Cytuj:
ja mam 512ddr athlon 2,14gh Gf 5700 256mb 1024/768 cienie i dynamiczne światło wyłączone, coś tam z tymi teksturami na x2 reszta na medium tylko oświetlenie na high bo daje zajebisty efekt.
nie wiem jak z wyłączonymi cieniami można uzyskac zajebisty efekt? ale to pewnie subiektywne odczucie.
ja gram na 1024x768 wszystko na high tylko tekstury na low!(zjadają najwięcej mocy)z teksturami na medium tez chodzi w miare płynnie lecz zdarzają się miejsca na mapach gdzie zaczyna szarpac( a wiadmo, że jak w tym czasie pojawi się przeciwnik to możemy miec kłopoty)
PIV 1,7@2,0 ; Radeon 9700 ; 512RAM(266)+512RAM(333).
naprawdę polecam tego radeona, jeszcze nie pojawiła się gra, która by go pokonała i w której zmniejszył bym rozdzieczośc poniżejej 1024x768.
dla przykładu:
half-life 2 1024x768 wszystko na maxa AAx2 anizo 16x
colin 2005 1024x768 wszystko na maxa AAx4 anzo 16x
Far Cry 1024x768 i wszystko na maxa
nowych kupic juz nie można, ale używanego za nie duże pieniądze można poszukac. Nie dajcie sie nabrac na Pixel Shader 3.0, którym kuszą nowe karty( to zupelnie nie wykorzystwany bajer) najważniejsza jest 256 bitowa szyna pamięci.
zobacz jak wyglada far cry z HDR i jak plynnie chodzi na shaderach 3.0 (dzieki mniejszej liczbie przejsc) , zoabcz jak wyglada nowy splinter cell , shadery 3.0 sa szybsze i o wiele ladniejsze od 2.0 ...