Teraz jest 12 gru 2024, 15:26

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2005, 10:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2004, 17:18
Posty: 1913
Lokalizacja: Przasnysz-ewo
no to zostane sztabowcem :D

_________________
zło i Ch*j!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2005, 17:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 11:15
Posty: 1039
TuReK napisał(a):
no to zostane sztabowcem :D



szybowcem? ....znaczy się:

Obrazek
:roll:

_________________
A kto umarł, ten nie żyje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2005, 17:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
:lol:

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2005, 11:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2004, 17:18
Posty: 1913
Lokalizacja: Przasnysz-ewo
8)

_________________
zło i Ch*j!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2005, 11:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2004, 18:00
Posty: 415
Lokalizacja: Kraków
o lol :D

PS. Tin z kąd ty takie zdiecia bierzesz ?? Sąsiadom robisz ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2005, 12:08 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
mcmt napisał(a):
- O rozmiarze buta nie słyszałem i prawdopodobnie jest to bzdura, bo nie ma znaczenia rozmiar buta, którym naciskasz na pedał ślizgu poziomego.


Dokładnie, jakaś historyjka wyssana z lotniczego palca.

mcmt napisał(a):
Podobno eliminuje plomba w zębie, ponieważ mają duuuży wybór, wśród 'bezplombowców'.


Tu nie chodzi o wybór wśród bezplombowców.
Na dużych wysokościach, przy mocnych przeciążeniach panuje bardzo wysokie ciśnienie. Dziurawy lub bolący ząb potrafi natychmiast przyprawić pilota o straszliwy ból co w konsekwencji powoduje utratę skupienia uwagi na maszynie. W USA robią identycznie.

mcmt napisał(a):
- wzrost faktycznie grał rolę, lecz za czasów miga 19 i 21 o wiele znaczniejszą niż dziś chyba, że się przegnie i jest się takim vegetą :P.


Przyjmują nawet ludzi o wzroście 190 cm.
W trakcie edukacji uczą jak walczyć z przeciążeniem.
Człowiek o większym wzroście jest 2x bardziej narażony na omdlenie przy przeciążeniu bliskim 6G. Ma to związek z długością tętnic sercowych, które doprowadzają krew do mózgu. Im dłuższy korpus tym większe szanse na omdlenia. Amerykański lotnicy i naukowcy dowiedli, że najlepszymi pilotami pod względem wytrzymałości na przeciążenia są adepci dysponujący wzrostem nie większym niż 175cm.

mcmt napisał(a):
- zdrowie - faktycznie, bardzo rygorystyczny test, nie przeszedłem go podobnie jak Hunterkiller. Ja; ze względu na wzrok, który skopałem sobie grając w symulacje na PC, na minetorze 15' Packard Bell :P (później w bf1942 8) ).


Żadnych ćwiartek, połóweczek, żadnego łzawienia spojówek na wietrze, w pełnym słońcu .. fakt, tutaj największy rygor.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2005, 14:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2004, 18:07
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa
ojj:/
z wojem to są quwa przekręty na komisji mając zaświadcznie o alergii gdzie o prawko sie babka czepiała (a co bedzie jak kataru pan dostanie za qłkiem) to pokazałem zaświadczenie na komisji popatrzyli na mnie jak na wariata oddali papierki i A wpisali :P ale i tak za 4 lata (jak zalicze łacine :P ) bede magistrem :P a co do "klasy" zołnieża babka z WKU ucieszona na kierowce mnie chciała brać jako że mam prafko :P

PS. jestem tu ponad rok i nabiłem sto postów!!! to się nazywa umiejętność niespamowania (Turek i Wiechol to do was!!)

_________________
<--słodki ten zwierzaczek ale na szczęście to nie ja!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2005, 14:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
ZwieRZak napisał(a):
ojj:/
PS. jestem tu ponad rok i nabiłem sto postów!!! to się nazywa umiejętność niespamowania (Turek i Wiechol to do was!!)

To patrz na mnie... 8)

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2005, 19:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2003, 01:49
Posty: 373
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
ja chyba lepszy jestem :P

_________________
Obrazek
Hussaria > Tactical reserve


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2005, 19:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
FIDZIO napisał(a):
ja chyba lepszy jestem :P

fakt, od mometu wyjscia bf'2 troszku sie rozbujalem... :wink:

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2005, 22:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004, 14:56
Posty: 321
Lokalizacja: tymczasowo Poznań
A ja? ( <-- to był spam)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lip 2005, 00:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
===Tomy===[PL] napisał(a):
mcmt napisał(a):
Podobno eliminuje plomba w zębie, ponieważ mają duuuży wybór, wśród 'bezplombowców'.


Tu nie chodzi o wybór wśród bezplombowców.
Na dużych wysokościach, przy mocnych przeciążeniach panuje bardzo wysokie ciśnienie. Dziurawy lub bolący ząb potrafi natychmiast przyprawić pilota o straszliwy ból co w konsekwencji powoduje utratę skupienia uwagi na maszynie. W USA robią identycznie.

Tak, bo ciśnienie wewnątrz takiego zpsutego zęba się nie zmienia :P. Tak czy inaczej plomb nie mam 8) .

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 wrz 2005, 20:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2004, 17:18
Posty: 1913
Lokalizacja: Przasnysz-ewo
odswieżam. ma ktoś info na temat zasad i wymogów rekrutacji? i może ktoś opisać szkolenie czas służby zarobki itp :)? z góry thx!

_________________
zło i Ch*j!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 wrz 2005, 21:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
wymogi i jako takie zasady byly na poczatku tego tematu...

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 wrz 2005, 14:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
A co Turek? Chcesz isc do Deblina i zostac lotnikiem?
Dobra rada, zanim jakiekolwiek kroki podejmiesz, sie napalisz, sprawdz sobie wzrok, wykonaj jakies dokladne badanie, bo z tego co widze siedzisz duzo przed kompem i widzisz... Ja tez siedzialem i najprawdopodobniej tylko dlatego sie nie dostalem :(.

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL