rozwiaze sie to w ClanBase, bo na klanowkach jakos szczerze nie widzi mi sie ten tryb. Bardziej to bedzie walka komanderow niz calego skladu. Moze to tez bedzie inaczej wygladac jak bedzie wiecej osob na serwerze i wtedy artyleria bedzie mniej odczuwalna :) Pozyjemy zobaczymy...

To tyle na razie ode mnie, ogolnie rzecz biorac gra przerosla moja oczekiwania i mocno mnie zaskoczyla (pozytywnie), pomimo paru bugow i mankamentow. Niewatpliwie to bedzie hit.


Ostatnio edytowano 2 cze 2005, 13:09 przez Luki, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 13:02 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
*CQF*Darek - wygląda to tak, że każdy "zabity" jest w stanie krytycznym przez ileś tam sekund (chyba 15s). Jeżeli w tym czasie podbiegnie do niego medyk z defibrylatorem, to "ożywia" go z pełnym zdrowiem...

Jest to swego rodzaju przegięcie jeśli chodzi o realistykę, ale jak popatrzymy na to pod kątem grywalności... to nie mogli lepszej rzeczy wymyślić :D

Inna sprawa: fajny jest widok biegnącego sprintem gościa z jednej strony ulicy na drugą z defibrylatorem w ręku, aby "ożywić" kolegę...

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 13:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2003, 21:46
Posty: 855
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Luki napisał(a):
Mocno denerwujace sa tryby komandera (w szczegolnosci dla ludzi ktorzy komanderami nie sa :lol: ) Chodzi o to ze ostrzal artylerysjki moga ponawiac po bardzo krotkim czasie tak samo jest z radarem. Ciekaw jestem jak rozwiaze w ClanBase, bo na klanowkach jakos szczerze nie widzie mi sie ten tryb. Bardziej to bedzie walka komanderow niz calego skladu.


Dokladnie podzielam twoje zdanie. Commander ma za duza moc. Radar spoko ale skan i arty przegiecie. :)

_________________
Maniek A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 13:07 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Luki - > super konkluzje. Sądzę, że warto było abyście dostali pokazówkę, bez względu na wady i zalety.

Problemem jest teraz to, że po premierze będziecie łobuzy cwaniakować i zdobywać łatwo fragi :wink:

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 13:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2003, 08:33
Posty: 581
Lokalizacja: Bartoszyce
Po premierze dostaną w nagrodę bana na 2 tygodnie żeby było sprawiedliwie - a co? :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 13:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
Sorka jesli bylo to pytanie, po czym poznac, ze kogos trafilismy ? (jest jakas krew czy celownik sie zmienia ?) zwlaszcza z dalszej odleglosc

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 13:16 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 19:36
Posty: 387
Lokalizacja: Katowice
===Tomy===[PL] napisał(a):
Luki - > super konkluzje. Sądzę, że warto było abyście dostali pokazówkę, bez względu na wady i zalety.

Problemem jest teraz to, że po premierze będziecie łobuzy cwaniakować i zdobywać łatwo fragi :wink:


Nie sadze zebysmy mieli jakos wielka przewage, jezeli chodzi a assaultow to generalnie potrzeba jednego dnia zeby sie przyzwyczaic a potem to juz mozna sobie sokojnie radzic.

Wazne jest tez madre zgranie i zachodzenie przeciwnika. Nie ma juz akcji w stylu rambo jak to bylo w Wietnamie ze koles wbiega na flage i kladzie pieciu. Teraz wszystko trzeba sobie zaplanowac i grac z kims, bo samemu na wspolczesnym polu walki bedzie ciezko. Owszem da sie zabic kogos ale szybko traci sie zdrowie i nastepny kto wezmie cie na cel ma latwego fraga.

Takze podsumowujac tutaj liczy sie przede wszystkim teamplay i skill.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL