Teraz jest 14 maja 2025, 07:50

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 21:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2004, 19:59
Posty: 1546
Lokalizacja: Polish Beer's Republic
Z tego co piszecie to do komfortowego grania klanówek ( obsadzenie w optymalny sposób latawców, czołgów, grup szturmowych ) potrzeba będzie z 14 osób na drużynę :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 22:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2004, 16:40
Posty: 147
Lokalizacja: Hannover
dedido napisał(a):
Z tego co piszecie to do komfortowego grania klanówek ( obsadzenie w optymalny sposób latawców, czołgów, grup szturmowych ) potrzeba będzie z 14 osób na drużynę :lol:


16 osób - czyli 15 w polu + commander w kanciapie. Pewnie na tyle zgodzi się CB.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 23:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2004, 07:43
Posty: 252
Lokalizacja: Zakopane
to ile bedzie polskich klanow ? 3 czy 4 ? :wink: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 00:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
jak dziłają miny,czy jedna niszczy całkowicie czołg jak w classicu??jak wygląda naprawianie pojazdów,jak szybko kończy się klucz??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 00:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
MK napisał(a):
jak dziłają miny,czy jedna niszczy całkowicie czołg jak w classicu??jak wygląda naprawianie pojazdów,jak szybko kończy się klucz??


jezeli eng siedzi w pojezdzie, to kazdy bedac obok sie naprawia do fulla ( co oczywiscie troche trwa), nawet bedac w odlgosci kolo 10 m
poza tym, skrzynki "zrzutowe" oprocz amuny... tez naprawiaja :) Do tego stopnia, ze lecac heli na dosc niskim pulapie jest sie w stanie przez przypadek dozbroic i naprawic :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 00:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2004, 16:40
Posty: 147
Lokalizacja: Hannover
Ok , a czy pojazd w którym siedzi eng też się naprawia , czy trzeba wysiąść żeby go naprawić ?
Jeżeli tak to mamy do czynienia w tym wypadku z "perpetum mobile" i taki pojazd jest trudny do zniszczenia , w szczególności czołg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 01:01 
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2003, 17:34
Posty: 368
Lokalizacja: Katowice
Pojazd w ktorym siedzi eng moze byc naprawiony na dwa sposoby:
1. standarodowa jak to bylo dotychczas kluczem
2. nowy sposob, przez drugiego enga ktory siedzi w pojezdzie obok

Dzisiaj grajac na serwerze jezdzilem jednym czolgiem, a gracz z EA drugim, obaj bylismy engami i wzajemnie sie naprawialismy ( automatycznie, nie trzeba wychodzic z puszki :) )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 01:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, 22:45
Posty: 664
Lokalizacja: Szczecin
a co do trybu commandera, czy jego scan wykrywa tez jednostki znajdujace sie w budynkach??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 01:59 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
wyglada to tak:
na minimapie i wylacznie tam pojawiaja sie kropki nawet jesli ktos jest w budynku....
tyle ze nie pomaga to tak jak to jest w bf42, jakos mi sie wydaje ze bardziej wszystko rozmazane jest na tej minimace no i jest okragla... zabrzmi to glupio ale kwadratowa minimapa z bf42 dawala wieksze pole obserwacji :P :P :P

rakiety z heli zdejmuja assaultow latwo ale latwiej to robi gunner :D szczegolnie jesli strzeli naprowadzana rakieta - pilot widzi na malej ikonce na co patrzy gunner i moze sie przekrecic...

teraz taaak...
walki naziemne...
czolg chinski vs transporter amfibia US
czold strzeli 3 razy i rozwala a w tym czasie transporter strzela z dzialka i wali 2 rakiety - czolgowi zostaje 1/3 zycia...
wniosek?
wszystkie sprzety w grze sa baardzo slabe, najwazniejsi sa gracze, a jesli sa w teamie i poruszaja sie razem to nic ich nie powstrzyma...

opcje commandera naprawde daja duzo ale nie tyle ile wam sie wydaje, tu obie strony moga sie podpatrywac i trzeba sie do tego przyzwyczaic, nie mozna stac w miejscu nie mozna obchodzic mapy na okolo i powoli sie przedzierac... transport na flage jest najlepszym sposobem unikniecia zniszczenia. ale zaloze sie ze niedlugo bedzie trzeba czekac na to az sie commanderzy naucza kiedy strzelic i gdzie celowac by nabroic.... :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 07:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2003, 16:04
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
jak jest z niebem? ruchome czy stale?

_________________
gry komputerowe
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 07:44 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 19:36
Posty: 387
Lokalizacja: Katowice
RedStar napisał(a):
jak jest z niebem? ruchome czy stale?


Są dwie warstwy nieba, jedno, to bliższe rusza się bardzo szybko, drugie, to wyższe też się chyba rusza ale bardzo wolno. Trzeba się dobrze wpatrzeć żeby zauważyć jakiś ruch.
Aczkolwiek mogę się mylić bo po tylu godzinach grania może to już być jakieś przewidzenie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 13:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2003, 23:09
Posty: 437
Lokalizacja: Warszawa
RedStar napisał(a):
jak jest z niebem? ruchome czy stale?



Jak już gdzieś wcześniej napisałem problem nieba chyba nie istnieje w tej grze nie ma mowy o pixelshootingu

_________________
Obrazek
The eye sees only what mind is prepared to comprehend.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 15:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2005, 22:42
Posty: 386
Lokalizacja: Kraków
To jeszcze pytanko na temat samego Intra... czy jest to filmik ktory widzielismy czy całkiem nowy?? :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 15:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2004, 10:20
Posty: 96
Lokalizacja: Bydgoszcz
Zależnie co widziałeś cassis. Jeżeli ten z muchą na końcu, to wtedy twe oczy zobaczyły intro Battlefield 2.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 17:07 
Offline

Dołączył(a): 14 paź 2004, 19:45
Posty: 1352
Lokalizacja: Warszawa
Fakt, same intro było zajefajne wręcz! Jak dla mnie robota chłopaków z EA jest doskonała, pod tym względem. Gratulacje, Panowie :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL