Cytuj:
Alleluja.
Wyścig szczurów trwa. Dla pocieszenia dodam że jest on drobiną w porównaniu z tym co się działo w World of Warcraft.
Blizzard miał zresztą podobne problemy co teraz EA.
Też nie spodziewali się takiego ruchu.
Też serwer logowania padł na ryj.
podczas premiery WoW US, ze wzgledu na ogromny ruch, padla im cala siec serverow i wiele z nich nie wstalo przez nastepny tydzien - nie wstal akurat server, na ktorym grala moja gildia. blizzard niczego sie nie nauczyl i podczas premiery EU nie moglem stworzyc konta przez pierwsze 2 dni od premiery gry, bo do login servera probowalo dobic sie tylu ludzi, ze wszystkich timeoutowalo. EA ma troche inny problem - musieli przewidziec, ze bedzie taki ruch na ich serverze (serverach) do przeliczania statsow, bo przeciez wiedzieli +/- ile bedzie slotow na oficjalach w dniu premiery. imo poprostu nie zrobili stress testu tego servera i teraz male faggoty pisza na forach, ze chca oddac gre do sklepu bo staty nie dzialaja (doslownie) =]
a co do samej gry na staty, trzeba rozroznic styl "kampie caly czas" od "gram teamplayowo". ja nie zauwazylem zeby ktos na ranked serverach sie jakos specjalnie kampil ze wzgledu na staty, a dla kogos kto specjalnie nie gral na global unlock 1 w demo (np dla mnie), odblokowywanie kolejnych broni jest spora frajda. ot kolejny maly fun factor, skladajacy sie na wysokie oceny gry
